Hvor er det billigste og kjappeste stedet å bestille melantonin nå fra Storbritannia?![]()
Hvor er det billigste og kjappeste stedet å bestille melantonin nå fra Storbritannia?![]()
http://www.dingsekongen.no
agestop.net er vel fortsatt favoritten her inne.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hvor lenge har dere kjørt på med melatonin og hvilke doser? Er det noe vits og kjøre på med dette (3mg) pr kveld i mnd`vis eller mister man effekt og blir immun etter kort tid?
Fuck the world! - John Rambo
Det er ikke noe vits i å gå over 3mg. Kjører det kun sporadisk ved behov. Tror det kan bli snakk om tilvenning hvis du kjører det hver kveld i en mnd, ja. Har du behov for kjemisk assistanse for å sove hver kveld så er ikke melatonin det du leter etter.
.......................................R.I.P..........................................
Jeg har brukt BIOVEA UK: Buy Minoxidil, DHEA, Melatonin, Glucosamine, Vitamins, Antioxidants, 5-HTP, Yohimbe, Maca, Hoodia, Testosterone, Tribulus, Creatine, Xenadrine
Får 360 piller for en gunstig pris derfra. Tror det var under 200lappen. Orker ikke sjekke.
Forøvrig syns jeg ikke melatonin fungerte noe særlig på meg. Greit nok, jeg tror kanskje jeg sovner litt fortere, men er ikke der jeg sliter. Jeg sliter litt med at jeg våker for ofte iløpet av en natt.
Fikk vallergan (eller noe) av legen om fredag. Blir spennende å teste ut det. Var litt groggy på morran idag, men vet ikke om det kom av pilla eller andre årsaker.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Faen hvordan får man til info i lenker sånn som på den måten der? Skrev jo bare biovea . net...
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Lyst til å sove? Bruk denne:
Funker det for Ronnie, så dunker det for deg og meg..![]()
L-Arginine? Er det så veldig beroligende?
Jeg har resept på melatonin, men den er så dyr å hente ut. At jeg har heller handlet fra linken lean la ut.