Du får frie tøyler til å lage tilskudd som inneholder AKKURAT det du har lyst til. Uhemmet av pris, lover og regler.
Jeg har en drøm om følgende kombinasjon:
- 10 g BCAA 2:1:1
- 4 g Ornithine
- 3 g Citrulline Malate
-2 g Beta Alanine (relativt lite, men dette er for å vedlikeholde)
- 1 x RDA av elektrolytter
...og muligheten til å kombinere dette med Vitargo (smaksmessig klaffe). Produktet har god smak blandet alene, men også god smak blandet med vitargo. Evt. kunne man laget produktet med og uten vitargo. Slenger man en dash stabil kreatin oppi har man en perfekt miks for styrketrening. Sistnevnte er dog ikke nødvendigvis ønskelig for kondisjonsutøvere, og burde være valgfritt.
Dette vil være ideelt under harde økter. Både for styrke- og kondisjonsutøvere. Spesielt sistnevnte utsettes for ekstremt stress og tapping av kroppens ressurser. Tenker man ovennevnte pr. liter væske inntatt så har man en kanon sportsdrikk overlegent det meste.
Og ja, det er mulig for meg å lage dette selv ved å kjøpe råvarene i bulk. Spørsmålet er bare smak...Den ville vært mindre god. Dessuten er jeg redd det kunne blitt en del bunnfall i Camelbacken på Trondheim-Oslo
-------
Utover det kunne jeg tenke meg en stimulant som fungerte i to timer og deretter forsvant av syne, og som ikke reduserte effekten av kreatin slik koffein gjør.
-------
Hva er din tilskuddsvisjon?

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat