Hvor langt over datostemplinga kan sånne ting gå før det skjer noe? Har et par brett som gikk ut 22/08 og 19/09.
Hvor langt over datostemplinga kan sånne ting gå før det skjer noe? Har et par brett som gikk ut 22/08 og 19/09.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
det skjer ingenting.
er du uheldig er den litt "matt" i forhold til vanlig.
skål.
A person who is nice to you, but rude to the waiter, is not a nice person.
Kødder du nå? Sukker er jo nærmest som konserveringsmiddel å regne...
drikk i vei!!!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Ville sendt de til meg så kan jeg drikke de for deg og komme med kommentar om jeg ble dårlig i magen av de.
Men vent litt................eyyyyy jeg får jo redbull gratis![]()
Datra mi jobber for RedBull , sier ikke mer![]()
Ikke bare, bare å ha en mor i sjokoladebransjen heller. Halvparten av kaloriinntaket mitt om dagen, kommer fra melkesjokolade …![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
hun?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
hehe, nei, hun er blond![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
hun da?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
hehe, derja!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni