Starter en tråd angående ting og tang jeg lurer på om kosttillskudd. Jeg har nemlig den uvanen at jeg spiser BCAA rett fra scoopen, har det noe å si eller bør jeg blande den ut?
Starter en tråd angående ting og tang jeg lurer på om kosttillskudd. Jeg har nemlig den uvanen at jeg spiser BCAA rett fra scoopen, har det noe å si eller bør jeg blande den ut?
spiller nok ingen rolle, jeg gjør det samme. det smaker dynge, men det blander så dårlig i vann at jeg heller spiser det rett fra skjeen.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Hmm, min xtend blander seg helt fint, dvs etter å ha stått 10 min i kjøleskapet blandet ut i vann. Bruker litt tid på å løse seg opp bare.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Om jeg hadde ren BCAA og blandet den i vann og den blandet seg lett ut da ville jeg dumpet den i søpla, det er en grunn til den ikke blander seg ut, akkurat som det er en grunn til at EAA ikke smaker like godt som banan
Xtend er jo ganske god på smak da.
Igår var jeg så sugen på no godt at jeg blandet meg en shaker med xtend. Hadde verken saft eller lettbrus. Kun Cola som noen hadde satt igjen etter vors og siden jeg ikke drikker sukkerbrus måtte jeg helle den ut i vasken!![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Går det ikke an å få noe bra BCAA i pille/kapselform?
Xtend blander seg fint, jaJeg har ikke turt å smake på BCAA fra NK enda ..
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Smaken på BCAA-Lyn er forsåvidt helt ok når det er blandet i noe, men når du bare spiser den rett fra skjeen så er det _litt_ for konsentrert...
Hvordan er dette i forhold til pulver? Ser de andre her i tråden tvinger i seg pulverform.
Jeg hadde heller kjøp kapsler nå hvis jeg skulle handlet igjen, er så evig mye mer praktisk. Fordelen med pulveret er jo at en boks varer i 100 år da.
Selv bruker jeg pulver da jeg blander det sammen med andre aminosyrer, kreatin, greens etc. Men kapsler fungerer like godt selvfølgelig. Bakdelen er at det blir dyrere og skal du f.eks ta 5g dosering med 500mg kapsler så må du gulpe i deg en god haug.
BCAA Lyn virket jo ganske heftig.
Hahaha.You gais asså. Takk for alle gode tips. Trodde ikke denne tråden skulle bli så lang..
![]()
Jeg har BCAA både i pulver- og kapselform etter julekalenderen. Når jeg blander sammen med min proteinshake merker jeg lite, men viss Jeg tar det rett i vann smaker det ikke særlig godt.
Min dom: Bland det i proteinshaken å "kamufler" smaken, eller svelg kapsler.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
MrMuscle svarte på denne
Den skal blandes godt ut men det er skikkelig BCAA i den så du vil aldri få den til å bli 100% blandet ut, det vil altid være hvite klumper i den.
Xpand smaker veldig godt, send en PM til Mrmuscle så får du en smaksprøve.
Nei det er det samme som Xpand med litt mindre konsentrasjon BCAA tilsatt B6 og 1gram citrulline malate pr dosering. Xpand har mer leucine enn xtend
Når det gjelder preworkoutprodukt: Har de siste 3 treninger kjørt med noe som heter Nano Proxil (NO produkt). Føler dett virker bra på meg. Men følger dere protokollen som står på boksen eller tar dere mer? (i dette tillfelle er det 20gr 30-40 før trening)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Hva er egentlig bcaa og aminosyrer godt for? Noen som føler de har fått en merkbar effekt av å bruke dette? Er på 3 boksen xtend nå, vet ikke helt om jeg skal fortsette med tilskuddet eller ikke.
Smaker jo digg da, så kanskje grunn nok alene![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Føler jeg får mer energi gjennom treninga. Ikke noe kick, men holder liksom litt lenger og går ikke så fort tom. Bruker jack3d i tillegg da.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!