Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Har du fått økt forbrenning av slankepiller?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2011
    Alder
    27

Har du fått økt forbrenning av slankepiller?

Hei,

Har hørt litt rundt om andre forumer, men liker å få forskjellige meninger (det har seg jo ofte slik at de første svarene har en tendens til å sette retningen for resten av svarene også).

Har du hatt noe effekt fra slankepiller? Tenker ikke på at du kan sitte i sofaen og slanke deg uten å gjøre noe som helst, men gir det litt ekstra fettforbrenning?

Har blitt anbefalt disse slankepillene av en PT (eller, det var en venn som ble anbefalt, som anbefalte de til meg). De inneholder visst kaffe og grønn te, noe som skal øke forbrenningen. Jeg liker ingen av delene noe særlig i flytende form, så kan kanskje pillealternativer være like så greit?

Finnes det noen studier som viser % økning i fettforbrenning av slike?
    Sist endret av NK; 31-01-12 kl 12:20

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Daglig anbefalt inntak og daglig fungerende inntak er to forskjellige ting, dermed gjør prisen på det tilskuddet du linka til helt meningsløs. Bedre å bestille grønn te ekstrakt fra bulkpowders.co.uk istedenfor til en langt rimeligere pris
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Den du linker til gir i beste fall noe oppkvikkende effekt. Spar pengene dine, og kjør på med en diett tilpasset din hverdag og aktivitetsnivå.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Diett/trening er nesten alt. Slankepiller i Norge er generelt veldig moderate saker. Du vil allikevel kunne ha noe glede av grønn te osv. Det er uansett meningsløst å spørre randoms på et forum om de har hatt en effekt. Man må se på studier. De fleste studier er positive til grønn te.

De mest spennende produktene inneholder 3 3 diiodo l thyronine eller 3 5 diiodo l thyronine. Dette er det nærmeste man kommer tyroksinmedikering i tilskuddsform. Disse får man ikke i Norge. Usnic Acid, som har samme virkemåte som DNP (om enn mer moderat) er stort sett ikke tilgjengelig lenger som tilskudd, som følge av at det har blitt assosiert med leversvikt.

Når dét er sagt, så mistenker jeg at førsteposten er snikreklame.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Var veldig billig da

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2011
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    De mest spennende produktene inneholder 3 3 diiodo l thyronine eller 3 5 diiodo l thyronine. Dette er det nærmeste man kommer tyroksinmedikering i tilskuddsform. Disse får man ikke i Norge. Usnic Acid, som har samme virkemåte som DNP (om enn mer moderat) er stort sett ikke tilgjengelig lenger som tilskudd, som følge av at det har blitt assosiert med leversvikt.
    Det blir når folk kommer med slike forklaringer jeg har en tendens til å falle ut. Kjøpte nylig inn litt kreatin, ikke fordi jeg leste mange spennende studier om det, men fordi majoriteten av de som diskuterte det på forumer kunne anbefale det.

Skal ikke legge skjul på at jeg vil sette inn et ekstra gir fram mot sommeren

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Ja jeg vil anbefale at du tar en titt på hva de har av fettforbrennings og lignende tilskudd hos Norkost.

Det gjør det lettere for deg å miste fett fordi du får endel fordeler som du ikke vil fått uten.

*Bedre ytelse på mindre kalorier.
    *Mindre sultfølelse.
    *Du holder lettere et stabilt energi nivå.
    RockyRock

Ivi
    Ivi er ikke aktiv
    Medlem Ivi sin avatar
    Ble medlem
    01-2012
    Jeg har brukt CLA, men merket ingenting. Brukt karb-blokkers, merket litt. (da jeg var i syden på lavkarbo)
    You say banana, I say potato.

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Nyeste innlegg: 14-10-10, 16:36
  2. Svar: 0
    Nyeste innlegg: 14-10-10, 16:36
  3. Slankepiller,vær forsiktig!
    By Gadja in forum OT
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 14-03-09, 16:39
  4. Forbrenning
    By isodemon in forum Kosttilskudd