Tar vanligvis GSE i shaken. Tok nå en t-skje rett i nebbet. Jeg kastet opp i kjøkkenvasken og tårene rant. Jeg har tatt kanskje 100 forskjellige tilskudd opp igjennom, men det der i pulverform tok kaka.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Hehe blander det i en liten skvett vann og pælmer det rett ned.
Er vanskelig å få til å blande seg.
Smaker sur dritt av den brune smørja.
Av en eller merkelig grunn, har jeg hatt en litt "sensitiv" høyrenippel en stund nå. Rundt juletider, så prøvde jeg meg på D-AA, som jeg tok i 4 uker eller hva det nå var. På denne perioden her, så har jeg fått en større klump under nippelen.
Tok en del stash som motvirker prolaktin-relatert gyno (500mg vitex, 400mg Vitamin B6, 5 gram mucuna pruriens med 15% L-dopa).. men det jeg burde tatt var jo noe som hemmer østrogen-basert-gyno. Hehe...
Tar dette nå: Now Foods, Indole-3-Carbinol, 200 mg, 60 Vcaps - iHerb.com
Samt at jeg fikk faktisk Grape-seed-extract i posten igår, som jeg nylig slukte (smaker forresten ikke godt).
Tror jeg vil kjøre dette i en periode, for å se om ikke klumpen blir mindre/blir borte, før jeg evt. våger å prøve meg på D-AA igjen.
Tenker GSE 500 mg x 3 pr. dag vil løse nippelen din. Sannsynligvis (",)
Men erase er fin å bruke alene?![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Vet ikke hvor mange forskjellige typer testoboosere som har vært på markedet siden første gangen jeg begynte å trene, men det er enormt mange.
Hvor mange har overlevd over tid?
Skal man ha noe med annet enn marginal effekt må man nok handle andre plasser enn på nettbutikker.
Men det er artig å teste ut litt forskjellig da om man har råd til det![]()
Det har vært en betydelig utvikling på testoboost-fronten de siste årene. Tidligere var det ingen testoboostere som...boostet testo, mens det nå er ting som faktisk fungerer. Produsentene har blitt mye mer kunnskapsrike i takt med at markedet for slike produkter har økt. Før var testoboostere stort sett basert på urter som indianere tradisjonelt brukte før de laget barn under fullmånen, nå snakker vi om designer-stoffer som utnytter kjente mekanismer i kroppen samt kombinasjoner av virkestoffer som sammen gir en større effekt.
Dette gjelder kun én person, men resultatene er så oppsiktsvekkene og langt utenfor normale verdier at det er iøyenfallende:
Man's testosterone level sky-high from ActivaTe Xtreme
På testobooster:
En måned etterpå:
![]()
Jeg har dessverre ikke tall for noe annet enn testosteron. Legen skulle ringe meg å forklare resultatet over tlf. Jeg ringte selv, resepsjonisten oppga et par tall bta testo. Skal be om utskrifter ved neste besøk.
Har tatt 0.5mg GSE (Grape Seed Extract) 3 ganger daglig, i nøyaktig 10 dager nå.
På bare 10 dager har min libido vært uvanlig høy, og mr. Right-Nipple er ikke så følsom lengre (Kan bortimot sutte å kose med den så mye jeg vil, uten at det er vondt/følsomt).
Om det er noe placebo ute å går er vel mulig. Men jeg har faktisk troen på GSE.. og får satse på at klumpen vil forsvinne etterhvert!
![]()
Mine 2 cents og noen cent fra en endokrinolog jeg snakket med på mandag:
D-AA øker testo gjennom økt utskillelse av FSH og LH. Dette fungerer en stund, men på et eller annet tidspunkt vil kroppen kompensere for dette, mest sannsynlig grunnet økte østrogen eller prolaktinnivåer. Endokrinologen mente dette var årsaken til at jeg opplevde noe lavere nivåer 17 dager etter start med D-AA. At kroppen rett og slett responderte på de økte testoverdiene. Synd vi ikke hadde prolaktin med på siste målingen min, endokrinologen mente dette kanskje kunne være årsaken. FYI: Østrogen og prolaktin utgjør en negativ feedback-mekanisme for testosteronnivåene i kroppen. Blir disse høye, så senkes testosteronnivåene.
Dette gjør aromatasehemmere og produkter med ekvivalent effekt interessante (eksempelvis Erase, som binder seg til østrogenmolekylet så det "dør" og ikke har en effekt i kroppen). Ettersom østrogen er en svært viktig del av feedbackmekanismen så vil en reduksjon av østrogennivåene være positivt for testoproduksjonen.
Bruker man D-AA bør man kjøre det i korte sykluser, men disse kan utvides dersom man håndterer østrogen effektivt. Østrogenblokkering har en permanent effekt på testosteronnivåene uten problemene til D-AA. Derimot kan dette ha negativ effekt på lipidprofilen (kolestrol). Anyways - en som ikke har problem med dette fra før av, spiser sunt og er aktiv vil nok ha lite å frykte av litt moderat østrogendemping
--------------------
Når det gjelder den økte sexlysten din så tror jeg det har mer med ideelle nivåer/relative nivåer å gjøre enn nødvendigvis økte nivåer. Det kan være at du naturlig har litt mye østrogen. Når du får dette litt ned så blir det ideelt for deg. Det gjelder ikke nødvendigvis alle. Andre kan for eksempel oppleve det motsatte (selv om de faktisk har økt testonivå).
