Hvor kan jeg få kjøpt ordentlig bcaa? Discount er konstant utsolgt. Bulkpowders har elendig kritikk. Myprotein skal ha 40dollar i frakt..
Har dere noe forslag?
Hvor kan jeg få kjøpt ordentlig bcaa? Discount er konstant utsolgt. Bulkpowders har elendig kritikk. Myprotein skal ha 40dollar i frakt..
Har dere noe forslag?
Hva mener du med at bulkpowders har elendig kritikk? På BCAAen sin, eller generelt? Har handlet der et par ganger og har ikke merket noen særlig forskjell fra de og MyProtein.co.uk..
På de sin egen side. Har fått to ut av 6 stjerner.
Ser de får kritikk for smak og at det er vanskelig å blande.. Dette er jo ren BCAA så det er jeg ganske sikker på er helt normalt, det er ihvertfall slik de stedene jeg har kjøpt.. Vil du unngå stygg smak kan du prøve Xtend![]()
Er xtend jeg hovedsakelig har prøvd å finne ja. Skal se om jeg finner LG sciences
www.mmsports.se er billig på xtend
Polarman: Går det ikke an å bestille til Norge fra den siden?
Virker som om de kun sender i sverige og finland
http://www.mmsports.se/pages.php?pageid=5#7
Polarman tror kanskje at Kristiansand er nært svenskegrensen?
Jeg venter selv på at discount skal få mer Xtend inn på lager og ha et under 200kr tilbud på det. Men de solgte seg visst tom på forrige tilbud.
De har et halv pris tilbud nå da, og det er noe BCAA med nedsatt pris. Men ingenting som smaker som Xtend ser det ut som.
Kjøpte extend på :
www.discountsupplements.com
Husker ikke pris, en det ble i alle fall toll på det..
Hae god erfaring med denne siden:
http://www.powerbody.co.uk/category-bcaas__eaas,46.html
No progress?
You don`t train too hard.
You just don`t eat enough.
Noen som har bestilt BCAA fra myprotein.co.uk?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
For å være forbanna ælig forstår jeg i hva folk skal med Bcaa, hvorfor ikke bare bruke pengene på et bra proteintilskudd. Med mindre du er full av cach så ser eg ikke meningen.
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Jeg hamstrer xtend fra discount når de har tilbud under 200kr, så blader jeg den ut med EAA/BCAA fra bulkpowder for at den skal rekke lengere.
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Ja, jeg mener det. Men det gjelder kun ved bruk av aminosyrer i fri form. Disse absorberes raskt. Med frie aminosyrer mener vi at de er uten kjemisk forbindelse til andre molekyler, slik at de hurtig kommer ut i blodet.
Så vidt jeg vet får du vel ikke kjøpt dette i Norge, men kurante priser i Sverige og UK. man kan si mye om kroppsbyggermiljøet, men det er ikke helt uten grunn at Scivation xtend har solgt så bra over tid.
Når jeg tar inn xtend under og rett etter trening synes jeg dette gir en helt ny dimensjon til utholdenhet under øktene, og ikke minst restitusjon mellom økter.
Ikke min mening å hevde at at høykvalitets proteinpulver rett etter trening er bortkastet, på ingen måte.
(Jeg eksperimenterer nå med å kombinere xtend med ren beta alanine, og jeg må si det mildt sagt virker interessant).
Hva er dyrt og hva er billig når man skal kjøpe sånne aminosyre produkter?
(hørtes ganske "noob" ut nå ja? :P)
!markloft!
Norges nye trenings nærkiss!
Xtend får du i 350 gr bokser på tilbud til like under 200,- i uk.
Dosering 2-4 a 6gr scoops pr dag. Billig tilskudd, mht kjent effekt
Bestilte fra bulkpowders for litt over 2 uker siden. Har enda ikke kommet. Pleier det å ta så lang tid?
Det gikk 3uker for meg sist fra Discount Supplements, tolla har skylda som regel.
har tatt rundt 14+ dager to siste gangene mine fra DS også.
Tar å prøver dette når jeg får skattepengene mine. Men skal det tas sammen de raske karbohydratene etter trening? Eller skal det tas først og så venter man med karbisene?
ta det rett før økta på tom mage. shake eller vanlig mat etterpå.
No progress?
You don`t train too hard.
You just don`t eat enough.
Kan forøvrig anbefale Massport også, smaken er på høyde med Xtend om ikke bedre. Inneholder litt annet snacks i tillegg til bcaa og eaa.
![]()
Litt egenreklame til Oslo-gutta som kjenner meg fra før(selv om jeg befinner meg i feil forumdel). Har titalls med Massport, LG BCAA+EAA, Critical Mass og kg's bokser med self til svært god pris.
Discount har inne nå, blue raspberry
http://www.discount-supplements.co.u...xd.asp?id=7022
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
Bumper denne
Vil folk som driver med utholdenhetstrening av nytte av BCAA? Har treningøkter på rundt 1 time til ca 3,5 timer. Men vanligvis ligger dei på rundt timen.
Du savnes Ullrich....
Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Tro meg, det kommer aldri til å skje.
.......................................R.I.P..........................................
Ja, hvorfor ikke? Arnold røyket hasj, tross alt.