Var en liten tur på svinesund og kjøpte med meg litt Jacked 3d.
Har hørt mye godt om dette produktet. Noen som har erfaringer?
Jack3d - USP Labs' ULTIMATE Nitric Oxide Pre-Workout Drink - $20!
Var en liten tur på svinesund og kjøpte med meg litt Jacked 3d.
Har hørt mye godt om dette produktet. Noen som har erfaringer?
Jack3d - USP Labs' ULTIMATE Nitric Oxide Pre-Workout Drink - $20!
Sist endret av NK; 09-02-11 kl 17:22
Det er i motbakke det går oppover.
Har brukt 1 og en halv boks til nå.
Noenganger tør jeg ikke bruke det pga koffein nivået og at jeg trener ca 6-7 tiden på kvelden.
Har prøvd det både til kondis og styrke, føler ikke det gir sånn spesielt til kondis delen, men absolutt til styrkedelen. Iallefall noen ganger. Her forrige fredag tok jeg 2 scoops før trening og var mer gira enn noen gang.
Mulig hvis man bruker det fast over perioder at man blir litt vandt med produktet / avhengig for nå har jeg hatt pause i nesten en måned.
Metro her på forumet har brukt noen bokser vet jeg.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Har brukt halvannen boks nå. Tar 2 scoops før hver styrketrening, den fungerer helt greit. Men jeg kan ikke si den er noe bedre eller værre en de ørten andre pre-workout produkter jeg har prøvd.
Vurderer å kjøre en combo. 1scoop horsepower og 1scoop Jacked... Jeg har hatt pause fra kreatin og NOprodukter i 2mnd nå, og før kjørte jeg 1scopp no-xplode og 1,5scoop horsepower.. Det fungerte MEGET bra... SÅ håper denne komboen skal fungere greit også.
Har spist 5 bokser. Synes det er noe av det bedre jeg har prøvd. Må ha 3-4 scooper for å få få grei virkning. På meg så virker dette bedre enn N.O. Xplode. Kjører nå en kombo med jack3d og xtend. Har skikkelig godtrykk på treninga om dagen![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
ja.. kommer til å kjøre 3-4scopp med xtend, 1scoop (til å begynne med) med jacked, og 1 med horse.. Håper på godtrykket!
Men jeg ser at det er monohydrat-kreatin i denne.... må det loades? eller er det bare tut og kjør?
Kreatin loading? Dette er ikke 1999, ingen loading nødvendig.
Hohohoki... Janei, jeg har ikke brukt monohydrat siden 2004, sååå... ja.
249,- er veldig billig! Jeg er kjempeglad i Jack3d og generelt produkter med beta alanine og Arginine Alpha ketogulate, kontra gammeldagse NO-produkter.
jeg har brukt noen bokser jack3d, og er veldig fornøyd. som biggus sier, så synes jeg også dette er en av de bedre PreWO produktene. og jeg har prøvd en del.
jeg bruker å stacke 10-12g jack3d med 25g purple wraath 30 min før trening. og drikker xtend under.
Joiner de andre som har prøvd: det beste pre-produktet jeg har testet. Kombo med xtend, akkurat som Biggus. Kjører bare 1 scoop og sluker et par t-rex, det gjør samme nytten som 2 scoops synes jeg.
Løp og kjøp.
Bestiller fra suppz.com, ca 240,- inkl frakt og rask levering.
Ser alle andre skryter av supermiksene sine så jeg får si min og.
30 minutter før trening 2 scoops Jack3d. Så mikser jeg 1 scoop Purple Wrath i en shaker og drikker på det frem til trening.
Under trening 1 scoop Purple Intrain
Rett etter trening 2 scoops Xtend
Prøve 1scoop horsepower, 1scoop jacked og 4scoop med xtend før trening idag.. Det funket flotttt.. ble litt småsvimmel, så tror det kan være lurt å justere opp vanninntaket en del. Men ga meg godt med trykk og giv på trening..
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
jacked 3d tråden på treningsforum er LOL
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Noen som tar på seg ansvaret med å rekruttere musefletta86 eller? HEHE.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Hva heter den shady norske kosttilskuddsbutikken som selger disse produktene, igjen?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.