Kolo Toure prøven inneholdt: Methylhexaneamine som er mere kjent som 1.3 dimethylamylamine (DMAA).
Det samme som de fleste burnere inneholder nå om dagen, t.o.m vår egen T-Rex og Ripped Freak!
Kolo Toure prøven inneholdt: Methylhexaneamine som er mere kjent som 1.3 dimethylamylamine (DMAA).
Det samme som de fleste burnere inneholder nå om dagen, t.o.m vår egen T-Rex og Ripped Freak!
Samme som de to volleyballspillerne ble tatt for for noen uker siden.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
T-rex har vel ikkje det i seg?
'Feo, Fuerte y Formal'
joa
Storkenebbekstrakt (geranium) er handelsvare men en ingrediens som kan være mulig å finne i ingrediensens eteriske olje står på Wadas forbudsliste , ingrediensen det er snakk om er4-methylhexan-2-amine (dimethylamylamine), dette må testede utøvere ta hensyn til om de vurderer å bruke dette kosttilskuddet, varen er ifølge urtelisten (link) altså vanlig handelsvare.
Tørket urt som er vår vare inneholder bitterstoff, garvestoffer (30%), flavonoider og eteriske oljer (som inneholder geraniol, germacren D, limonen, linalool og terpeniol).
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Bra at eg ikkje er med i klubb lenger då.
'Feo, Fuerte y Formal'
Hva gjør denne geraniumen da? Er det den som gjør at man blir kvalm? Kan ikke si at noe geranium produkt har hjelpet på fettforbrenning for min del...
Fuck the world! - John Rambo
Hørt om flere som blir kvalm av Jack3d/1,3-dim preps..
Husk at du snakker om en gruppe mennesker som frivillig bruker ting som gjør at du nesten garantert får leverkreft, tette arterier, gul svette, gule øyne og sæd, mister nattesyn ++. Tror ikke litt kvalme trenger å være en så jævlig big deal bare det gir pump![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Har prøvd T Rex i 3 ukers tid nå, og er fortsatt i live.. Ingen spesielle bivirkninger. Men merker jeg har mer energi og er faktisk leanere.
Det lønner seg å hamstre 1.3 dim., det er snart forbudt å selge (ihvertfall i USA).
Men hvor kan vi som ikke bruker søndagene i Svinesund kjøpe 1,3 dim? T-rex funket ikke så bra, syns jeg.
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Det er forskjell på de ulike produktene, feks sportslab sin AMP som skal inneholde 40mg 1.3 dim. per kapsel merker jeg nesten ikke.
Primaforce sin 1.3 dim. som har 25mg per kapsel merker jeg med umiddelbart. Beste 1.3 dim. produktet jeg har brukt er Ergolean AMP og den er relansert....![]()