Tenker på å bestille meg en bulk nå igjen, selv om jeg har en 15kg hjemme.
Hvor lenge holder ca proteinpulver? Kan jeg regne iallefall ett år uåpnet?
Tenker på å bestille meg en bulk nå igjen, selv om jeg har en 15kg hjemme.
Hvor lenge holder ca proteinpulver? Kan jeg regne iallefall ett år uåpnet?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Jeg må bare spørre. Hvorfor skal du handle inn bulk når du har 15kg stående og er bekymret for hvor lenge det står seg?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Tok et kjapt googlesøk og det varer iallefall 1 år uåpnet. Så da er det null stress
Forøvrig tilbudet er hos gymgrossisten dersom noen har planer om å kjøpe inn![]()
Haha, okey da. Har ikke smakt alt, men har smakt det som er interessant for min del (pris pr kg). Vet ikke om det stemmer, men har activate whey kommet med "ny" sjokoladesmak i det siste? (siden 2008). Jeg syns ikke den var sånn spesielt god da jeg kjøpte en dunk (sjokolade). Vanilje derimot er på høyde, om ikke bedre med optimum (sammenlikner alt med de da jeg syns smaken er best.) Problemet med vanilje er at den blir kvalmende i lengden.
De andre i serien har jeg fått smaksprøver på. Litt usikker på om jeg har smakt elite gold, men den er såpass dyr igjen.
Instant Whey er faktisk til dags dato det værste proteinpulveret jeg noensinne har smakt og jeg sliter fortsatt med 4kg sekken jeg kjøpte sist. Skummer, klumper og man må ha mye vann pluss at den smaker forjævelig![]()
Som svar på det du spør om så varer proteinpulver lenger enn holdbarhetsdatoen (som gjerne er 2år) om det er lagret kjølig og ...... ja slik man gjerne lagrer mat
Activate whey har endret smak (alle smaker) siden 2008 ja
Merkelig det du opplever med instant whey, skumme kan den nok gjøre mer enn ON`s gold standard da instant whey har mye mindre fett men klumpe det skal den ikke.
blander du vann i shakeren før du har oppi pulveret ? synes det høres rart ut.
Jeg drikker selv instant whey deluxe for tiden, det er instant whey med bedre smak men da også selvsagt mindre protein og mer fett og karb, noe nærmere gold standard i spesifikasjoner.
Vi skal ta og teste en instant whey på jobben og gi en tilbakemelding her, har vi et annet resultat på klumper og skum så må din vare være skadet på noen slags måte eller blandes ut på annen måte enn vi gjør.
Du bruker ca 2dl vann på 30gram pulver sånn ca ?
Spent på å høre om det er andre som har opplevd det samme.
Synes du forresten denne også er ille på smak ?
Sist endret av NK; 13-07-10 kl 15:54
Tips til neste gang; ikke kritiser produktene til Norkost, da får du et forklaringsproblem.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
http://www.reflex-nutrition.com/en/w...stant-whey.php
Instant whey har 25ml scoops så du har hatt dobbelt så mye vann som pulveret er designet til å blandes i.
Kanskje det kunne være lurt å prøve å blande 2 strøkne skuffer på 3dl for å teste det ut slik det skal blandes, med for mye vann i forhold til pulver så skummer de fleste lavfettpulvere, hvordan det er med klumper det er jeg usikker på når det gjelder dette pulveret. Har aldri lat merke til det men jeg ser ikke bort fra at det kan oppstå mindre partikler som ikke løser seg opp og grunnen er nok rimelig åpenbar, de tilsetter ikke flere gram lecitin i dette pulveret,da ville det bare vært nok et wheyprotein av mengden, noe det ikke er.
Eller han får svar på sine spørsmål, jeg prøver å klare opp alle ting rundt våre produkter slik at det ikke oppstår misforståelser. dessuten er jeg glad i å diskutere, så glad at jeg har et eget forum bare for å kverulere og det er vel fint eller![]()
Har opplevd litt av det samme med en del pulvere, som Pro Blend. Men det kan virke som om pulveret er så fint at om en bare dumper en scoop med pulver i vann så blir det en stor klump som faller i vannet, blir fuktet utvendig og dermed vanskeligere å riste ut (hvertfall uten rist og med slapp risting som er den metoden jeg praktiserer). Om jeg i stedet for å dumpe hele scoopen med pulver i vannet, rister det ut slik at pulveret ikke er klumpet når det treffer vannet (tilsvarende å sikte mel til bakst) så blander det seg veldig lett.
Jeg blandet først 1,5dl med en scoop, slik jeg pleier med alt annet av pulver (da jeg liker litt sterkere smak), men fant fort ut at det måtte mer vann til med instant whey.
Skal prøve igjen med 2dl når jeg kommer hjem. Bruker måla på shakern, som er enten 5 ounces eller 10 ounces.
Skal prøve tipset til altitude også, angående sikte pulveret i shakern og ikke bare dumpe det oppi![]()
Prøv 2x25ml scoops oppi 3dl vann, du skal ikke trenge å sikte og styre, det skal fungere fint om man bruker korrekt mengde veske/pulver
Da fant jeg frem Instant Whey sjokolade her på jobb for å sjekke om det er noe problemer med den.
Steg 1: Fyllte 2dl vann i en shaker
Steg 2: Tilsatte 30g Instant Whey sjokolade
Steg 3: Ristet 30 sekunder
Jo lengre jeg ristet jo mer merket jeg at det kom litt skum. Da jeg satt fra meg shakeren var det ca 0,5dl med skum. Men denne skummen forsvant etter 10 sekunder. Ingen synlige klumper og heller ingen klumper da jeg hellte den gjennom en sil.
Har sendt ut et par emailer og spurt kunder om de har opplevd noe av det du nevner Baronen. Da vi har solgt veldig mye av dette pulveret og ikke fått lignende tilbakemelding før.