Jeg må fylle på med proteinpulver.
Nå er jeg lei av pulver som smaker kjipt, og ønsker å kjøpe proteinpulver, whey, med smak av sjokolade, som smaker godt i vann.
Har du noen tips til meg? Gjerne i flere prisklasser.
Jeg må fylle på med proteinpulver.
Nå er jeg lei av pulver som smaker kjipt, og ønsker å kjøpe proteinpulver, whey, med smak av sjokolade, som smaker godt i vann.
Har du noen tips til meg? Gjerne i flere prisklasser.
Pissa og legga seg
Activate Pro Blend sjokolade er min favoritt i vann. Hører han flotte mannen på Norkost sender ut smaksprøver. Så du får høre med han så fikser han nok noe til deg.
Takk skal du ha![]()
Pissa og legga seg
Om du vil ha noe av det bedre pulveret er Activate Gold også å anbefale!!! men om det blir for dyrt så er det som Stig her nevner også kanon bra på smak![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hva med Optimum Nutrition, 100% Whey? Gikk iallefall i "gamle" dager for å være en av de bedre i vann.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Nå får jeg tilsendt noen forskjellige smaksprøver av snillemannen. Legger ut min vurdering når jeg har testet dem![]()
Pissa og legga seg
Jeg synes Acivate Gold smaker godt (best) blandet ut med vann. Sleng oppi en kaffeskvett eller instant kaffepulver og det hele blir magisk
Heldigvis er julaften på spisedagen min!