Sitter å skal bestille en pakning 180tabs, 5mg melatonin fra england.
Vil dette by på noen toll problem? Må jeg ha resept for over 3mnd forbruk på dette?
Sitter å skal bestille en pakning 180tabs, 5mg melatonin fra england.
Vil dette by på noen toll problem? Må jeg ha resept for over 3mnd forbruk på dette?
Skal nok gå bra, jeg fikk nylig gjennom tre sånne bokser i en og samme pakke.
Null problem.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Det som er kult er at de kommer vakumpakket i vanlig plast. Ser skikkelig lugubert ut![]()
.......................................R.I.P..........................................
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Er det ikke en regel som sier at man kan kjøpe reseptbelagte medikamenter fra england til eget bruk lovlig?
mins jeg leste noe om at man kunne få resept fra england eller noe slik at man får ting lovlig hit.
http://www.usbland.no
det trenger ikke å være spesifikt fra england, men fra hele EU.