Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Pengene tilbake.. Nutrilett

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006

Pengene tilbake.. Nutrilett

Jeg er på jakt etter en måltidserstatter og saumfarer nettet akkurat nå. Så på Norkost sin Active Meal og ville sammenligne denne med Nutrilett sine produkter.
    Nutrilett har jo denne "pengene tilbake"-garantien om produktet ikke virker. Jeg forstår godt at de kan komme med en så god garanti når jeg leser videre:

Nutrilett Shakes og/eller Nutrilett Supper er en fullkostdiett og en effektiv start på kuren din. Du kan erstatte alle måltider i én til to uker med 5 poser Nutrilett pulver for kvinner (6 poser for menn) per dag. Du får i deg alle de næringsstoffene som kroppen trenger, men bare 557 (668) kalorier per dag hvis du følger anvisningene.
    Kan det være forsvarlig å anbefale folk flest å kun innta under 700 kcal hver dag? Jeg hadde vært skeptisk til å anbefalt det dobbelte for voksne folk.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Folk flest er ikke bælfeite. For sånne kan 700 kcal per dag være en fin-fin start
    http://www.dingsekongen.no

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Det er jo feite folk som funker best på lavkalori?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.