Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: OxyElite Pro - et lite "deffeprosjekt"

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38

OxyElite Pro - et lite "deffeprosjekt"

Okai, har vært mye snakk om Ripped Freak, Jac3ed osv som inneholder det "fantastiske" Geranium (1,3-Dimethylamylamine). Har selv testet Jac3d og er bra fornøyd med den.

Men nå er jeg i gang med OxyElite Pro som også inneholder bl.a. Geranium og skal gjøre folk tynne som høvelflis. Kjøpte det her. Forøvrig en webshop jeg liker godt.

1.8.10: vekt: 107 kg. Fleskete, men jeg trodde vekta var litt høyere faktisk.
    2.8.10: begynte "kuren". 2 piller før frokost og 2 piller før middag.
    7.8.10: vekt: 104 kg.

Erfaring så langt: har jo gått ned 3 kg på underkant av en uke. God start. Har skjerpet inn litt på kosten, men spiser stort sett det samme. Byttet ut brus og sjokolade med vann og epler + at jeg går til og fra jobben. Ca. 25 minutter en vei. Ellers trener jeg som før. Hverken mer eller mindre.

Kjenner at jeg får ganske grei energi av tablettene, men merker ikke at sulten er dempet noe. Har fortsatt en sinnsyk matlyst, hehe. Planen er å "gå på" OxyElite i 8 uker og være flinkere med kosten slik at jeg drar av en del fett. Vil oppdatere resultetene ukentlig her.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Hvor langt forbruk har du av en boks?
    Du savnes Ullrich....

Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av t-mobile Vis post
    Hvor langt forbruk har du av en boks?
    90 kapsler i en boks. Jeg spiser 4 om dagen. Dvs. litt over 3 uker i mitt tilfelle. Men mulig at det er nok med 2-3 kapsler for andre. Jeg pleier sjelden å merke noe særlig av tilskudd, og i og med at jeg er såpass tung i tillegg pleier jeg å kjøre maks dose, og kanskje litt til.

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg følger med! Venter fortsatt på boksene jeg har bestilt.

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Jepp, mulig jeg ikke klarer å fullføre dette sammenhengende i 8 uker, dvs; jeg har bare 1 boks nå, og har bestilt en til som jeg ikke har mottatt ennå. Så det er mulig at den første boksen går tom før jeg får ny ladning. Men brenne fett skal jeg okke som, piller eller ei

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Hva syns du om OEP etter ei uke til? Fikk en boks med det i posten idag
    Du savnes Ullrich....

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Trur det har noe for seg. Men merker jeg blir sinnsykt trøtt på kveldene nå. Vet ikke om det har noen sammenheng. Har ikke fått veid meg på en uke. Har ikke vekt som funker her hjemme, så jeg eier meg hos svigers. Men føler at jeg har mistet litt mer fett. Men jeg føler absolutt ingen apetittempende effekt av tilskuddet, så det er veldig vanskelig for en tjukkas som meg å la være å ete som en gamp.

Blir nok en tur på vekta de nærmeste dagene, skal poste resultatet.

-WESTSIDE- burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Kjedligt at Geranium ikke er godkjent hos WADA, kunne tenkt meg å prøve et av disse produktene, men litt problematisk da jeg har tenkt å melde meg inn i NSF i løpet av den nærmeste tiden. Men men...
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    19.8.10: vekt: 104 kg.
    Har kjøpt ny vekt. Vekta har ikke krypet mer ned. Er litt skuffet. Men kjører på videre.

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    26.8.10: vekt: 102 kg. Ligget der et par dager.

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Merker du noen bivirkninger ? Hvordan er det med apetitt og energi når du bruker disse? Begynner vel på min boks om 2 uker
    Du savnes Ullrich....

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Merker ingen bivirkninger. Blei veldig trøtt på kveldene for et par uker siden, men er usikker på om det har noen sammenheng. Ingen kvalme og søvnproblemer. Apetitten min er like høy. For meg er det et problem, men jeg har vært flink til å holde igjen på maten en stund, så det har hjulpet litt. Altså, er ikke så problematisk å la være å frotse lenger, men det er neppe en virkning av oxy. Merker jeg får grei energi ganske raskt etter å ha tatt er par kapsler. Men synes effekten er mer kortvarig nå enn før. Mulig jeg har økt toleransen. Men produktet er ganske bra, men synes den gamle venom var er par hakk vassere.

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Så bra! Vekta synker jo i fin hastighet. Dette minner meg på at jeg må purre på min bestilling.

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Vært på vekta i det siste? Hva syns du om den?
    Du savnes Ullrich....

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    9.9.10: vekt: 101,5 kg. Snart spist opp 2 bokser.

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    13.9.10: vekt: 101,5 kg.
    Har svelget de siste kapslene. 2 bokser fortært. Har gått ned 5,5 kg. Greit resultat. Har spist bedre og bevegd meg mer, så jeg vet ikke hvor mye av æren OxyElite skal ha, men tror det har hjulpet meg litt på veien.

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Hvordan er effekten i forhold til Ripped Freak?

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gadja Vis post
    Hvordan er effekten i forhold til Ripped Freak?
    Har ikke prøvd ripped freak, men dette skal være mer potent. Kanskje noen andre som har.prøvd begge?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2010
    Alder
    21
    Litt sent. Men vil bare si at OxyElite Pro funker fett for de som bare vil ha energi til trening. Hvis du tar Jack3d med OEP får du en sinnsyk virkning. Jeg trodde serriøst jeg var rusa på noe :P har ikke mere Jack3d igjen og prøvde derfor OEP alene og det funket fett. Men for min del så sliter jeg med søvnproblemer om jeg tar OEP litt for sent. Jeg sliter da med å sovne. Når jeg tok Jack3d og OEP sammen fikk jeg ikke sove i det HELE tatt den første natta. Så jeg måtte rett og slett ringe jobben og melde meg syk for å prøve å sove.

Jeg tar OEP kun for energi så derfor tar jeg bare 1-2 en sjelden gang i blandt. Jeg synes virkningen av det varte i ganske mange timer så jeg jeg skal ta de 1,5 - 2 timer før trening i dag tenkte jeg. Hvis ikke sliter jeg med søvn.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.