Mulig et ganske dumt spørsmål, men hvordan fungerer dette på forbrenningen ? Dersom jeg tar en shake med måltidserstatter og protein pulver, vil det senke forbrenningen min iforhold til hvis jeg spiste et måltid istedet ?
Mulig et ganske dumt spørsmål, men hvordan fungerer dette på forbrenningen ? Dersom jeg tar en shake med måltidserstatter og protein pulver, vil det senke forbrenningen min iforhold til hvis jeg spiste et måltid istedet ?
Hvorfor tenkte du det skulle det?
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Sålenge sammensetningen pkf er eksakt det samme som i det sammenlignbare fast fødemåltidet så vil det ikke være noen forskjell på noe som helst
Ja tarmen jobber mer med grønnsaker og biff enn den gjør med maltodextrin og wheyprotein, men nå var det snakk om forbrenning og da er det snakk om hva man tilfører kroppen av antall kalorier og sålenge fast føde og flytende har det samme her så burde det ikke være noen forskjell, for alt man vet så går mer lettfordøyelig føde som flytende gi deg en positiv effekt på diett ved at det kanskje fordøyes lettere.
Det er jo ikke uvanlig at fordøyelsesenzymer og andre ting som får fart på tarmen eller gir den bedre betingelser er positive på diett