Side 1 av 4 1234 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 161

Tråd: Mine (og dine) kosttilskuddsanbefalninger.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Mine (og dine) kosttilskuddsanbefalninger.

Her er noen tips:

Under en PSMF (Protein Sparende Modifisert Faste) så setter man kroppen under et stort stress, det kan da være lite lurt å bruke en typisk burner med koffein og andre ting som stimulerer nervesystemet for "mye", derfor vil jeg anbefale en burner som ikke stimulerer CNS.

Aktiva ingredienser:
    Body Science proprietary Matrix StimFree (Grönt te extrakt,7-Keto,L-tyrosin,Acetyl,L-karnitin,Bioperin).
    Pre-workout pulvre er inn om dagen og det med rette, alltid lurt å innta noe som gjør en sterkere, mer utholdende og mer aggressiv/gira. Her er hva jeg anbefaler:

2 scoops

1 scoop

Serving Size 1 Scoop (10.4 grams)
    Magnesium Creatine Chelate 2500 mg †
    2CM™ Dicreatine Malate 2500 mg †
    Betaine Anhydrous 2500 mg †
    L-Taurine 2000 mg †
    L-Tyrosine 500 mg †
    + 50mg (2 kaps)

Ble medlem
    03-2002
    Multivitamin tilskudd er en sikker vinner og denne sammensetningen er genial, denne tar jeg til dagens største måltid, helst etter trening:
    2 kapsler

1 tablett

1 tablett

3 kapsler

Ble medlem
    03-2002
    Rett før jeg begynner å trene inntar jeg dette:
    3 scoops

1Scoop(12g)
    PurplEAA Complex™ 7000mg †
    L-Leucine, L-Valine, L-Isoleucine, L-Lysine, L-Arginine, L-Histidine, L-Threonine, L-Methionine, L-Phenylalanine

PurplEndurance Complex™ 2700mg †
    Beta Alanine, Citrulline Malate, Betaine Anhydrous, Ginger (From Root), L-Norvaline
    Post-trening inntar jeg dette:
    3 scoops

1ss

Noen kommer sikkert til å prøve å gjøre denne tråden om til en negativ en ved å slenge dritt om hvorfor gidde å bruke så mye penger på noe som har i utgangspunktet lite å si i den store sammenhengen. Samt noen kommer vel til å nevne at et av produktene står på dopinglista til Wada og det bryr jeg meg heller ikke om.

Ble medlem
    03-2002
    Forøvrig så tar hushjelpa 1 scoop White Flood og 1 scoop Green Magnitude + 1 1,3 dimet. og trener som en "mann". Hun kjenner hun får mye mer energi og begynner å svette før treningen begynner. I begynnelsen presset jeg det på henne og hun hadde effekt, nå spør hun meg om jeg kan blande en shake til henne før trening.

Ble medlem
    03-2002
    Noen som har noen tilskudd de bruker nå som de er meget fornøyd med, eller kombinasjoner av ulike tilskudd som er potente sammen så er dette tråden å nevne de i....

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hvem av de står på listen til Wada? jeg kan bli testet nemlig, så greit å vite hva jeg må styre unna...hehe
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hvem av de står på listen til Wada? jeg kan bli testet nemlig, så greit å vite hva jeg må styre unna...hehe
    1,3 dimetyl!

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Det var mye tilskudd. Har prøvd no drit jeg ikke husker navnet på ifarta, men eneste jeg kjører fast er vanlig proteinpulver, kreatin, carbofuel og koffeinpille før trening + multivit og mineraler.

Kanskje jeg skal teste ut noen av produktene her.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    03-2002
    Jeg har blitt superfan av Controlled Labs sine produkter, driter man i navnene så er det kvalitet fra første scoop

www.controlledlabs.com

Ble medlem
    03-2002
    Er man på deff og spiser få, men litt større måltider er denne komboen genial (takk Børge Fagerli) mellom måltidene for å utsette sultfølelsen og for å få en proteinpulse.

3 scoops

1-2 ss

0,1 tonn pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    [ATTACH][/ATTACH]Har prøvd Venom Hyperdrive 3.0, men den er dessverre ikke å oppdrive mer. Bare en ny men dårligere versjon på markedet sier de som har peil??

Har bestilt denne

Anabolic Xtreme Stimulant X 84 Capsules

Kan skrive en rapport etter jeg har prøvd

Product DetailsSupplement FactsDirectionsReviews
    The Evolution of Energy & Fat Loss

WARNING: Stimulant X is for adrenaline-driven and determined athletes only who are committed to getting 100% lean and shredded in record time. If you’re the casual latte’ drinking, tea sipping, energy drink connoisseur, then Stimulant X is NOT for you. At Anabolic Xtreme we finally unlocked the secret to developing the most EXPLOSIVE power packed little pill that we call Stimulant X! No other company has ever dared to engineer an energy infusing, fat annihilating product as mind blowing and adrenaline packed as this.

