Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 54

Tråd: Din karbomix/weightgainer/mrp?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Din karbomix/weightgainer/mrp?

Hva bruker du som karbo i shakene dine?
    Jeg eksperimenterer for tiden med en blanding av hirsemel og maisstivelse. Ganske innbringende i form av mineraler, vitaminer og fiber, og rundt 75-80% på karbohydratene. Tips til annet mel som ikke smaker noe og blander seg lett mottas med takk.. .

(speltmel er forøvrig prøvd, og det smaker rottegift)
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    um.. havregryn og penøttsmør her

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Nøyer med meg en banan og Reflex sin Instant Mass etter trening.. den er det jo spiret bygg i eller noe sånt.. av og til tar jeg en yoghurt også

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hva med havremel? Noen som har prøvd det?

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    jeg bruker havremel for mrp'ene mine

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hvordan blir konsistensen? Blir det grautete med alle disse meltypene?

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    bruker bare maltrodexin i shaken, smaker nada
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Havre- og speltmel er sterkt på smak og gjør seg egentlig ikke til dette.
    Jeg har litt tro på rismel også, så det er neste ut. Dette kan bli et svært fullverdig måltid, om man blander hirse, maisstivelse og rismel i ett. Hirse er det mest næringsrike kornslaget av alle, og overlevelsesgrunnlaget til afrikanerne. Hirse alene kan hindre nær sagt alle mangelsykdommer.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hirsemel har jeg aldri hørt om engang hehe Hvor mye koster dette?

Så du hadde drukket maisstivelse en god stund vio, har du tatt det alene eller blandet med proteiner og annet? Kom over denne posten på proffesionalmuscle:

Fant denne på professionalmuscle.com:

I don't think you'll find any studies on the subject, but in my own personal findings, I think that any less than 67% of your total pwo mixture containing waxy maize, and you'll begin to see a noticable change in absorption.

One of the big benefits of WM is it's osmolality, which I believe is around 11 mmol/kg in a 5% solution. Compare that to blood at around 300mmol/kg.
    What this means is it's kind of like a cannonball being shot at a fishing net, the fishing net just gets dragged along for the ride.
    So, theoretically, any nutrient added to the WM will be "pulled" with the WM, hopefully increasing absoprtion rates.

The problem is, any amino based nutrient (protein, amino acids, creatine, etc.) has a MUCH lower molecular weight than WM. So, any added nutrients must, at least in theory, lower the total molecular weight of the "meal" that includes the WM.

Like I said above, I've found that any more than 33% of the total solution containing other ingredients, and you'll notice a change in absorption, based on blood sugar levels.

WM can be very beneficial in it's ability to pull water into the muscle.
    Glycogen storage requires three things, sodium, water, and glucose (the WM is broken down to glucose in the small intestine).
    WM seems to have the ability to increase the amount of water that is stored in the muscles.
    For this reason, I feel that other cell volumizing ingredients are good to take with the WM. (IE: creatine, taurine, etc.)

An enzyme called "glycogen synthetase" is elevated for about 2 hours post workout (pulling from memory, may be longer). This increases the body's ability to store glycogen after a workout.
    So, for these reasons, the WM is great for post workout usage.

My own personal WM usage is along the following lines currently:
    110g WM
    10g BCAA
    10g L-leucine (shown to be the specific amino acid to stimulate protein synthesis)
    10g creatine

15-20min after that I have the following:
    50-100g carbs from oatmeal
    30g whey isolate
    10g BCAA's.

I've also experimented with WM usage at multiple points during the day. This would be done on days where carbohydrate intake would be elevated. The goal is maximal glycogen storage, and maximal "cell volumization" in the muscles.
    I've been currently going up to 8 scoops total for the day.

I did this today, and I'm having trouble typing this due to the pump in my forearms.

NOTE:
    This was written quickly, off the top of my head. None of the info was researched, or checked for accuracy.
    Lately, I've been having people break down every word of my posts, and question me about any view that could be debated. So, before this happens, note my above comment.

Medlem Creation sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Er hirse dyrt?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Creation
    Er hirse dyrt?
    Kostet 25kr for 500g. Det er fint som.. tja. Det er fint. Det rører seg ut lettere enn de fleste weight gainere liksom. 10% protein, en del fiber, mye mineraler og 70% karbo i form av kompleks stivelse. Maizena (uraffinert maltodekstrin) er også uten smak, og rører seg ut like lett. Aldri mer en bolle med havregryn eller en brødskive på meg hvertfall .

