Er vel kanskje mest brukt av brytere, mma-fightere og turnere.. Men er vel også bra for de som trene mye styrke med tunge vekter, der man løfter eksplosivt.
Er vel kanskje mest brukt av brytere, mma-fightere og turnere.. Men er vel også bra for de som trene mye styrke med tunge vekter, der man løfter eksplosivt.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Brukte det en del før. Vil ikke si det ga særlig effekt.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
jeg vil påstå at jeg merker at jeg får mindre småskader og slikt når jeg bruker det.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Broscience har varierende verdi![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
noe av det beste jeg har brukt av kosttilskudd.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Brukte det lenge, merka ikke noe forskjell når jeg slutta på det.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Brukt det lenge uten noen merkbar effekt. WASTE OF MONEY AND TIME
Fuck the world! - John Rambo
hvor bestiller dere dette da?
Du savnes Ullrich....
Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft
bikkja bruker glucosamine daglig. hun har tatt begge korsbånda, og det hjelper mot forkalkninger i knærna. hu har ikke hatt problemer med knærna siden operasjonene(når hu var rundt 2-3 år), og nå er hu blitt 7 år, så vi er veldig fornøyd. hu kommer til å bruke det livet ut
dette kjøpes forresten rimelig på svenskegrensa, i de helsekostsjappene
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Jeg har prøvd både hos legen og div kosttilskuddsprodusenter.
Fuck the world! - John Rambo