If you refuse to let yourself look in the mirror next month and STILL not be satisfied with your progress, then Stimulant X is for YOU.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder
    • Filtype: jpg x.jpg (34,5 KB, 2 visninger)

0,1 tonn pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Forøvrig bra tråd, Hit.Karma

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av pils Vis post
    [ATTACH][/ATTACH]Har prøvd Venom Hyperdrive 3.0, men den er dessverre ikke å oppdrive mer. Bare en ny men dårligere versjon på markedet sier de som har peil??

Har bestilt denne

Anabolic Xtreme Stimulant X 84 Capsules

Kan skrive en rapport etter jeg har prøvd

Product DetailsSupplement FactsDirectionsReviews
    The Evolution of Energy & Fat Loss

WARNING: Stimulant X is for adrenaline-driven and determined athletes only who are committed to getting 100% lean and shredded in record time. If you’re the casual latte’ drinking, tea sipping, energy drink connoisseur, then Stimulant X is NOT for you. At Anabolic Xtreme we finally unlocked the secret to developing the most EXPLOSIVE power packed little pill that we call Stimulant X! No other company has ever dared to engineer an energy infusing, fat annihilating product as mind blowing and adrenaline packed as this.

If you refuse to let yourself look in the mirror next month and STILL not be satisfied with your progress, then Stimulant X is for YOU.
    Denne inneholder:
    Serving Size: 1
    Servings Per Container: 84

Stimulant X Proprietary Blend: 569mg

Ingredients: Caffeine (Bio-Armored Time Release and Absorption Technology 175mg
    protected/Anhydrous 4:3 ratio), Cissus quadrangularis extract (standardized to NLT 2.5%
    Keto-Phytosterols and 15% Soluble Plant Fiber), N-Acetyl-l-tyrosine, Methylhexamine HCl
    (from salted Geranium oil isolate), Rhodiola rosea root extract (standardized to 3%
    Rosavins and 1% Salidroside), Ginger root extract (standardized to 5%
    Phenylpropanoids), Theobromine (Anhydrous), Yohimbine HCl.
    Innholdet seg meget bra ut, den inneholder 1,3 Dimethyl, Cissus og Yohimbine HCl + endel annet snacks!

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Jeg anbefaler skikkelig mat, og kanskje litt proteinpulver de gangene behovet ikke er dekket gjennom det ordinære kostholdet. Det betyr ikke at du tar 2-3 shaker daglig, det er uregelmessig. Den ene dagen spiser du kanskje masse fisk og da er det enten intet eller en proteinshake om du føler for det. Den andre dagen er mindre proteinrik da kan man ty til 2-3 shakes for supplere.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av CNS Vis post
    Jeg anbefaler skikkelig mat, og kanskje litt proteinpulver de gangene behovet ikke er dekket gjennom det ordinære kostholdet. Det betyr ikke at du tar 2-3 shaker daglig, det er uregelmessig. Den ene dagen spiser du kanskje masse fisk og da er det enten intet eller en proteinshake om du føler for det. Den andre dagen er mindre proteinrik da kan man ty til 2-3 shakes for supplere.
    Så hvilke kosttilskudd har du hatt god effekt av og vil anbefale?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Bruker ikke så mye rart jeg men det hender det blir en smoothie om morgenen og da er det somregel Fusion hemp,eller Activate oats i den.

Ellers bruker jeg Opti Green daglig + en kombinasjon av krill,haileverolje og høykonsentrert omega-3. + Nexgen Evolution

Skal jeg spise som en gris så får jeg somregel utdelt sesamin på tallerkenen i tillegg

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Reflex nos fusion!!

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Scivation vasocharge og Bsn no-xplode har fungert knallbra.

Nå skal jeg teste en ny sak som inneholder følgende:

Creatin Malat 4000 mg
    Taurin 4000 mg
    Beta alanin 2000 mg
    Vitamin B6 10 mg
    Arginin-AKG 4000 mg
    Citrullin Malat 4000 mg
    L-Leucin 3000 mg
    L-Valin 1500 mg
    L-Isoleucine 1500 mg
    L-Tyrosin 500 mg
    Caffeine 400 mg
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Jeg orker ikke spise de mengdene proteiner fra mat så kjører regelmessig 3 shaker på vanlige dager og 4 på treningsdager.
    utenom dette har jeg 2 proteinmåltider om dagen, en med ca 100g kjøtt og en med ca 200g (er jeg alene hjemme kjører jeg ofe 400g kjøtt og skipper en prottisshake).