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Skal prøve maizena idag:P spent på hvordan det funker
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Kostet 25kr for 500g. Det er fint som.. tja. Det er fint. Det rører seg ut lettere enn de fleste weight gainere liksom. 10% protein, en del fiber, mye mineraler og 70% karbo i form av kompleks stivelse. Maizena (uraffinert maltodekstrin) er også uten smak, og rører seg ut like lett. Aldri mer en bolle med havregryn eller en brødskive på meg hvertfall .
    Har du noen oversikt over GI på karbsene og BV på proteinene?
    Evt hvilke vitaminer og mineraler vi får og i hvor store mengder?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    132 gram melis, men når jeg er tom for melis så bruker jeg malto og proteinpulver
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Hvilken GI har hirse?
    Fikk noe hirseflak(valsethirse) tenkte å bruke det lag med iso-gold og efa som en hurtig frokost når man har dårlig tid,lurt?.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg drikker Ion-X nitrolact og spiser riskaker eller brødskiver etter trening.

Vet ikke om det bare er jeg som er "ufølsom" men om jeg spiser ca 100gram karbo fra riskaker eller drikker det fra vitargo,maltodextrine,dextrose bla bla bla så er eneste forskjell jeg kjenner at riskakene er en nytelse å spise til en god proteinshake mens pulvrene gjør magen utrivelig.

Tro meg , jeg har prøvd det meste av karbotyper og når jeg leser at enkelte blir så og så full på den og den typen karbo og når de øker fra 65-85gram karbo så øker de og får helt annen framgang osv .
    Jeg klarer bare ikke å skjønne hvordan det er mulig om man ikke leker nærdødenleken med insulin osv.

Registered User Svein Gerhard sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Hjernen kan finne på så mangt

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post

Vet ikke om det bare er jeg som er "ufølsom" men om jeg spiser ca 100gram karbo fra riskaker eller drikker det fra vitargo,maltodextrine,dextrose bla bla bla så er eneste forskjell jeg kjenner at riskakene er en nytelse å spise til en god proteinshake mens pulvrene gjør magen utrivelig.

Tro meg , jeg har prøvd det meste av karbotyper og når jeg leser at enkelte blir så og så full på den og den typen karbo og når de øker fra 65-85gram karbo så øker de og får helt annen framgang osv .
    Jeg klarer bare ikke å skjønne hvordan det er mulig om man ikke leker nærdødenleken med insulin osv.
    Tenker du på at karbsene blir FOR raske med maltodextrin?

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Rett etter
    • 80 g maizena
    • 10 g bcaa

15 min senere
    • 40 g havregryn
    • 10 g bcaa
    • 40 g whey

Har kjørt dette i ett par uker nå (ikke maizena i starten, men malto). Fikk det anbefalt av en på IM - og ser at det er ganske likt det som står i posten Stripie limte inn fra ProfessionalMuscle.

Fant også ett godt sitat av Troponin her en dag;
    Sitat Opprinnelig skrevet av troponin
    If people were 1/10th as worried about the rest of their meals as they were about the post workout shake, there would be a hell of a lot more people looking like bodybuilders.
    184 cm
    91 kg
    20 år

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Tenker du på at karbsene blir FOR raske med maltodextrin?
    Nei slett ikke , det blir bare for mye søtsuppe for min del.

Knalltørre sprøe riskaker med pizzasmak er i mine øyne 10ggr bedre.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    appropo riskaker, var på helsekosten om dagen og fant riskaker med sjokoladesmak

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    I Grisvik så har de riskaker med colasmak , kanel og masse andre søtsaker

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    mulig det er jeg som ikke er helt med nå

men denne maizenaen har veldig høy gi?
    men en bolle havregryn eller en brødskive har ikke så høy gi, så det jeg ikke er helt med på, er at du erstatter en karbotype med en som er raskere?

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    I Grisvik så har de riskaker med colasmak , kanel og masse andre søtsaker
    Oh my! Jeg har bare sett med og uten salt jeg... Hvor finner dere disse med smak?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    mulig det er jeg som ikke er helt med nå

men denne maizenaen har veldig høy gi?
    men en bolle havregryn eller en brødskive har ikke så høy gi, så det jeg ikke er helt med på, er at du erstatter en karbotype med en som er raskere?

Maizena har ikke spesielt høy GI. Forøvrig synes jeg dette med GI er oppskrytt. Straks du hiver noe protein i blandingen, og gjerne en spiseskje tran, blir fordøyelsestiden en helt annen. Dessuten kan jeg ikke ha med en bolle havregryn på forelesning.

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Oh my! Jeg har bare sett med og uten salt jeg... Hvor finner dere disse med smak?
    Nordbyen på det nye senteret på butikken der , er vel maximat tror jeg

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Kom fra trening nå. Sitter å karber opp med muffins med glasur og gleletopp på, sjokoladekake har jeg her og Noen av NM-gutta som vil smake?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Hvordan er det for kroppen å fordøye disse mel typene? trodde det var litt av grunden til at baker brød og diverse og hiver det i ovnen

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Royb, jeg synes det er lekkert! Hirsemelet er lett og fint, og gir et snev av metthetsfølelse. Men klart, dette er ikke noe for kvinner og barn - gi dem raffinert sukker i stedet!
    I dag oppdaget jeg en ny gullgruve. Den endelige tredjekomponenten. Jeg er riktignok litt skeptisk til dens effekt på fordøyelsesapparatet, men kall meg FPs myth buster - jeg skal spise hele pakken og se om jeg skiter murstein. Da jeg var liten gav mamma meg potetmel om jeg hadde diaré, og da størknet hele skiten, regelrett. Denne nye rakkeren inneholder primært potetstivelse, og jeg frykter samme effekten. Den heter Maizena Brun Jævner, og har 92% karbohydrat og pent lite annet. Smaker omtrent brunt sukker, men veldig svakt.. nesten smak-løs. 380kCal per 100, bestående av "potetstivelse, melkesukker, maltodextrin, rismel". Snakker om gavepakke til 15kr for halvkgen!
    Heretter kommer jeg til å blande Maizena Maisstivelse + Jævner med hirsemel. Smak til med noen 100g sukker per kg, og rismel for den vågale. Vel bekomme!

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Har faktisk kjørt Hirsemel + maizena + prottis som mrp noen ganger etter du laget posten her og det funket jo fin fint

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Vio!
    Er maizena (det man får kjøpt på dagligvare) det samme som man får kjøpt i poser på helsekost (Maismel) evt bedre eller dårligere?
    .......................................R.I.P..........................................

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman Vis post
    Vio!
    Er maizena (det man får kjøpt på dagligvare) det samme som man får kjøpt i poser på helsekost (Maismel) evt bedre eller dårligere?
    Nå vet jeg ikke hva det maismelet du får kjøpt på helsekosten inneholder, men jeg regner med det er ganske likt. Variasjonene ligger stort sett i grad av raffinement. Klart, det har ernæringsmessige fordeler å ha skall på und so weiter, men maizenaen blander seg ut lett og går ned på sekunder.
    Kan forresten melde heldige resultater fra Maizena Brun Jævner i dagens pilotprosjekt

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25

Lettvint MRP med høgt proteinnivå? Noen gode idèer?

Hei! Jeg lurte på om dere kunne hjulpet meg nett med mitt lille problem!

Jeg slutter arbeid 15.15. Mitt forrige måltid var da mellom 12.00 og 12.25.
    Så trener jeg rett etter jobben, og har vel begynt treningen ca 16.00, og er hjemme fra trening 17.15

Som dere ser blir det alt for lenge fra et måltid til neste. Og når jeg kommer hjem er det jo ca en halv time siden jeg puttet i meg karbo pwo, og skal da ha proteinpulver, og SÅ et måltid.

Så jeg kunne trengt noen gode tips på måltidserstatter som gir mye protein og som er økonomisk slik at jeg slipper å selge assen min!

Det bør være enkelt! Har prøvd med tunfisk og med makrell i tomat. Synes ikke dette var noen vinnere!

Jeg begynner DC i morgen, og skal ha et inntak på ca 60g protein i hvert måltid!
    Pissa og legga seg

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    proteinshake med havregryn.. mål opp ca 100 g havregryn og lag deg en shake med ønsket protein andel(smaker best med sjokolade).

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean01 Vis post
    proteinshake med havregryn.. mål opp ca 100 g havregryn og lag deg en shake med ønsket protein andel(smaker best med sjokolade).
    jo, takker! men, burde dette da være kasein eller noe? mtp at mat pleier være mer langtidsopptakende enn whey!?

Eller, mtp at det er så close opp i trening kan det muligens gå greit med whey?
    Pissa og legga seg

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nå vet jeg ikke hva det maismelet du får kjøpt på helsekosten inneholder, men jeg regner med det er ganske likt. Variasjonene ligger stort sett i grad av raffinement. Klart, det har ernæringsmessige fordeler å ha skall på und so weiter, men maizenaen blander seg ut lett og går ned på sekunder.
    Kan forresten melde heldige resultater fra Maizena Brun Jævner i dagens pilotprosjekt
    Og hvordan er det med det hirsegreiene? Jeg kom over "Hirseflak" på helsekosten. Samme merke som maismelet og alt det andre pulveret. Du kjenner sikkert produktene (gule posene)
    Det inneholdt 11g protein pr 100 såvidt jeg husker. Hvor handler du? Er det stor forskjell på hirsemel og hirseflak?

hobbykropp "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman Vis post
    Og hvordan er det med det hirsegreiene? Jeg kom over "Hirseflak" på helsekosten. Samme merke som maismelet og alt det andre pulveret. Du kjenner sikkert produktene (gule posene)
    Det inneholdt 11g protein pr 100 såvidt jeg husker. Hvor handler du? Er det stor forskjell på hirsemel og hirseflak?
    Bump

Vio hvor handler du? Finner ikke hirsemel de vanlige ica/rimi/bunnpris/rema butikkene, må man over på Ultra/Ica Maxi o.l?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg handler på Kinsarvik Helsekost her i Bergen. Antakelig norges største helsekostbutikk. De har feks 50 forskjellige proteinbars, eller noe sånt. heh. For min del har førsteprioritet vært at det lar seg blande jevnt og tynt og ikke smaker noe. Jeg hadde ikke orket hirseflak i shaken.. da kan man forsåvidt likegodt bruke havregryn?
    Maizena Brun Jävner er forresten god . Inneholder potetmel, mais-stivelse, rismel og det er omtrent det. Smaker ingenting, men er litt søtt.
    Sist endret av vio; 25-10-06 kl 13:37

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen Vis post
    jo, takker! men, burde dette da være kasein eller noe? mtp at mat pleier være mer langtidsopptakende enn whey!?

Eller, mtp at det er så close opp i trening kan det muligens gå greit med whey?
    Hvis du bruker whey er det en fordel å ha en ss olje i shaken(efa,raps osv)
    Vil gjøre whey`langsomere i opptak!

Er knall selv om du bruker kaseinpulver for den del!
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Slenger på et spørsmål her jeg.

Nå inntar jeg 30 gram proteinpulver og 1 banan rett etter styrketrening. Hva slags forskjell vil det utgjøre om jeg bytter dette til 30 gram proteinpulver og maltodekstrin?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Slenger på et spørsmål her jeg.

Nå inntar jeg 30 gram proteinpulver og 1 banan rett etter styrketrening. Hva slags forskjell vil det utgjøre om jeg bytter dette til 30 gram proteinpulver og maltodekstrin?
    Du vil få fylt opp glykogenlagrene dine raskere. Banan er ikke så kjapt som folk skal ha det til.

Medlem Reset sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    34

Talking Havreshake

Nå skal ikke jeg skryte på meg å være noen som helst form for ekspert på kostholdsområdet, men jeg må si jeg er utrolig fornøyd med havreshakene mine

Jeg er en enkel kar og setter pris på at ting kan vedlikeholdes over tid, derfor synes jeg det er viktig at shaken er rask å lage coffee

Jeg fyller godt med havregryn i en "shaker", så hiver jeg i en god scoop med proteinpulver (dette har jeg forøvrig kutta nå), fyller så opp med vann slik at det blir plass til stavmikser og lar det dure i ca 20 sek. Fjerner stavmikser og hiver i biola og eventuelt rapsolje. (venter man med olja så er ting lett å rengjøre også)

en sånn shake før trening lader meg noe sinnsykt (jeg føler det i hvertfall slik), og jeg har ikke problemer med å legge på meg lenger, noe jeg alltid har hatt. I starten kjørte jeg 3-4 spiseskjeer med rapsolje i også, og drakk dette ca 3 ganger daglig. nå har jeg kuttet oljen helt, den er litt for "effektiv"

Min konklusjon er at havre er helt SINNSYKT konge

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Det der med insulin tror jeg det er flere som faktisk leker med...
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Sponset av Norkost diskey sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    28
    Har lurt mye på i det siste hva som er optimalt å innta rett etter trening.

Når det gjelder Waxy Maize Starch virker det å være hot i statene. Jeg tror man skal være litt forsiktig med å sammenligne maizena og dette produktet. Waxy M. er utvunnet av mais that's it. Har troligvis en veldig høy GI, det har ikke maismel.
    True protein er de som står for Waxy:
    http://www.trueprotein.com/Product_D...d=6737#Details.
    Men dette er et dyrt produkt. 7$ per pund ++ for smak. Nærmeste man kommer her til lands er vel Vitargo.

Lurer bare på hvor mye raskere enn dextrose disse produktene er. Drikker jeg 80g dextrose etter trening og for eks kun poserer litt en halvtime etterpå får jeg føling! Ergo insulinnivået har blitt veldig høyt som følge av dextrosen, og "celle portene" åpnes på fult gap som følge av insulinet. Og faktisk så tas da dextrosen så fort opp at insulin nivået ikke rekker å gå ned og normalisere seg før all dextrosen er tatt opp, og jeg får utrolig lavt blodsukker nivå som fører til føling. (er forøvrig ikke diabetiker !, sjekket hos legen flere ganger)

Slik jeg gjør det nå er:
    80g dextrose
    For å utnytte mega høye insulinverdier vil man inkludere kun ting som ikke bremser opp opptaket av dextrosen, men heller blir flushet inn i muskelcellene med sukkeret.
    Så: 5 g glutamin + 10g kreatin + 3g BCAA.

15 min senere når alt forrige shake er tatt opp, men insulinnivået fortsatt er høyt:
    60 Whey isolate. Vanlig whey inneholder karbo og fett som vil sinke opptaket.

45 min senere kylling+poteter+brokkoli, 0 fett.

Var ikke så nøye før, -blandet alt i ett bare, men etter jeg fikk føling et par ganger skjønte jeg hvor effektivt og viktig det er med hva man inntar etter en økt.

Riskaker funker forøvrig bra for mer metthetsfølelse, høy GI. Enda bedre er potetmos

Vurderer å prøve cell max fra Proteinfabrikken som erstatning for dextrose shaken, slipper man å blande så mye sammens + får med ribose.

Lurer også på hva slags kreatin man burde ta inn med dextrosen for optimal effekt. Like greit med monohydrat, eller vil Kre-alakyn gi enda bedre effekt. CEE har jeg lurt på om kan virke sinkede på opptaket siden det er bundet til et ester?
    Jeg er sponset av Norkost

"Success is neither magical nor mysterious. Success is the natural consequence of consistently applying the basic fundamentals" -Jim Rohn

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av diskey Vis post
    Når det gjelder Waxy Maize Starch virker det å være hot i statene. Jeg tror man skal være litt forsiktig med å sammenligne maizena og dette produktet. Waxy M. er utvunnet av mais that's it. Har troligvis en veldig høy GI, det har ikke maismel.
    TP svarte

do not have a direct number, we are still waiting back for info, but i can state that is on the lower end of the spectrum

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Den endelige tredjekomponenten. Jeg er riktignok litt skeptisk til dens effekt på fordøyelsesapparatet, men kall meg FPs myth buster - jeg skal spise hele pakken og se om jeg skiter murstein. Da jeg var liten gav mamma meg potetmel om jeg hadde diaré, og da størknet hele skiten, regelrett.
    Hvordan fungerte denne forresten? Skiter du blokker?

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    kan man spise mel uten at det er varmet opp eller behandlet ?

Blir havremel tatt like godt opp som havregrøt?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    BUMP

Noen spenstige hjemmelagde gainere å melde om, noen?

Selv har jeg kjørt havremel sammen med proteinpulveret og videre tilsatt litt olivenolje. Drikken går ned men kan virke som jeg blir noe tung i magen av dette. Hirsemel hadde jeg helt glemt at vio testet her for.. nesten 6 år siden, men kornet finnes vel enda?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.