Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Kosttilskuddslab'er

Medlem
    Ble medlem
    06-2009

Kosttilskuddslab'er

Finnes det noen laboratorier i Norge som produserer kosttilskudd selv (proteinpulver, omega-3, vitaminer etc.)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ja det finnes produsenter som produserer slike varer, om det finnes laboratorier som gjør det det tror jeg ikke. Laboratorier produserer somregel ikke noe i denne industrien

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Ja det finnes produsenter som produserer slike varer, om det finnes laboratorier som gjør det det tror jeg ikke. Laboratorier produserer somregel ikke noe i denne industrien
    Tror du det går ann å få tak i whey i fra tine f.eks billig?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Joda det går men så veldig mye billigere enn å kjøpe f.eks en bulkpakke whey fra din lokale pusher blir det neppe og har du tenkt å drikke den så vil jeg bare nevne at den typen folk flest får kjøpt (3904) er nærmest udrikkelig uten endel bearbeiding, den klumper og skummer og smaker grusomt

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Joda det går men så veldig mye billigere enn å kjøpe f.eks en bulkpakke whey fra din lokale pusher blir det neppe og har du tenkt å drikke den så vil jeg bare nevne at den typen folk flest får kjøpt (3904) er nærmest udrikkelig uten endel bearbeiding, den klumper og skummer og smaker grusomt
    Men er det tine f.eks som lager aminosyrer? Eller er det noe dere kunne fått til å laget hos norkost?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tine lager proteinpulver av melk og myse, renfremstilte aminosyrer produseres ikke i Norge, ihvertfall ikke som jeg kommer på.
    Det er somregel import når det kommer til aminosyrer. Er det noe spesielt du er interessert i ?

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Tine lager proteinpulver av melk og myse, renfremstilte aminosyrer produseres ikke i Norge, ihvertfall ikke som jeg kommer på.
    Det er somregel import når det kommer til aminosyrer. Er det noe spesielt du er interessert i ?
    Ikke enda Kansje når jeg er tom Berre lurte litt på hvordan det virker Trodde kansje det var en enkel separerings prosess eller noe sånt

Medlem
    Ble medlem
    06-2009
    OK, jeg tenkte ift. jobb så måtte jeg kartlegge hvordan mulighetene for å jobbe i en lab som driver med kosttilskudd, som nødvendigvis ikke trenger å være produksjon men også kvalitetskontroll, analyse etc.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ok da er det noe helt annet, tror du skal ta og høre med unilab da, de gjør endel analyser for vår industri.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.