Jeg brukte DAA sammen med PCT Matrix fra fusion...!! http://www.cardiffsportsnutrition.co...95572_zoom.JPG Jeg følte jeg fikk en meget bra boost av dette, men som andre over, brukte jeg en del andre tilskudd samtidig...
Vil dette si at aspartam kan ha samme effekt eller er dette noe helt annet?
Mcbain : Det med at det knaset i leddene dine tror jeg bare tyder på at det funker. Lave østrogennivåer hos menn kan være koblet til osteoperose.
Til dere andre også er det forøvrig en grei guide her, som tar for seg mye som kan brukes for å øke testosteronnivåer relativt naturlig. Increase Testosterone
Det er den her vi skulle hatt vett, rimelig effektiv har jeg hørt :
Anastrozole - Wikipedia, the free encyclopedia![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Strong natural anti-oestrogens in Brassaiopsis glomerulata
The compounds that inhibit aromatisation in living cells are most interesting. That's why component 10 – ordinary linoleic acid – isn't so interesting, whereas components 5, 9 and 12 are worth looking at.
Component 5 is a triterpene; component 9 is N-benzoyl-L-phenylalanine methyl ester, which has never been found in a plant before. But the best performing component is number 12: (-) – dehydrololiolide. This compound works as well as letrozole.
Compound 12 is not new. It's also found in grapes, a fact known since 1989. [Austr. J. Chem., 1989, 42, 2071.] Extracts of grape seeds have shown, in test tube studies at least, a strong anti-oestrogenic effect.
Letrozole: Letrozole - Wikipedia, the free encyclopedia
Ett spørsmål til. Var det ikke mye tull rundt GSE, med at det inneholdt kjemiske substanser som ikke var noe bra? Brystkreft og lignende. Eller blander jeg med noe annet? Var det kun citricept/citricidal kanskje?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Det har ikke jeg sett noe til under min research. Er vel heller tvert i mot. Akkurat nå er det 13 kliniske forsøk på GSE ifht. menneskelige sykdommer som kreft og hjertesykdom.
Grape seed extract - Wikipedia, the free encyclopedia
forskning.no > Dødelig "grapefruktekstrakt"
Men det kan vel tenkes at det er noe forskjell på dette og rene pulver.
Sjekk også denne :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/6900482.stm
Her står det at grapefrukt kan øke østrogen hos kvinner, men frøene senker den hos menn?
Newsflash: Grapefrukt og grape seed extract er noe helt annet. Grape=druer, grapefruit=grapefrukt. hehe
Uuups, selfølgelig. Jeg tar meg en kaffe til så jeg våkner![]()
Men, uansett skremmende avsløringer det med de flytende tilskuddene.
Men, vi visste jo at grapefrukt hadde en del effekter. Det har jo interaksjon med en rekke medikamenter, gjennom cyp450 og sikkert andre mekanismer også.
Hmm. Kanskje man skal handle litt GSE på bulkpowdersFinnes det enkle indikasjoner på at man har for mye østrogen i kroppen, med unntak av gyno? Jeg tenker har man optimale nivåer vil jo dette kanskje ha lite effekt på østrogen, selv om det har mange andre gunstige virkninger.
Men har jeg mye østrogen er det jo mye og hente![]()
GSE smaker sur fitte, så du bør ha noe digg pulver å blande den med for å få det ned.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Protip: GSE er like ekkelt å putte i kjeften som kanel.
Protip2: Går helt greit å blande i en sjokoshake.
Protip3: Bland GSE ut i vannet først. Da slipper du at det klumper seg.
De vi solgte smakte nada siden det var kapsler![]()
NK : Dere tar ikke inn Reflex AOC igjen?![]()
Grapseed and pinebark hadde vi lenge inne men det var dårlig salg dessverre så vi droppet å ta de inn igjen til slutt, AOC var også innom en gang i tiden men det ble stoppet av mor staten så det går nok ikke lenger
Ikke overrasket over at det ikke selger så godt. Folk vet jo ikke hva det er, med mindre de er ihuga tilskuddnerder.
Tror jeg var den eneste som kjøpte AOC av NK, hehe.
Noen som skal spleise på ett kilo GSE på bulkpowders? Hehe
Faderen, nå fikk jeg lyst til å bestille endel fra bulkpowders og lage en all-time health enhancing tilskuddsbombe, hehe. Hvis dere kunne lagd for eksempel en kvelds shake med med hva dere ville ha i, hva ville dere hatt?
Hvorfor begrenset til kvelden? hehe
Listen over hva jeg kunne tenkt meg autotilført kroppen er svært lang. Orker ikke gå inn på det nå![]()
Hehe. Nei kunne kjørt den flere ganger om dagen. Men, skulle jeg handlet der nå skulle jeg iallefall hatt : GSE, GT, resveratrol, tryptofan og agmatine.
Det er sant som du sier, er mye som frister og egentlig bare fantasien som setter grenser.