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hentet Clenbutrx på posten på fredag - testern på mandag! Skal også forsøke yohimbine hcl på fastende mage før kardio. Forhåpentligvis slipper jeg unna uten allskens bivirkninger :-)
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    04-2006
    Sånn for øvrig egner vel NO-produkter seg dårlig på deff ...
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Sånn for øvrig egner vel NO-produkter seg dårlig på deff ...
    hvorfor?

Ble medlem
    04-2006
    Ikke ta det for heeelt god fisk, men jeg mener å ha lest at det 'inhibits lipolysis'. Leste det nylig, så kan prøve å finne tilbake

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hadde vært knall

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Så hvilke kosttilskudd har du hatt god effekt av og vil anbefale?
    Proteinpulver kan være bra i visse tilfeller, men det er vel strengt tatt et nærings-konsentrat. ZMA gir morsomme drømmer 1-2 gang man tar det... Innvirket ikke på treningen som jeg la merke til. Kreatin kan være greit, funket ikke for meg. En kopp kaffe kan være fint før trening. Allikevel er det nok slik at de fleste kosttilskudd er mer placebo. Spis skikkelig og mye bra mat inkl evt litt næringskonsentrat så blir det bra/optimalt

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Jeg orker ikke spise de mengdene proteiner fra mat så kjører regelmessig 3 shaker på vanlige dager og 4 på treningsdager.
    utenom dette har jeg 2 proteinmåltider om dagen, en med ca 100g kjøtt og en med ca 200g (er jeg alene hjemme kjører jeg ofe 400g kjøtt og skipper en prottisshake).
    Hvor mye får du i deg daglig per kilo kroppsvekt?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Activate oats NK?? blir det ny batch til våren?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvor mye får du i deg daglig per kilo kroppsvekt?
    Tja, sånn veldig kjapt regnet:
    ca 160g på treningsdager og 130-140g på treningsfrie dager.
    Fordelt på 81kg 1,9g/pr kg og 1,6-1,7g/pr kg

Riktignok ikke fettfri vekt.

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    Scivation vasocharge og Bsn no-xplode har fungert knallbra.
    Jepp, støtter den. Kjøpte inn 4-5 bokser Vasocharge når det var på tilbud hos Discount S. Fungerer fint den. Kanskje ørlite daffere enn N.O. Xplode, men en boks for 130 kroner er vel verdt penga.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Tja, sånn veldig kjapt regnet:
    ca 160g på treningsdager og 130-140g på treningsfrie dager.
    Fordelt på 81kg 1,9g/pr kg og 1,6-1,7g/pr kg

Riktignok ikke fettfri vekt.
    Synes det høres fint ut, men du burde få en større del av mengden via skikkelig mat Min mening da..

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Activate oats NK?? blir det ny batch til våren?
    Vet ikke enda om det blir kjørt opp en batch av den, vi skal tenke litt på det. Det koster å utvide vareutvalget og det er endel andre ting vi har lyst på

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Bruker ikke så mye rart jeg men det hender det blir en smoothie om morgenen og da er det somregel Fusion hemp,eller Activate oats i den.

Ellers bruker jeg Opti Green daglig + en kombinasjon av krill,haileverolje og høykonsentrert omega-3. + Nexgen Evolution

Skal jeg spise som en gris så får jeg somregel utdelt sesamin på tallerkenen i tillegg
    Hva er det du bruker som funker bra og hvordan funker det bra?

Ble medlem
    03-2002
    Når man er på diett og er i kaloriminus er en positiv ting rastløshet, men det kan også være negativt hvis man sliter med å sovne/sove lenge nok. Jeg merker at jeg har vanskeligheter med å sove lenge nok når kaloriene er lave og karbohydratene er begrenset. Lean Dreams fra ALRI funker fint da.

2 kapsler

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvor handler du kosttilskudda dine HIT? Tenker spesielt på controlled labs.

Ble medlem
    03-2002
    Hvor handler du kosttilskudda dine HIT? Tenker spesielt på controlled labs.
    Property of Sverige.

Hørte først om Controlled Labs på bodybuilding.com, mange som skrøyt av produktene. Jeg bare lo av navnene på produktene og at de brukte en litt merkelig "guling" som posterboy. Så kjøpte jeg Green Magnitude og jeg var solgt. Nå har jeg kjøpt mange av produktene Deres og kommer til å teste ut fler.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Lurer man på hvem her på forumet som har best økonomi så er det vel bare å se gjennom lnnleggene her...

Jeg liker Danutrition ZMA. Utenom det så synes jeg Supercharge fra Labrada er det kosttilskuddet jeg har testet som har gitt (god) effekt.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Lurer man på hvem her på forumet som har best økonomi så er det vel bare å se gjennom lnnleggene her...

