Er det noen forskining som sier at MSM er ett bra produkt? Hva sier dere? Har det god effekt for muskelvev og sener? Hvor lenge bruker dere dette i strekk? Mange mnd?
Er det noen forskining som sier at MSM er ett bra produkt? Hva sier dere? Har det god effekt for muskelvev og sener? Hvor lenge bruker dere dette i strekk? Mange mnd?
Fuck the world! - John Rambo
Er vel ulovlig i salg i Norge (fordi det virker).
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Kjøper det fra DS iform av Premier Joint Support. Det funker bra! Håndleddene mine ble dårlige etter jeg startet med frontbøy, men etpar uker med PJS så er det full gang!
Buy Optimum Health Premier Joint Support 270 Tabs For £16.95 - Discount Supplements ™
Skulle hatt noe rent MSM produkt. NOW foods hadde ett før med 1500mg pr tablett og 200 stk i en boks for rundt 100 lappen.
Men er det blitt ulovlig i Norge i den siste tiden? Noen som har link til den oppdaterte "dopinglisten" ? Lurer på om den er lovlig og bestille fra england nå?
Såvidt jeg vet er det klassifisert som legemiddel. Bakgrunnen for det er at "siden det har en effekt har det antakeligvis også en farlig bieffekt" -Legemiddelverket.
:S
Så sådan får man det ikke gjennom tollen fra noe land. Kan jo gamble på at den ikke blir stoppet, eller man kan be de man kjøper av å skrive aminosyrer på pakken f.eks. Jeg vet at bulkpowders ofte gjør dette for at varer skal gli lettere gjennom tollen i Norge.
Uansett, jeg kjøpte en kilo MSM pulver på en helsekost på Nordbysenteret sist sommer, kostet 400,- el noe. God pris pr gram, og greit å få tak i hvis man bor noenlunde nær svenskegrensen.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Ok, takk for svar. Fikk bestillt det for noen år siden, men da bestiller ikke det på nytt igjen.
PS: Du fikk karma også.
Jo, takk selv du.
Her er forresten link til legemiddellista. http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-19991227-1565-0.html
Her står til og med koffein, sammen med kokain og kodein. Lol.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!