3 Day Price Crash At Discount Prices – Discount Supplements ™
Jeg har fått lønn i dag så jeg skal slå meg litt løs![]()
3 Day Price Crash At Discount Prices – Discount Supplements ™
Jeg har fått lønn i dag så jeg skal slå meg litt løs![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Har de noe fatburners som fungerer bra og er lov og få inn i norge?
Fuck the world! - John Rambo
Koffeinpillene mine ble nettopp stoppet i tollen og sendt tilbake. Fikk mail fra Discount om dette og de lurte på om jeg ville ha de resendt.
Fikk resendt med en ekstra boks koffeintabs. Knallsjappe! Gikk fort også...
Btw, tror tollerjævlene åpner hver fuckings pakke jeg importerer om dagen. Så det var revet opp og tapet igjen...
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Jeg har bestilt 17 ganger fra DS siden oktober ifjor, og har kun fått en tilbakesendt pakke. Tipper den ble tilbakesendt fordi den inneholdt et produkt som heter Thermobol (100% lovlig seff). Utenom det har jeg fått åpnet pakker 3 ganger av tollen, og de er veldig flinke til å tape igjen pakkene slik at ingenting skulle falle ut................
En bekjent bestillt 5-HTTP par ganger, de kom inn til Norge, men ble sendt tilbake igjen da det var noe mumbo jumbo om at det var "legemiddel"... Fra discountsupps. SÅ ALT GÅR IKKE INN DERFRA!!!
Får man bot for og bestille koffeintabletter eller blir bare pakken sendt i retur uten videre hvis den blir stoppa?
Tilbakesendt ZMA fra discountsupps?? Er du 100% sikker på at de du kjenner ikke bestilte fra et amerikansk nettsted eller lignende?
Edit; Nei det finnes ingen sider det er mer sikkert å bestille fra enn discountsupps. (hvis vi ser bort i fra norske butikker)
.......................................R.I.P..........................................
ZMA var vel kjøpt fra usa ja. Men samme innholdet som i en boks man får kjøpt i Norge så det er rimelig nazi opplegg.
Men kjenner en som har bestillt 5 http fra discount og fått stoppet pakken pga det sies og være legemiddel og hvordan skal man klare og få ordne en resept på 5 http? Leger i norge vet jo knapt nok hva omega 3 er. Faktisk en kostholdsekspert som ikke visste hva MSM var og anbefalte og bare drikke vanlig tran istedefor og ta Omega 3 tilskudd i kapsler...
Da må du ikke si at det ble stoppet fra discountsupps når det var bestilt fra USA. Det heter forresten 5-HTP.
Skjønner jo Omen litt. Han har tross alt blitt bøtelagt for å kjøpe kosttilskudd på nettet. Tror mange av oss også kunne ha risikert det samme. For min del tror jeg nok har fått igjennom ulovlige substanser uten at jeg var klar over at de var ulovlig. Var no hissige tilskudd de solgte på discount sups for et par år siden![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!