Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Fightline

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Fightline

Fight Line ® er en produsent av kosttilskudd og utstyr spesielt utviklet for mennesker som trener kampsport, og for alle andre som ønsker å få mest mulig utbytte av sin trening.

http://www.fightline.no/

Er det noe som skiller disse produktene fra de øvrige kosttilskuddene på markedet, eller er det bare en annen måte å fremme "vanlige" kosttilskudd?

Jeg ser personlig ikke noen vesentlig forskjell på disse produktene. Noen som har erfaring?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Innholdet er standard

På vei opp! GBD.. sin avatar
    Ble medlem
    12-2009
    Alder
    32
    Aggression, testboosteren fra Fightline funka bra for meg.. Fikk ett greit alpha-hann kick, og følte større trykk på trening!
    Prøver en annen type nå, novedex XT fra gaspari, det funker ikke like bra for meg så går nok for aggression neste gang igjen.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Agression er et ZMA produkt tilsatt med havreekstrakt? ZMA har da vist seg å ikke ha noen effekt på testosteronnivå i studier. Men man skal aldri undervurdere effekten av placebo riktignok.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    12-2009
    Alder
    32
    Placebo eller ikke, funker for meg..
    Men tror jeg går for duravol og ind-15 neste gang etter å ha lest mye bra om det.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gymboxdude Vis post
    Aggression, testboosteren fra Fightline funka bra for meg.. Fikk ett greit alpha-hann kick, og følte større trykk på trening!
    Prøver en annen type nå, novedex XT fra gaspari, det funker ikke like bra for meg så går nok for aggression neste gang igjen.
    Alfa-Male kick av grønn te og koffein? Holy maccaroni Placebo!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gymboxdude Vis post
    Placebo eller ikke, funker for meg..
    VitaePro?

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    du får et høyere karatespark om du bruker dette tilskuddet

for all del! konseptet er bra og ser til nå ut som å markedsføre seg riktig så samuel får nok sving på dette.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    12-2009
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Alfa-Male kick av grønn te og koffein? Holy maccaroni Placebo!
    Ikke så mye grønn te og koffein i Aggression, mer ett ZMA produkt med havre ekstrakt(avena sativa, brukt i forbindelse med angst/uro, søvnproblemer og hormonproblemer)
    Men tviler ikke på at det er en placebo effekt. Kan også være en effekt av at jeg faktisk har begynt å trene regelmessig og att psyken reagerer veldig positivt på det..?

Vitae-pro er jeg ikke gammal nok til ennå..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.