Etter et par mnd med lesning på nett og samtlige dokumentarer om raw food og vitaminer osv, så trekker jeg konklusjonen om at vitamin B3 blir meget positivt omtalt og skal ha en veldig viktig funksjon i kroppen som hjelper både kropp og sinn med det meste. Senke kolesterol og bekjempe svulster har den også gjort.
Vil veldig gjerne dere googler niacin, å leser selv- for det står så ufattelig mye!
Forstår det slik at det er viktig å skille mellom ren niacin, og niacin-amide, da det skal være ren niacin som er kongen visstnok.
Men! Jeg har levd identisk i flere mnd nå. Spiser og trener veldig bra. Så inkluderer jeg 500mg b3 på kveldstid, og plutselig blir varm i hele kroppen- også dagen etter. Svetter myyye mer på trening, men føler ingen ubehag... Før etter 3 dager... Har måttet drikke utrolig mye mer vann, føler hjernen tørker og kutter dermed ned til 100mg hver kveld- for så å bygge opp over tid.
Vet ikke hvorfor jeg prøver dette, men er så nysgjerrig. Føler også jeg har fått mer treningsgnist, og mer klar i hjernen. NOE gjør den... Og jeg er skeptisk til piller, og dette er jo bare et vitamin...
Synes det er sprøtt at et vitamin kan få hele kroppen varm osv.
Noen andre som har inntatt b3 i doser over 100mg ed? Føler liksom den gjør noe positivt inni meg en plassVarmen i kroppen er 100% garantert fra b3, utvider den virkelig blodårene så raskt?
Ps, kjøpt fra england...

LinkBack URL
About LinkBacks
Varmen i kroppen er 100% garantert fra b3, utvider den virkelig blodårene så raskt?
Svar med sitat