Jeg skal ha meg nytt pulver og vil basere valget mitt stort sett på smaken. Noen anbefalinger?
Personlig har jeg syns jordbærpulverene fra PF har vært de mest velsmakende men er åpen for nye forslag!
Jeg skal ha meg nytt pulver og vil basere valget mitt stort sett på smaken. Noen anbefalinger?
Personlig har jeg syns jordbærpulverene fra PF har vært de mest velsmakende men er åpen for nye forslag!
norkost sitt selvfølgelig
www.mthereseo.blogg.no
Åhh vanskelig valg, spesielt siden jeg ikke akkurat liker jordbær, men jeg tror kanskje myoprotein jordbær eller muligens musclemilk (dog er det ikke å regne som proteinpulver pr definisjon) evnt bodylab whey95 i jordbær (IE-WPI)
De jordbærene vi har tatt fram smaken på selv de vil jeg ikke kommentere da jeg nok ikke blir troverdig objektiv der siden smaken er justert etter hva jeg selv liker
Joda jeg har det men alikevel så foretrekker jeg å snakke om konkurrenters varer når slike spørsmål dukker opp
Liker godt Norkost Pro Blend med jordbærsmak av "high-end" pulverne.
Edit: La shaken stå et par minutter så smakstilsetningene får tid til å løse seg godt opp og avgi smak for best smak.
Noen som vet om Pro Blend kan lages proteinfluff av typ Martin Berkan/Andreaz Engström ?![]()
www.mthereseo.blogg.no
Hvilket av de er det snakk om? Jeg kjøpte en gainer fra NK for noen år siden og da var det små biter som smakte surt(sikkert smakspartikler som hadde klumpet seg). Ikke at jeg tror dette er tilfellet for alle NK-produktene men det har jo påvirket valget mitt av pulver naturligvis
Jeg pleier å kjøre på 80 whey sjokolade. Det er min favoritt![]()
Sykkelbukse for alle online!
Beste jordbærsmak er uten tvil Labrada Pro V60!
Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å drikke jordbærproteinpulver. Har prøvd mye forskjellig, men aldri likt noen. Smaker ekstremt kvalmende.
Synd det ikke finnes en proteinfluffoppskrift på sjokolade![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Seriøst, jordbær er da jentesmak!
Definitivt Tech Nutrition! Har vel passer over 10kg med det her i heimen..
Hva for slags fjott er du Godfather? Jeg svarte bare på spørsmålet tråden stiller.
...
Det beste jordbærproteinet jeg har smakt er Protilox Strawberry fra Nanox, det smaker himmelsk... :-)
Sist endret av NK; 01-06-11 kl 11:22