Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Proteinpulver for dårlig mage

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38

Proteinpulver for dårlig mage

NK og dere andre: Jeg tror jeg blir litt oppblåst og råtten i magan av Activate Whey. Ble ikke så ille av erteproteinet.

Dette er sikkert noe jeg burde ha ist svaret på sjæl, men hva anbefales da i stedet for Activate Whey? Er ikke helt sikker på hva det er som får magan til å lå krøll på seg...
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    NK og dere andre: Jeg tror jeg blir litt oppblåst og råtten i magan av Activate Whey. Ble ikke så ille av erteproteinet.

Dette er sikkert noe jeg burde ha ist svaret på sjæl, men hva anbefales da i stedet for Activate Whey? Er ikke helt sikker på hva det er som får magan til å lå krøll på seg...
    Jeg blir også det av konsentrater.. Heretter er det bare isolatproteiner på meg foruten SELF sitt isolat (dårlig kvalitet).

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Reflex Microwhey burde du prøve Biggus. Meget rent isolatfiltrert whey, som også inneholder bakteriekultur (probiotika) som en bonus.

Er det laktose du reagerer på eller kunstige søtningstoffer kansje?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg kan anbefale noe av det du finner her http://www.norkost.no/proteinpulver/C_45
    Sist endret av NK; 25-10-10 kl 15:44

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Takker for svar. Blir vel å bytte til et isolat da.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Etter min erfaring er inntak en faktor.
    En dag hvor det er noe ala pastarett til middag kjører jeg gjerne en ekstra proteinshake, mens på en proteinrik dag med masse fisk,tørrfisk el så tar jeg kanskje en mindre. Dette er helt avgjørende for meg.

Det jeg gjorde en gang, var å gå en mnd uten proteintilskudd, magen ble utrolig mye bedre, vekten gikk en del opp, mest sannsynlig grunnet høyere karbohydrat inntak osv, men den gikk fort ned igjen da jeg hoppet på igjen. Om du virkelig har tuklet til systemet kan en sånn pause være bra.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.