Fra hvor?
Smak?
Pris?
Fornøyd?
Selv bruker jeg reflex instant mass og NK's spesialmiks med havre, erter og egg. Veldig fornøyd, men er i ferd med å gå tom, og ser derfor etter innspill til nytt.
Fra hvor?
Smak?
Pris?
Fornøyd?
Selv bruker jeg reflex instant mass og NK's spesialmiks med havre, erter og egg. Veldig fornøyd, men er i ferd med å gå tom, og ser derfor etter innspill til nytt.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Damn, du har nå ruget lenge på de hehe.
Activate Pro Blend som daglig proteintilskudd. Reflex Micro Whey til etter trening.
Siden du spør meg så vil jeg si at ja, prisene er VELDIG bra. Det er veldig høy kvalitet på produktene, og om du går for 12kg bulkpakken på Pro Blenden så får du en gullpris.
Men når man spørr han som selger det om prisen er bra, så forventer vel man ikke noe annet svar hehe.
Pr0 Blend, selvfølgelig![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Optimum Nutrition 100 % WHEY Gold Standard - selvfølgelig. Beste pulveret jeg har vært borti.
Second that. Bruker det selv.
Minner meg på at jeg snart må gå til innkjøp av ny sekk. ^^
Bare synd den er så dyr :/
Skal sies at jeg vurderer å gå for active whey banansjoko, eneste sjokopulveret fra norkost jeg liker smaken på. Den er endel billigere enn optimum.
Ellers har det hendt jeg har kjøpt noen dunker dalhblads wheyclass +
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Er på mine siste shaker med Activate Gemma som jeg var veldig fornøyd med. Har en ny boks med Reflex MicroWhey som skal begynnes på nå, som jeg også tidligere har vært veldig fornøyd med![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Bruker Isolate FX etter trening og Activate Pro Blend ellers. Kjøpes fra Norkost, er bra priset og smaker bra.
Instant whey sjokolade (billigere og bedre enn ON Gold) , Zero carb isopure sitron (kjerringa sin) og natural whey er de jeg har hjemme nå i tillegg til Activate Oats
Tok nettopp første shake av Dalblads Whey Class+, 520,- norske kroner for 4kg i Sverige. Lenge siden jeg fant et tilbud verdt å slå til på hos Bodypower, men dette er jo veldig bra pris. Smaker bajs, men blander seg veldig lett.
bruker kun NK sitt pulver.
rask levering, fine priser, god og ok smak, god service og ikke minst et bra produkt! har slukt ganske mange kilo av NK sitt pulver de siste åra og er meget fornøyd.
har selvsagt testet mye annet innimellom fra både NK og andre men faller alltid tilbake til norkost og per dags dato activate serien.
før acitvate serien kom brukte jeg for det meste dan nutrition whey sjoko.
varrierer litt men det går mest i acitvate 24/24 designer eller whey.
varrierer også en del på smak mellom vanilje, sjokobanan, sjoko og jordbær.
ellers har jeg også handlet en del reflex instant mass som har blitt konsumert i store mengder off season
dette er også handlet hos NK
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Er jo en veldig fin pris på Micellar Caseinen til Nk for tiden![]()
Uteliv, inneliv eller underliv?
NK erteprotein sjokolade. pris: billigste hos NK. Fornøyd, ja. Var veldig sterk i smaken til å begynne med, men vanesak.
Activate oats finnes ikke lenger , egg finnes heller ikke (den var uselgelig slik som oats)
Gemma er også borte men den vurderes på lik linje meg endel andre ting.
Instant whey er ikke laktosefri men andelen isolat er nå økt så mye og det er i tillegg fordøyelses enszymer og pro-biotika i den så jeg tror den er grei til laktoseintolerante
Jeg savner Oats! Syntes det var et genialt produkt.
Ultimate nutrition:
Wheight gain drink mix - Muscle juice, chocolate
Kjøpt på helsekost butikken over systembolaget i strømstad
Pris 4,7kg: 499
Smak: HIMMELSK godt i vann, 1.Plass!
Anbefales på det sterkeste for de som er litt kresne på smak.
Ca Innhold pr shake:
Total Kcal: 990
Saturated fat: 18g
Cholestrol: 150mg
Sodium: 115mb
Total carbohydrates: 152g
Sugars: 60g
Protein: 55g
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -