Jeg VET jeg har sett en lignende tråd, men jeg finner den ikke. Og jeg skal snart til Sverige. Så
Hvilket proteinpulver bruker du? Hvilke synes du er best på smak? Blander du ut med melk eller vann?
Jeg VET jeg har sett en lignende tråd, men jeg finner den ikke. Og jeg skal snart til Sverige. Så
Hvilket proteinpulver bruker du? Hvilke synes du er best på smak? Blander du ut med melk eller vann?
You say banana, I say potato.
Elite Gold fra Norkost + vann
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Skal du til Sverige så ville jeg sett nærmere på dalblads iso-whey og dalblads tree-in-one det er gode varer jeg godt kunne brukt selv om jeg ble tvunget til å handle i Sverige
Optimum whey, det er den sorte og røde sekken jeg alltid har brukt som venninda di trodde var hundemat. Den er god på smak.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
elite gold fra norkost only, men savner dan nutrition, hva skjedde med den egentlig NK ?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Danutrition 100% whey ja, det var en god vare men den er historie, produsenten opplyste i fjor sommer at de skulle legge ned merket til nyttår så 2011 ble siste år. Da forsvant vår interesse for merket siden prisen også ble uutholdelig da den ble så dyr at man kan selge instant whey til samme pris som den og IW banker både den og ON Gold og resten av røkla på kvalitet så da er valget enkelt
Kommer jo ann på hvor mye cash man har.
Helst micellar casein fra reflex, men ellers er elite gold mest for pengene.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Aldri stol på en mann fra fredrikstad. Bare se på MBT Fjell!
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Main Battle Tank Fjell, MBT_Fjell eller Tank_Fjell alt ettersom.
Kjent kurtisør, oppvigler og forfatter fra Fredrikstad.
Hvor har det blitt av gamle fjell?
Har ikke sett ham her i det siste.
For opptatt med å signere mafiabøker sikkert![]()
Smakte proteinpulver for første gang. GÆG. Smaken var ikke så ille, men det klumpet seg. Troooor jeg skal lære meg å like det.
Dæven døtte proteinbøtte!
Det finnes et produkt som heter SHAKER. Rist rist så blir du ei trist!
Activate Gold klumper seg ikke hos meg i hvert fall.
Poetisk svar, men hjelper meg ikke så mye ettersom jeg faktisk bruker en shaker :P Meeen, kanskje det var fordi jeg blandet med skummet melk?
Rist lengre, la shakeren stå litt og nyt.
Kva proteinpulver blei det og kva smak?
'Feo, Fuerte y Formal'
Får la den stå litt neste gang. Optimum whey, double chocolate. Mamma spanderte ^^ Når jeg tenker meg om, har hun spandert både det ene og det andre ift. trening og kosthold. Hun syntes vel det var på tide!
Jeg maste alltid på mamma om vektskiver i tenårene:-) jeg fikk viljen min!
De siste årene har mamma vært en trenings- og kostholdsfreak ut av en annen verden og med jevne mellomrom gitt meg hint (eller bare sagt rett ut) at jeg burde begynne å trene mer. Så nå er hun nesten litt for støttende. -.-
Baronen seier at du er god til å lage mat. Når kjem du å kokkelerer for oss i Bergen?
'Feo, Fuerte y Formal'
Nix, så lenge det er mat et vi. Hint: Mykje kjøtt.
'Feo, Fuerte y Formal'