Hvilken webshop har den beste fiskeoljen?
Vil ha så høykonsentrert som mulig og helst flytende!
Er en fordel om de bruker DHL/fedex eller lignende som shipping.
Hvilken webshop har den beste fiskeoljen?
Vil ha så høykonsentrert som mulig og helst flytende!
Er en fordel om de bruker DHL/fedex eller lignende som shipping.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Har du sjekka healtspan?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
De har en flytende type der.
Noen andre tips!?!
Mitt tips er å ikke kjøpe vare med mer enn 30% EPA/DHA i flytende form, det blir for harskningsfølsomt. Skal det være flytende og ikke drikkes opp omtrent umiddelbart så gå for en vanlig 18/12
Hva mener du med umiddelbart? Si at jeg bruker en flaske på ca 1 måned?
En måned er ok tid det men tenk litt på det at du neppe ved disse produsentene vet når olje i din flaske faktisk er produsert, du vet ikke om produksjonen er nitrogenkontrollert på en skikkelig måte, marginene på en høykons er lavere enn ved en 18/12 og en harsk olje har det ingen hensikt å drikke, man er jo ute etter EPA/DHA
Hvilken Omega 3 olje i ditt sortement NK, mener du er best for EPA/DHA.
Veldig på jakt etter dem helsemessige grunnene for et bra omega 3 inntak, og burde bli bedre.
Tenker da også den du får "mest for pengene" og da sikkert flytende...?
Pr, dags dato er det kun 4 ss olivenolje + 2 ss Tran pr dag...
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
Activate lakseolje inneholder astaxhanthin som man også finner i krill, krill har vist seg å ha lengre levetid i kroppen enn omega-3 fiskeolje og jeg tror det er pågrunn av denne antioxidanten. Så jeg ville tippe en perfekt løsning var å enten bruke lakseolje alene i litt doser. Lakseolje 300ml frisk appelsinsmak - Norkost kosttilskudd
Eller ta en krillkapsel sammen med f. eks 3-4 kapsler av denne Omega-3 180x1000mg hykonsentrert - Norkost kosttilskudd, da får du høykonsentrert med god kvalitet kombinert med en skvett krill som gjør omegaen enda bedre.
Personlig så bruker jeg nå 3-4 slike om dagen + 3-4 sesamin, og noen lean green. Dette vil alt virke synergisk sammen
Kjempeflott! Lakseolje skal testes ut! Gjerne sammen med noe lean green![]()
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
Er faktisk ikke sikker på om det er noen av de seriøse jeg kjenner til som selger høykonsentrert flytende, du kan holde øynene åpne etter LYSI som produsent.
Problemet er at brandene ikke snakker høyt om hvem som produserer oljen deres så det er vanskelig å finne ut av dette.
Ellers så er det Nordic naturals sin Ultimate høykonsolje om de har den i flytende, det vet jeg ikke helt men det er mulig.
Jeg ville kanskje tatt og finnet oljen først og så stilt spørsmål om de har en totox-analyse som er knyttet opp til denne oljen. Uansett så ser jeg ikke helt vitsen med høykons når det er flytende, det spiller vel liten rolle om man tar en ekstra teskje eller to om dagen ?
Det kan man
Thank you for your enquiry regarding our products.
Firstly, we must inform you that we are not medically trained at Healthspan. Please check compatibility with your GP or Pharmacist if you are taking any prescription medication.
It's a fact of modern life that even in the cleanest waters around the globe, pollutants can sometimes be found. As a result, all of our fish oils go through a patented purification process - not only undergoing the standard industry purification to remove heavy metals, but then they are subjected to a second step. This second process uses exclusive purification technology, which removes all known toxins to meet and indeed exceed known global purity standards. This step of the process is called 'stripping' and removes environmental pollutants such as PCBs, dioxin and bromenated flame retardants from the oil. We constantly monitor all levels of known measurable toxins to ensure that they are as close to zero as physically possible. Inevitably we cannot claim that they contain ZERO toxins - but take mercury for example: the European pharmacopoeia reference standard is 0.1mg/kg (we can compare that with fresh fish which can contain 1.5mg/kg) and our oils reach a purity standard of below 0.005mg/kg - which is clinically insignificant.
We hope this information is of help to you and if you have any further questions please contact us
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Han vet altså ikke hva totox er for noehan svarer på om de har fått bort forurensningene fra oljen men ikke om den er harsk.
Forurensning er ikke lenger noe problem å snakke om for fiskeoljer da det er i orden hos de fleste, det kan man være trygg på selv om man kjøper møllers og annen billigolje, men det er andre ting som er viktigere, noe jeg jo har skrevet litt om her Hvor bra er egentlig fiskeolje du bruker « Norkost's Blog
Han vet altså ikke hva totox er for noehan svarer på om de har fått bort forurensningene fra oljen men ikke om den er harsk.
Forurensning er ikke lenger noe problem å snakke om for fiskeoljer da det er i orden hos de fleste, det kan man være trygg på selv om man kjøper møllers og annen billigolje, men det er andre ting som er viktigere, noe jeg jo har skrevet litt om her Hvor bra er egentlig fiskeolje du bruker « Norkost's Blog
Vær obs på at man får COA på alle mulige råvarer med perfekte verdier når man kjøper i f.eks kina, at det dermed er gullvare det skal man slett ikke være så sikker på.
Da jeg kjøpte CEE fra Kina for noen år siden så fikk jeg tilbud om mange forskjellige men det var få som faktisk holdt mål om man stilte de rette spørsmålene, det er vel mange her som husker den første batchen med NorCee![]()
Sist endret av NK; 14-01-11 kl 14:21