Hvor finner man rimeligere BCAA enn i webshopen til NK? Blir litt dyrt for meg å bruke 800 spenn i måneden på BCAA :/
Hvor finner man rimeligere BCAA enn i webshopen til NK? Blir litt dyrt for meg å bruke 800 spenn i måneden på BCAA :/
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
800.- hvor mye bruker du pr dag ?
du får 1,2kilo xpand for en tusenlapp med frakt
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
BareRobert - har du ikke lest forumreglene? Hvis du ikke kjøper 1.2kg berry breezer blir jeg nødt til å banne deg! hehe
Nei, men seriøst. Berry breezer er unikt god på smak synes jeg. Og du kan sikkert finne noe billigere her og der, men den er uansett ingenting i forhold til den ene proteinshaken til 50kr man kjøper på gymet fordi man har glemt sin egen 1-2 ganger i uken. Trengs ikke mer enn 5g når man våkner og 5g før trening stort sett.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Bruker en shake om morgenen, en før trening og en før jeg legger meg. Det skulle summere seg til 35 gram og da går jo en boks på ca 12 dager.
Det blir jo nesten en tusing i måneden...![]()
![]()
Burde ikke det bli 15-30g? Og 400g koster 299kr. Det blir vel 628kr i mnden (30g), evt 314kr i mnden om du tar 5g i hver porsjon..
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Kun BCAA fra Ajinomoto for meg..
Ajinomoto Group
Du kan jo alltids kjøpe et større volum av gangen, og be NK om kvantumsrabatt
BTW, jeg vil anbefale deg å kjøpe BCAA med smak. Red Berry greien til NK for eksempel. Ren BCAA er et helvete å blande og smaker vondt. Om du skal blande det med fun light så kommer det til å koste minst like mye som å få det ferdig smaksatt (red berry), og sistnevnte smaker bedre og blander seg mye lettere.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Det jeg har er Xpand FX med smak av Red berry
Om jeg nå tenker meg om så er det jo bare fire timer på jobb en lørdag så har jeg uansett dekket behovet...![]()
Har jeg forresten misforstått nødvendig forbruk?
Hvor mye BCAA har man behov pr.døgn?
Det er oppe for diskusjon. Noen tenker at man trenger noen få gram slik Vio sier, andre mer. Jeg kjører gjerne mer, men erstatter da gjerne proteinshake med BCAA til tider. Bruker det som en ultralavkalorisk måltidserstatning eksempelvis.
Eller for å redusere katabolisme ved kardioøkter. Da får jeg typisk i meg 20 g.
Ahaaaaaw, er det da ok å anta at jeg som ikke klarer å belaste kroppen i den grad du gjør det kan klare meg med 10-15 gram om dagen?
hva med kapsler? eller er det helt bånn i bøtta...
Bedre dosert? Mener du ratio? Det er vel litt sprikende meninger om hva som er best ratio![]()