Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Litt mere trøkk.

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002

Litt mere trøkk.

Jepps, da har jeg kjørt TCD siden 20 april og er ganske fornøyd. Er ned 5 kg utkarbet. Etteroppkarbingsdagene øker jeg maks 1,5 kg i vekt. Hatt stålkontroll på kcal og har kun sprukket 1 dag. Akkurat begynt med litt kardio etter trening. (20 min). Kan anbefale denne dietten. Tester den også pga arvelig høyt kolestrol. Tenkte å ta en test straks for å se om det har blitt endringer.

Til poenget:
    Man blir jo som sagt litt flat i muskulaturen. Derfor er jeg ute etter et tilskudd som raskt gir trykk og styrke/utholdenhet. Har testet Swole v2 en gang i tiden og var veldig fornøyd med denne. Litt kjedelig med produkter som ligger hos tollen i 3mnd og koster 700kr boksen. Kanskje noe som er litt mere realistisk å få tak på?

Takk

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Beta alanin og kreatin kanskje

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Beta Alanin og Arginin ketogulat er ikke dumt. Eller for å få litt mer trykk og energi på trening kan du prøve Jacked, Swagger eller VPX Shot Superpump 250 og Supercharge er også gode, men litt gammeldags. Mange her inne anbefaler ripped freak som treningsaktivator, men denne har ikke jeg hatt gleden av å prøve enda.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg anbefaler purple wraath. uten koffein og karbs. det beste preworkout-produktet jeg har prøvd hvertfall.

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    takk for svar...hmm et av disse produktene sammen med cee burde gi det lille ekstra av vaskulæritet

tar gjerne imot link til sider som selger dette. Tenkte da ikke på prod som blir stoppet i tollen og ligger der og godgjør seg i 3mnd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.