Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Helgetilbud på discountsupps

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26

Helgetilbud på discountsupps

3 Day Price Crash At Discount Prices – Discount Supplements ™

Jeg har fått lønn i dag så jeg skal slå meg litt løs
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Har de noe fatburners som fungerer bra og er lov og få inn i norge?
    Fuck the world! - John Rambo

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Alt fra discountsupps går inn, om ikke på første går det på andre eller tredje
    Karma til Lean, har svidd av mye penger der i det siste..
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Koffeinpillene mine ble nettopp stoppet i tollen og sendt tilbake. Fikk mail fra Discount om dette og de lurte på om jeg ville ha de resendt.

Fikk resendt med en ekstra boks koffeintabs. Knallsjappe! Gikk fort også...

Btw, tror tollerjævlene åpner hver fuckings pakke jeg importerer om dagen. Så det var revet opp og tapet igjen...
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg har bestilt 17 ganger fra DS siden oktober ifjor, og har kun fått en tilbakesendt pakke. Tipper den ble tilbakesendt fordi den inneholdt et produkt som heter Thermobol (100% lovlig seff). Utenom det har jeg fått åpnet pakker 3 ganger av tollen, og de er veldig flinke til å tape igjen pakkene slik at ingenting skulle falle ut................
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    En bekjent bestillt 5-HTTP par ganger, de kom inn til Norge, men ble sendt tilbake igjen da det var noe mumbo jumbo om at det var "legemiddel"... Fra discountsupps. SÅ ALT GÅR IKKE INN DERFRA!!!

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Han var jo bare uheldig. Tollen har ikke kapasitet til å sjekke alle pakkene som går igjennom. De er ekstremt behjelpelige og hyggelige hos DS, en av mine pakker forsvant i postsystemet og de sendte en ny igår, helt kostnadsfritt

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Får man bot for og bestille koffeintabletter eller blir bare pakken sendt i retur uten videre hvis den blir stoppa?

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Får man bot for og bestille koffeintabletter eller blir bare pakken sendt i retur uten videre hvis den blir stoppa?
    Skal ikke være noe stress å bestille koffein. Jeg hørte ikke en dritt, men det kan jo være noe annet feil som skjedde. Feks at adr. ble feilskrevet eller noe tull med posten.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Skal ikke være noe stress å bestille koffein. Jeg hørte ikke en dritt, men det kan jo være noe annet feil som skjedde. Feks at adr. ble feilskrevet eller noe tull med posten.
    Alt er stress. Hørte noen som fikk tilbakesendt ZMA av alle ting... Men anyways, bestillte du koffein og pakken kom ikke? Er det noen plasser som er mer sikre og bestille dette fra?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tilbakesendt ZMA fra discountsupps?? Er du 100% sikker på at de du kjenner ikke bestilte fra et amerikansk nettsted eller lignende?

Edit; Nei det finnes ingen sider det er mer sikkert å bestille fra enn discountsupps. (hvis vi ser bort i fra norske butikker)
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    ZMA var vel kjøpt fra usa ja. Men samme innholdet som i en boks man får kjøpt i Norge så det er rimelig nazi opplegg.

Men kjenner en som har bestillt 5 http fra discount og fått stoppet pakken pga det sies og være legemiddel og hvordan skal man klare og få ordne en resept på 5 http? Leger i norge vet jo knapt nok hva omega 3 er. Faktisk en kostholdsekspert som ikke visste hva MSM var og anbefalte og bare drikke vanlig tran istedefor og ta Omega 3 tilskudd i kapsler...

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Da må du ikke si at det ble stoppet fra discountsupps når det var bestilt fra USA. Det heter forresten 5-HTP.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Det er ingen som tvinger deg til å handle på discountsupps Omen.. Det virker som du vegrer deg noe jævlig til tross for at vi deler våre utrolig bra erfaringer med deg.

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Skjønner jo Omen litt. Han har tross alt blitt bøtelagt for å kjøpe kosttilskudd på nettet. Tror mange av oss også kunne ha risikert det samme. For min del tror jeg nok har fått igjennom ulovlige substanser uten at jeg var klar over at de var ulovlig. Var no hissige tilskudd de solgte på discount sups for et par år siden
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.