Når jeg ser innsiden av shakeren min etter at jeg har laget en shake, kan jeg ikke unngå å tenke på hvordan denne klumpete proteinblandingen arter seg videre på vei gjennom kroppen min
Noen pulver er riktig nok verre enn andre.
Noen tanker?

Når jeg ser innsiden av shakeren min etter at jeg har laget en shake, kan jeg ikke unngå å tenke på hvordan denne klumpete proteinblandingen arter seg videre på vei gjennom kroppen min
Noen pulver er riktig nok verre enn andre.
Noen tanker?
har ikke tenkt så mye på dette
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Tror nok tarmen er i stand til å ta unna det meste, tenker du på konsistensen så er det ihvertfall mye enklere å takle proteinpulver enn halvtygd biff osv
Sist endret av NK; 25-10-10 kl 05:23
Den arter seg videre som all annen mat!
Hva faen mener du?
Uteliv, inneliv eller underliv?
Skjønner heller ikke helt hva du mener. Hvordan er dette annerledes enn matbiter?
menn det ser døds ekkelt ut da :P :P![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Dette er bare en tanke jeg har gjort meg når jeg står med stålull for å rengjøre shakeren min med pulveret jeg bruker nå. Med et dyrere pulver jeg brukte tidligere var dette ikke et problem og shakeren vasket seg nesten selv.
Dog hyggelig å høre at dette ikke er noe å bekymre seg for![]()
Det er et helvete å få bort tran hvis du søler det på noe også, men jeg tror jeg kommer til å fortsette å ta det likevel![]()
tygg noe jævla kjøtt å spytt det i ei bøtte i noen dager! ta så en vurdering på hva du ville hatt i tarmene av kjøttet og proteinpulveret![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Nå er dere usaklige og uintelligente. Dere vet bedre.
På ren trass vurderer jeg nå et personlig korstog mot protein i pulverform. En gang for alle skal jeg bevise at det ligger i tykke lag i tarmene til de som bruker det. Det er nettop det som forårsaker vektøkningen. For alle vet jo at proteinpulver er bare tull
Neida. Jeg tuller. Eller gjør jeg?