Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Euro Stacker 4

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2011
    Alder
    21

Euro Stacker 4

Jeg har nettopp fått Euro Stacker 4 av en venn. Jeg vet at dette skal øke forbrenningen mens man går på det. Men hvordan er det når man slutter på det? Er dette skadelig forbrenningen? Vil jeg få laver forbrenning når jeg slutter enn det jeg har før jeg begynner på det? Hadde egentlig bare tenkt å bruke det for å bli mer opplagt og få mer energi. Men gjør meg ingenting og ha økt forbrenning mens jeg går på dem, så lenge det ikke vil ødelegge min nåværende forbrenning. Har egentlig ganske høy forbrenning nå.. Skal bare gå på det i to uker..

Takker for alle tilbakemeldinger

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Er dette innholdsfortegnelsen på den?

Serving Size: 1 Capsule

Proprietary Blend 211mg*
    Green Tea Extract 60% (Leaves)(4.5 mg Caffeine Alkaloids), Yerba Mate (Fruit), Guarana (Seeds), Capsicum Annuun (Whole Pepper), Kola Nut (seeds)(<1 mg Caffeine Group Alkaloids, Siberian Ginseng (Root)

Caffeine (anhydrous) 300mg*

* Daily value not established

Et slikt produkt vil kanskje økte forbrenningen din med et par prosent, ikke stort mer. Så basalforbrenningen din vil nok ikke ta skade av å bruke det i to uker. Med sine 300mg kaffein per kapsel så vil den nok gi deg et merkbart energikick. Det er og mulig den vil redusere sultfølelsen din litt og.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2011
    Alder
    21
    ja stemmer. men det er 550mg.
    så da er det trygt å bruke det for økt energi da Det var bra. har omtrent ikke spist disse to dagene jeg har gått på det.. som du sier så blir jeg ikke sulten :P

takk for svar

Lignende tråder

1. Fant 24 000 euro på trikken!
    By Elonar in forum OT
    Svar: 28
    Nyeste innlegg: 03-12-09, 12:21
  2. Svar: 4
    Nyeste innlegg: 23-10-08, 20:16
  3. Euro shop?
    By BigDaddy in forum Kosthold
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 05-09-06, 07:33