Er det noen som har savnet et slikt produkt ?
Er det noen som har savnet et slikt produkt ?
Hvis emballasjen ser hardcore ut så hadde det sikkert vært litt kult å ta med på benkpressen![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
eller enda kulere, ta to skikkelige magadrag før bicepscurlen i powerracket!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
film det da![]()
Skal man yte maksimalt så må man transportere oksygenet inn i kroppen mest mulig effektivt, med det jeg tenker på så øker man 25% i benken dag 1 og deretter er det bare en vei og det er oppover. Testet det selv men ble nesten redd når jeg holdt på å spinne hull i tredemølla
jeg tar èn!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
.......................................R.I.P..........................................
...
Så finnes det noen tester, dokumentasjon eller kilder rundt dette?
Er ikke 1 april enda, om klokken din skulle gå feil eller noe dude...
Til de som ikke tog an så smurte jeg veldig tykt på her, saken er den at vi har tilgang på slike nesesniffere som man får i Thailand osv, slike som åpner opp luftveien og det er jo egentlig greit å kunne klare opp i luftveiene litt når man trener hardt.
De vil koste 39.- og vi vurderer å ta inn litt av dem
Produktnavn? Og hvor lenge varer en sånn til 39kr?
Hadde du hatt det når jeg bestilte fra deg her om dagen så hadde jeg handla.
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
er det poppers du har tenkt å selge?![]()
Tror den varer i måneder, produktnavnet er Mark2
Dette må jeg ha!
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Da prøver vi å ta inn litt av disse
Har du en til meg nå?![]()
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Fikk 3 vareprøver og de er tatt i bruk av mrmuscle, meg og mrs.byggern så desverre er det ikke noen ledige men jeg har bestilt så det bør ikke gå så veldig mange dager før de er på plass
Er det en stor enhet, eller er det en pakke med flere små ampuller? Jeg luktet forsiktig på en brukt ampull en gang, og det var sterke saker …![]()
Det kommer i en nesespray type innpakning.
Ingrediensene er: Peppermynteolje (50%, Mentol (16,5%), Eucalyptusolje (10%), Kamferolje (10%), Ethylalcohol (10%), Borneol (3%), Lavendelolje (0,5%).
Er det noen som helst dokumentert effekt på det her?
Ble sendt vår vei i dag, så vi har de nok inne tirsdag,onsdag. Man kan kjøpe de på Life for 59.- eller 39.- hos oss
Otrivin? Samma greia?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Luktesalt og otrivin har helt forskjellig virkemåte. Luktesalter inneholder ammoniumkarbonat som irriterer luftveiene og fører til en refleks som forsterker respirasjonen og gjør deg mer årvåken. Med andre ord puster du med økt kraft. Store doser kan føre til at du begynner å hoste og får pustevansker, men dette er ikke påvist i vanlig bruk (finnes sikkert et eller annet unntak).
Otrivin er et kombinasjonspreparat av ipratropium og xylometazolin.
Ipratropium er en muskarinisk reseptor-antagonist som ligner på atropin. Når de muskariniske reseptorene i lungene inhiberes fører dette til at bronkiemuskulaturen slapper av og til reduksjon av sekresjoner i luftveiene.
xylometazolin er en α1-adrenergisk reseptor-agonist. Når det brukes som nesespray, fører denne hovedsakelig til konstriksjon av blodårene i nesehulen. Dette gjør at slimhinnen tar vesentlig mindre plass, slik at nesehulen får mer plass til lufttransport.
Det var voldsomt til kunnskaper på deg da guttKanskje jeg skal prøve litt sånn sniffedop, hehe.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Kan det stemme at jeg så det der på MIX i dag?
Det er slett ikke umulighva kostet de der 59.- ?
Jeg kunne definitivt trengt et sniff nå.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
59,- på kaliber , tror det var samme..
Hvorfor har de luktesalt på mix?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
hockeypulver?
Testet dette i dag når jeg trente knebøy, funket greit!