Advarer mot bruk av CLA - Forbrukerportalen
Tenkte å begynne med CLA, men da jeg oppdaget denne artikkelen ble jeg meget skeptisk og tror jeg lar det være.
Advarer mot bruk av CLA - Forbrukerportalen
Tenkte å begynne med CLA, men da jeg oppdaget denne artikkelen ble jeg meget skeptisk og tror jeg lar det være.
What doesent kill you makes you stronger!
Det er null stress. Eg trur du overlever.
08:54
- Gravide, ammende og de som er i risikogruppen for å få hjerte-karsykdommer og diabetes type 2 advares mot å bruke produkter med kosttilskuddet CLA, sier seksjonssjef Åse Fulke i Mattilsynet til forbrukerportalen
'Feo, Fuerte y Formal'
Jeg har hørt noen som har jobbet direkte med langtidsforskning på effektene av CLA si at det reduserer et svært viktig fettvev som finnes i blodårer i hjernen.
RockyRock
Er nok ikke så veldig skummelt, jeg er alltid skeptisk til all forskning som er statlig.
RockyRock
I Norge etter det som ble rullet frem i vinter om statlig forskning, yes.
RockyRock
Ikke fått med meg, hva er dette? Link til oppslag?
Edit: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3906007.ece
Sist endret av McBain; 08-04-11 kl 06:53
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Men jeg vet at dette er ditt forum og du er sjefen til tuba osv, men skal du være Politi på alt jeg skriver nå osv? Jeg er ikke en liten worshipperfanboy som du kan dominere og som skal forgude deg i alt du skriver, det er jo det tuba får betalt for. Hvorfor la det gå utover meg?
RockyRock
Jeezez christ, hvorfor er du så paranoid hele tiden? Folk er ikke ute etter deg bare fordi de lurer på noen av påstandene du kommer med, og for å være helt ærlig kommer du ganske ofte med ting som bryter med den allmenne oppfatning av hvordan ting er. Syntes du det da er merkelig at jeg spør?
Faen Rock, har du uken din eller?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Det er forskjell på meg og fanboys som lider av stockholmssyndromet som synes alt en gjør er rått fordi en er semitruende.
Jeg trenger ikke å domineres og ansettes som en assistent.
Om noen som ikke kjenner meg skriver noe bøll på nett, who cares..men om en som kjenner meg skal hele tiden overprøve alt jeg sier så er det personlig.
Er det ikke fanboysene i bergen sin jobb?
RockyRock
Nå er det nå engang slik at vedkommende som kommer med påstander som er rimelig utrolig for andre har en viss bevisbyrde. Du kommer skjeldent med noe dokumentasjon på dine påstander og dermed er du komplett åpen for angrep. Men det er angrep på hva du sier, ikke hvem du er.
Truende? Hvor er jeg truende? Hele tiden overprøve? Kan du gi meg noen eksempler? Dersom man ikke skal kunne svare på det du sier uten å være helt enig, eller sitte på akkurat samme kildene til kunnskap, hvordan skal vi da få til en debatt? Da er det ikke noe vits i at andre enn deg skriver innlegg her, siden du åpenbart sitter på fasiten og den stemmer alltid til tross for at den tidvis virker unyansert og lite dokumenterbar?
Igjen, så er det ikke så veldig rart om noen spør om kilder til det du skriver når du kommer med ganske drøye påstander man selv ikke er kjent med?
Ser ikke helt at så mange syntes mine innlegg her på fp er så rå, har jo faktisk i det siste nettopp fått mye kritikk for å være en kranglefant. Dette syntes jo tydeligvis du også, selv om jeg ikke helt ser grunnlaget ditt mtp. denne tråden og da du gikk av skaftet i går (mot meg) i en annen tråd.
Jeg angriper Ben & Jerry lageret mitt hver fredag, men jeg ser ikke på det som noe negativt!
Har jeg stilt polariserende spørsmål? Slik jeg ser det har jeg stilt nøytrale spørsmål i stikkordsform. (Dette kan naturligvis oppfattes som en negativ respons til ditt innlegg, men jeg vil bare høre om du oppfatter min spørsmålstilling i denne tråden som polariserende og negative).
Mr.Muscle - Jeje, jeg gir meg på mcbainsforum, fp er ikke så gøy som det var før når alt skal handle om å eie og dominere.
RockyRock
Kan du gi deg med korstoget mot meg? Hvor eier og dominerer jeg? Jeg stilte spørsmål for å få vite bakgrunnen for dine påstander, så går du helt av skaftet?
Selvfølgelig, det kan jo tolkes dit hen NÅ (eie og dominere), da du gjør ditt beste for å starte en krangel og fortsetter med sleivspark uten å holde deg til saken.
Tulletråd.
'Feo, Fuerte y Formal'
Det betyr ikke at overanalysering og konkludering basert på løse antagelser kan rettferdiggjøres.
Holder med deg i den, men jeg fant en artikkel til som gjør at jeg stiller meg skeptisk til CLA: Advarsler mot slankepillen CLA - Den store slankebløffen - Vektkontroll - klikk.no
What doesent kill you makes you stronger!