Hvor bra effekt synes dere dette har? Hvor lenge bruker dere ribose? Funker det beste sammen med kreatin?
Hvor bra effekt synes dere dette har? Hvor lenge bruker dere ribose? Funker det beste sammen med kreatin?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Tipper den versjonen med nandrolone er mest effektiv
Fra spøk til revolver. Utifra hva jeg har oppfattet av en del folk, så gir dette like mye resultater som å kaste penger i do.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Jeg villle lest denne http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=1558959 og tenkt meg veldig godt om før jeg prøver ribose...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Kroppen har ingen opptaksfunksjon i tarmen for ribose, så effekten er nok ikke den helt store nei.
No progress?
You don`t train too hard.
You just don`t eat enough.
Trodde du kjørte rent Frode? Men, men.. der ser man hvor feil man kan ta. Ribose i dag... hva blir det i morgen?
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Hehe. Fikk det i julegave. Så jeg må jo teste.![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hehe humoren din blir bare værre og værre søster..![]()