Hva er the shit nowadays?
Hva er the shit nowadays?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Tør man si at man inntar noe annet enn det som kommer fra NORKOST?
Jeg drikker enda på en ladning fra TN (Prozyme) som jeg er fornøyd med...
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
Activate whey frå Norkost.
'Feo, Fuerte y Formal'
REFLEX all the way! Natural whey og micellar casein. Fra Norkost da, selvsagt.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Reflex Instant Whey her også. Pluss Instant Mass.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
YT restitusjon er blitt en slager, men jeg har noe Activate stående, som jeg var godt fornøyd med.
You ran a marathon? That's cute …
nettopp fått 4kg whey 80 fra star nutrition med banan smakgjenstår å se hvordan dette blir.
Akkurat nå drikker jeg litt Whey Tech ( whey+kasein ) fra PF. Grunnen til dette var at det hadde utrolig bra tilbud på det forrige gang jeg var i sverige. Ellers har favoritten min vært Reflex Micro Whey eller ON's 100% whey.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Bruker omtrent bare ON's 100% whey, men neste bestilling nå blir nok bulkpakke med elite gold![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
For en mage som eeegentlig ikke stortrives med whey, hva vil funke best av reflex instant whey og activate whey? Pleier ikke reflex å putte oppi litt enzymer osv som gjør den lettere å fordøye?
Instant whey inneholder mesteparten isolat og har også fordøyelsesenzymer og slikt, det er etter min mening få eller ingen lignende varer på markedet som slår det på specs og kvalitet.
Activate whey er et konsentrat med hydrolysert tilsetning, en annen klasse med andre ord.
Er du redd for fordøyeligheten, test elite gold eller et annet rent isolat
Går for det meste bare i YT proteinshaker og ekstra lett melk.
Musclemilk, Nutriwhey fra applied nutrition og ALRI Humapro.
driver å prøver litt forskjellig nå som den dannut er borte. fikk akkurat whey fra body science fra mmsports i dag.
pro blend på kvelden, og NITROTECH HARDCORE etter trening
Sliter selv med laktose i store doser og ingenting er bedre for magen min enn Star Nutrition sin Whey 100 - og jeg har prøvd det meste. Får vel 8kg for rundt 1500kroner hos GG. 0.2g laktose pr. 100g og hele 86g protein.
All the knowledge I possess everyone can acquire, but my heart is all my own. - Goethe
har en pose med dan nutrition whey som eg bruker til postwo shaken
Elite Gold på meg
For tiden spiser jeg ren mat, men fra tid til annen bruker jeg ON 100% whey, og refleks micro whey.
I de periodene jeg bruker pulver så sverger jeg til kasein, helst fra reflex!
Uteliv, inneliv eller underliv?
Activate Whey til nk. Billigste jeg vet om, og et dyrere pulver vil ikke ha noen som helst merverdi
http://www.dingsekongen.no
.......................................R.I.P..........................................
xpand fra fx eller xtend fra scivation
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
HumaPro og Chain'D Out på meg..
![]()
Bruker PF Whey isolate pr nu. men neste blir Body support pure whey. den var rett og slett nyderlig
Kommer Activate Whey med vaniljesmak?
Jeg bruker : Activate whey proteinpulver 3000g jordbær og sjokolade, og kiloene renner av, jeg bruker disse som måltidserstatter i forhold til andre luringer som feks herbalife og noka og nutrilett. Dette blir billigere og renere i produkt, mer næring og sånne ting.
What doesent kill you makes you stronger!
401kcal på activate whey pr 100gram
372kcal på PF whey isolat , når man så reduserer disse 100grammene til en normal dosering, da snakker vi kanskje 10 kalorier.
Det spiller garantert ingen rolle på metthetsfølelsen
Tenker ikke på att di 15 ekstra kcal gir mer metthetsfølelser, Men er jo sikker (er rimelig blank på dette da) proteiner shaker som har noe i seg som gir mer metthetsfølelse. Og når man går ned så teller jo vær kcal![]()
Vil ikke si att Isolate gir så heftig metthetsfølelse da..
Jeg gikk før Isolate pga laver kcal og carb i den iforhold til 100% whey fra PF, Var kun PF og BS dem hadde her på helsekosten. Og er kresen på smak. Derfør ikke tørr bestille noe over nett. Men dem hadde BF pure whey i smaksprøve. og den var utrolig god.. ikke sett på den ang kcal og carb der da.. Men er jo på jakt etter den som smaker best.. og kan hjelpe meg mest med å gå ned![]()
Ser at denne er et rimelig alternativ, men hvordan er den? M-Factor proteinpulver 4000g protein - Norkost.no kosttilskudd
Smak? Kvalitet?
Ser btw nå at det er erteprotein, men lurer fortsatt på ovennevnt.![]()
Kvaliteten på M-factor til myrevolution er god, smaken må du nesten smake selv, ta kontakt med mrmuscle så fikser han en prøve til deg
![]()
Tropisk er noe helt annet enn sjokoladen og du får nå 4kilos for 179.- hos myrevolution, 3 bøtter igjen men best før på de er mai2011. Kan fint drikkes enda.
Big mass gainer og AST Sport Science bcaa
Hei,
Fikk smaksprøver hos Norkost og har kun smakt Activate Whey Jordbær. Denne var dog NYDERLIG i smak og konsistent.. var rett og slett milkshake.. snadder.. og den jordbærsmaken mmmmmmmmmmmm![]()
ikke opplevd krøll med magen av den MWA'en?
fornøyd med body science wheyen. 120 SEK hvis du kjøper 9+kg
mmsports.se. de sender bare til sverige da
Bumper denne. Er det noe billig vegetarprotein inne nå NK eller MRM?
Nope, det eneste veggieproteinet vi har akkurat nå er PF soya og evnt egg om du kan bruke det.
Selger så utrolig dårlig disse typene vare dessverre