Er det noen som har forslag til et produkt med argining og citrulline med grei smak til en ok pris ?
Er det noen som har forslag til et produkt med argining og citrulline med grei smak til en ok pris ?
Hvorfor akkurat de komboen?
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Har også hør den komboen anbefalt. Da i 6:1 ratio, arginin:citruline.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Edit: Skal prøve å finne det jeg skrev om først.
Er faren min som er ute etter det, er noe kolesterol,blodtrykk greier de vil prøve Alternativ til proargi-9 som de bruker i dag
Arginin har jo supposedly en NO-boostende effekt. Citrulline øker utholdenheten, men er vel kanskje vasodilaterende den også.
Du får begge deler som bulkpulvere på bulkpowders.co.uk, men da må du blande selv og får nok ikke så god smak.
Jeg vil ha de ferdig i ett produkt med smak så det kan være et reelt alternativ for de som skal ha de.
Bulk og uten smak osv er nok ikke interessant for dem, skulle jeg forresten kjøpt bulk så hadde jeg handlet på et mye billigere sted enn bulkpowders
Mine foreldre er pensjonister og de er opptatt av kosttilskudd og slikt av en eller annen grunn
Vel de har nå ihvertfall blitt presentert fort dette her
Det selges 300grams bokser av dette hos slike heksedoktorer eller skal vi kalle det alternative behandlere osv al`Bjørgs helhetshus med ørelys,auramassasje og akupunktur. Greit nok, jeg driter i hvor det selges men jeg vil ikke at foreldrene mine skal betale 6-700.- for 300gram arginin og en skvett citrullineProArgi-9 Plus er Synergys bestselgende produkt og selve hjørnesteinen på enhver kostholdsplan. En porsjon inneholder 5 000 mg (5 g) elementær l-arginine av farmasøytisk kvalitet. Arginin refereres ofte til som ”mirakelmolekylet” og har kraftige helsefremmende egenskaper. L-arginins bemerkelsesverdige egenskaper ble i 1998 belønnet med Nobelprisen i medisin, og har siden da skapt enorm interesse innenfor områdene farmasi og ernæring. L-arginins effekt som terapeutisk middel er vurdert i tusenvis av vitenskapelige, kliniske studier. ProArgi-9 Plus ble utviklet i samarbeid med ledende l-argininforskere som Dr. J. Joseph Prendergast og andre hjerte-/karspesialister, som er pionerer i forskningen på riktig innsats av l-arginin for å oppnå et friskt hjerte-/karsystem. Disse ekspertene har bidratt til å utvikle det beste L-arginin-produktet på markedet.
L-arginin er mest kjent for sin gunstige virkning på hjerte-/karsystemet. I kroppen omdannes L-arginin til nitrogenmonoksid (NO) som reduserer spenningen i blodkarene. Dermed reduseres belastningen på hjertet, og blodsirkulasjonen forbedres. L-arginin er den viktigste kilden til nitrogenmonoksid-syntesen i kroppen. Uten nitrogenmonoksid ville liv ikke kunne eksistere. L-arginin reduserer også blodviskositeten. Vitenskapelige studier har vist at L-arginin senker blodtrykket betydelig. L-arginin fremmer også helsen på en rekke områder. Den forbedrer immunforsvarets funksjon, stimulerer frigjøring av menneskelig veksthormon (HGH), fremmer god seksualfunksjon, kan gi mer energi, bidrar til muskeldannelse og reduserer overflødig fettvev i kroppen.
Proargi-9 Pluss er et enestående produkt som har store helsefordeler og gir hjerte-/karsystemet god støtte. Med ProArgi-9 Plus gir du kroppen din det den trenger for et langt og sunt liv.
Sist endret av NK; 23-02-12 kl 13:04
Jeg får fryktelig vondt i min vitenskapelige sans av å lese den produktbeskrivelsen.
Du får to kilo 1:1 AAKG + Citrulline Malate for ca. 1000 kr til sammen. Så er det vel bare å blande i litt smak, eller blande det i saft. Trenger jo ikke mye pulver pr. porsjon.
Dette er god nok grunn til å bruke ProArgi-9 pluss
Hm...imponerende...lurer på om jeg skal legge karrieren på hyllen og satse på proffbygging! Jeg skal slå kvadratmeter'n! Jeg skal bli kubikkmeter'n!
Du får jo arginin løst uansett, trodde ikke det var så nøye for deg om det var arginin eller arginin alfa-ketoglutarat.
For meg spiller det nada, jeg er bare ute etter det jeg blir spurt om å skaffe, ja jo AAKG er jo arginin det også så det kunne jo gå men så var det dette med smaken da, skal høre litt om det.
Men 1000.- for 1kilo 1:1 da kommer det frakt og toll + moms i tillegg eller har du regnet det inn.
Toll og moms på dette sender prisen opp i 1300.- når alle gebyrer er tatt, da er vi på rett over 400.- for 333gram og enda er ikke smak osv mikset inn. Vrir meg i smerte å betale så mye for et bulkprodukt om det er det det er snakk om.
Hmm jeg få se litt nærmere på det
Det er 1 kilo av hver, altså to kilo totalt til den prisen. Du kan jo bare seile innom england så slipper du både frakt og toll![]()
Joda det er helt fint men det er ikke jeg som skal ha det
2kilo for 1000.- send meg link på PM
Har du funnet produktet ditt NK? Ser etter noe tilsvarende med L-arginine, L-carnitine og L-citruline.
Ikke funnet eksakt det jeg er ute etter enda
Jeg var sikker på at resveratrol ikke var lov å ta inn i Norge, men jeg finner det faktisk ikke på hverken legemiddellisten eller urtelisten. Betyr det at det er fritt frem?
Er det ikke på urtelisten eller kosttilskuddlisten så er det å regne som legemiddel
Se her L-Arginine Supplement | Buy Direct from L-Arginine Complete
Kjekk den og den til metro men
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.
Sist endret av NK; 27-02-12 kl 17:37
Mulig lista på lovdata ikke er oppdatert. http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-19991227-1565-0.html
Men dersom man får bestilt det og det blir stoppet, kan man ikke da referere til denne listen og si at det ikke finnes hjemmel for å stoppe den pakken?
Altså om en vare ikke er på listene så er varen å regne som legemiddel, kjøper du da fra europa så kan du jo ta det inn på 3mnd regelen
Har flere bekjente i kampsportmiljøet som hevder de øker både det styrkemessige og kardiovaskulære potensialet hos utøvere med 10-15% med denne komboen. Dette er gutter med orden på kostholdet fra før. Kunne tenkt meg å testet dette selv, før jeg eventuelt formulerer noen hardtslående argumenter.
MAN Body Octane 575g
Hørte litt med kosttilskuddsgutta og fikk et tips om at Body Octane fra MAN skulle inneha de egenskapene vi er ute etter.
Dessverre er denne uten Arginine, men med citrulline og carnitine.
Ok takk, det er arginine som er hovedingrediensen de er ute etter.
Velvel jeg får prøve å smakssette noe selv og se om jeg får det bra
Stress som jeg ikke orker å lefle med.
Tar og prøver å sette sammen noe manuelt selv og ser om jeg får det greit på smak istedet, går ikke det så får jeg lete videre
Vi får se hva jeg får til![]()
Argi9+ greia ?
Det selges i Norge (ulovlig) men jeg synes 650.- for 300gram er over the top
Pyramidegreier ala HERBALIFE da utgår det med høye kneløft her i gården ihvertfall og tiltroen til produktenes verdi synker også da
Bulkpowders.co.uk
ca. 1000 kroner for 2kg 1:1 forhold. Om du er ute etter mer arginine så får du et 5:1 forhold (1,2kg) for ca. 500 kroner.
All the knowledge I possess everyone can acquire, but my heart is all my own. - Goethe
Takk Korny, jeg har ublandet råvare og jobber med smak osv men var helst ute etter et ferdig produkt
Hmmm nå er det 2 timer side jeg da virkelig skrev HERBALIFE og enda har ikke noen distributør funnet posten på google og kommet hit for å kommentere![]()