Jeg liker Danutrition ZMA. Utenom det så synes jeg Supercharge fra Labrada er det kosttilskuddet jeg har testet som har gitt (god) effekt.
    Jeg jobber med helse, tjener helt gjennomsnittlig.. I morgen er jeg kanskje gjeldsslave.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    I morgen er jeg kanskje gjeldsslave.
    krysser fingrene!

Ble medlem
    04-2006
    Clenbutrx må være det mest harry tilskuddet noensinne. Det kommer i en mørkebrun flaske med en slags hette man må skru på flaskehodet, i tillegg til en liksomsprøyte man må fylle opp og sprute i munnen ...

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Property of Sverige.

Hørte først om Controlled Labs på bodybuilding.com, mange som skrøyt av produktene. Jeg bare lo av navnene på produktene og at de brukte en litt merkelig "guling" som posterboy. Så kjøpte jeg Green Magnitude og jeg var solgt. Nå har jeg kjøpt mange av produktene Deres og kommer til å teste ut fler.
    Hvor i sverige?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Når man er på diett og er i kaloriminus er en positiv ting rastløshet, men det kan også være negativt hvis man sliter med å sovne/sove lenge nok. Jeg merker at jeg har vanskeligheter med å sove lenge nok når kaloriene er lave og karbohydratene er begrenset. Lean Dreams fra ALRI funker fint da.
    Har et par kompisser som også snakker varmt om denne.

Ble medlem
    04-2006
    Clenbutrx kan herved anbefales. Smaker helt jævlig, men den stimulerende effekten er definitivt der. For tidlig å si noe om fettap og appetittdemp, men foreløpig godkjent som pre cardio-dop

Jeg drikker masse kaffe til vanlig, så det er ikke bare koffeinen

http://www.vpxsports.com/sports-nutr...butrx-Hardcore

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hva er det du bruker som funker bra og hvordan funker det bra?
    Jeg reagerer på melkebaserte ting men det hender at enkelte proteinpulvere går greit selv om de kommer fra kua opprinnelig.
    De nevnte proteinpulvrene tåler jeg fint, derfor bruker jeg de.

Opti green gjør midjen mindre og jeg føler meg faktisk mer opplagt når jeg bruker det.

Oljene er forebyggende for det meste (krill og omega-3( , haileveroljen bruker jeg for å forebygge for å holde meg frisk, samme med nexgen evoen.

Superior newbie onakosano sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    25
    jeg kan på det varmeste anbefale å kjøpe seg et kilo kreatin mono, et kilo arginine og noe ripped freak.

mere pump av noe annet av mixer jeg har prøvd (siden jeg styrer dosene selv), ripped freaken , 2kapsler 1 t før trening gir en helvetes boost.

så litt mere kreatin mot kvelden da koffein skal visst rassere noe av kreatin effekten

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    eneste som blir ripped av ripped freak er lommeboka til freaken som kjøper det. er jo basicly koffein og grønn te.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    eneste som blir ripped av ripped freak er lommeboka til freaken som kjøper det. er jo basicly koffein og grønn te.
    Det stemmer ikke helt. Den inneholder 1,3 dimethyl..+++++ Tviler på at den blir solgt i mange måneder til..

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    såpass ja...haha, postet i tråden på tf, så får se hva de skriver der.

Ble medlem
    04-2006
    Hva er 1,3 dimethyl godt for?

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    If you're competing in any sports where they drug test according to WADA's (World Anti-Doping Agency) standards, do NOT take anything containing methylhexanamine (also known as Geranamine, 1,3-Dimethylamylamine and
    4-methylhexan-2-amine, and sometimes just listed as Geranium Extract)!!

It wasn't officially on WADA's 2009 banned list -- although everyone should have known better, because it shows up in most drug tests as a positive for amphetamine; even Patrick Arnold himself, who brought it to the sports nutrition market, warned against this -- and now it IS officially on WADA's 2010 prohibited list.

A couple months ago a few Jamaican sprinters on Usain Bolt's team got nabbed and suspended for 3 months (missed the World Championships in Berlin because of it) because they were using a product that contained it, from a company that either (a.) didn't know their ass from their elbow as far as ingredients and science, or (b.) blatantly lied in their advertising, because the company CLAIMED that their product was safe for any drug-tested athletes (including WADA-tested athletes) to use -- yet they had this crap plain as day on their ingredient label! THAT'S idiocy. Serious idiocy. Either that, or just plain scumminess.

Anyway, if you're drug-tested (whether for sports competition or at work or something), avoid, avoid, avoid anything containing this stuff, which is essentially geranium extract, and chemically goes by the names I mentioned above. You'll come up positive either for methylhexanamine itself or for amphetamine, both of which could REALLY screw up your life.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Side 1 av 4 1234 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg