Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 140

Tråd: Ripped Freak

Streetfighter Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36

Smile Ripped Freak

Tok i går min første RF, ca 1 time før trening kl 15.00
    Siste måltid før trening var frokost ca. kl. 07.00, altså 8 timer før trening og bestod av 4 egg og 100 gr bacon + salat+ 1 rugbrødskive.

Etter 30 min begynte det å sitre i kroppen enda jeg er en kaffeslave av dimensjoner. Ble svært rastløs og hadde en kjempebra beinøkt, med mye "piff".
    Noe jeg vel strengt tatt ikke hadde ventet med kosten tatt i betraktning.

Etter trening tok jeg en shake med banan+bær samt noen nøtter, ca kl 16.30.
    Jeg ble ikke sulten igjen, men lagde et par kyllingbryst til kvelds anyhow, ca kl 2130.

Nå er det en dags erfaring, men jeg responderte i alle fall kraftig på denne.

Dette er en foreløpig apport, skal oppdatere etterhvert.

Andre erfaringer mottas med glede

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg er på min 5 dag med ripped freak nå. Jeg tar 1 kapsel til frokost klokken 8 og 1 kapsel til måltid klokken 15 for så å gå på trening klokken 16. Første dagen ødlagte den sultmønsteret mitt helt. Jeg var sulten, men hadde ingen matlyst. Men dette skjedde bare på dag 1. Jeg syns den gir overraskende mye energi og er så langt imponert mtp at dette er noe man kan kjøpe over disk i Norge.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Dette høres jo ut som noe som kanskje burde prøves.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Ripped Freak kan ikke tas av utøvere som kan bli dopingtestet.
    Geranium som er ingrediens i varen er handelsvare og lovlig å selge i Norge men vi gjør oppmerksom på at ingrediensen står på Wadas liste over forbudte ingredienser.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Er ikke geranium 1.3 dimethyl?

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Er ikke geranium 1.3 dimethyl?
    Jo, men er ikke denne som selges i Norge en "nedtonet" versjon? Var en tråd her for en stund siden hvor dette ble forklart av en kar. Finner den ikke i farta.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Lovlig er den, men den står altså på dopinglisten. Det gjør jo også en god del andre ting som er helt lovlige å bruke i Norge, men det kan være greit å være obs på det om man driver med idrett der man faktisk kan bli testet.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Keep Going! futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Ok... Jeg var innom Kost1 og fikk "smaksprøver" av ripped freak. Dem lå i sånne 2 pacs forseglede poser. Jeg har prøvd ripped freak fra boks, men disse i smaksprøveposene var mer ekstreme. Jeg fikk ikke sove på 2 døgn og var helt grønnsak i hodet, til jeg i natt måtte ta meg en sovetablet.

Jeg mistenker når jeg hører at dere sier at Norge har en nedtonet versjon, at disse i smaksprøveposene IKKE er nedtonet ihvertfall.

Jeg har prøvd mye energipiller i livet. Lovlige som totalt ulovlige. Men den ene kapselen av ripped freak fra smaksprøven jeg tok kan jeg si er verre en noe jeg har prøvd. Det å ikke få sove på 2 døgn er noe som irriterer meg sykt, da min hjerne er AVHENGIG av god søvn hver dag hvis ikke blir jeg helt fjern.

Jeg har lyst å levere disse smaksprøvene til mattilsynet eller politiet, for jeg mistenker nesten at det er fart oppi, da pupillene mine føltes større ut, og det var umulig å sove på over 2 døgn. Ingen ting naturlig og lovlig kan fucke opp nattesøvnen så mye. Øyer på stilk og kjemisk svette.

Mistenker at disse smaksprøvene er laget kraftigere for å få folk til å handle boksene.

En kompis av meg kjører 3-4 ripped fraek om dagen, og han får sove. Skal be ham prøve fra smaksprøven å se om det er forskjell.
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    36

Smile

Sitat Opprinnelig skrevet av futuredome Vis post
    Ok... Jeg var innom Kost1 og fikk "smaksprøver" av ripped freak. Dem lå i sånne 2 pacs forseglede poser. Jeg har prøvd ripped freak fra boks, men disse i smaksprøveposene var mer ekstreme. Jeg fikk ikke sove på 2 døgn og var helt grønnsak i hodet, til jeg i natt måtte ta meg en sovetablet.

Jeg mistenker når jeg hører at dere sier at Norge har en nedtonet versjon, at disse i smaksprøveposene IKKE er nedtonet ihvertfall.

Jeg har prøvd mye energipiller i livet. Lovlige som totalt ulovlige. Men den ene kapselen av ripped freak fra smaksprøven jeg tok kan jeg si er verre en noe jeg har prøvd. Det å ikke få sove på 2 døgn er noe som irriterer meg sykt, da min hjerne er AVHENGIG av god søvn hver dag hvis ikke blir jeg helt fjern.

Jeg har lyst å levere disse smaksprøvene til mattilsynet eller politiet, for jeg mistenker nesten at det er fart oppi, da pupillene mine føltes større ut, og det var umulig å sove på over 2 døgn. Ingen ting naturlig og lovlig kan fucke opp nattesøvnen så mye. Øyer på stilk og kjemisk svette.

Mistenker at disse smaksprøvene er laget kraftigere for å få folk til å handle boksene.

En kompis av meg kjører 3-4 ripped fraek om dagen, og han får sove. Skal be ham prøve fra smaksprøven å se om det er forskjell.
    Er minimal forskjell på de "smaksprøvene" du fikk og versjonen som selges i Norge. Jeg og flere andre har prøvd begge versjonene uten og merke noen forskjell.

Du tok bare 1 kapsel håper jeg?

2 kapsler gir 600 mg koffein i tillegg en kraftig dose med Geranium. Og er mye mer enn en bør få i seg i en dosering.

Den versjonen av Ripped Freak som er i Norge er produsert av Fit Foods (PVL)
    www.fitfods.ca
    Ingen seriøse produsenter som f.eks Fit Foods vill tenkt på og tilsette noe som ikke stod på innholdsfortegnelsen. Det hadde garantert bety kroken på døra for de, om det skulle kommet frem. Så det er ikke noe og tenke på en gang.

Du må reagere kraftig på koffein/Geranium er det eneste jeg kan tenke meg.

mvh
    Geir
    www.NordicNutrition. no
    Sist endret av NK; 09-02-11 kl 17:28

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Vel, virker som ALRI gjør god butikk på å putte alskens snusk oppi produktene sine
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    36

Smile

Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Vel, virker som ALRI gjør god butikk på å putte alskens snusk oppi produktene sine
    ALRI er ikke akkurat kjent for sin seriøsitet

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Seriøst eller ikke, de tjener mer penger enn dere
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Internasjonalt firma selger mer en et nasjonalt? Ikke uhørt.

Men kanskje de tjener mer penger akkurat fordi folk forventer litt ekstra i boksene? (og fordi folk mener de virker selvfølgelig) Jeg føler jeg blir større bare av å lese navnene på produktene deres.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Dag 2 med RF, knalløkt i dag igjen. Musklene blir slitne, men tåler mer juling enn vanlig - er helt "gira"på treningen. Såpass giret at jeg syklet en time etter middag i dag, noe jeg sjelden gidder etter en treningsøkt.
    Funker så langt!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    36
    Hehe, ja skal ikke mye til

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Kanskje jeg skulle prøvd en burk ripped. Bruker dere det kun før trening? Eller på treningsfrie dager også?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg bruker morgen og midt på dagen hver dag. Men trener hver dag og så det går litt opp i opp.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Men bygger man opp toleranse for 1,3 dimethyl ........?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Kan jo legge til at jeg prøver IF samtidig.
    Spiste en svær lunsj , 4 egg + 1/2 kylling og salat kl.11, etter faste i 15 timer. Deretter en RF før trening kl 16, med bcaa/kreatin først.
    En liten shake etter trening med bcaa+30gr prot og har nå tvunget i meg 300gr karb. deig og ananas. Sultfølelsen er svekket, ingen tvil om det. Føler meg faen så skjerpet og pigg også.

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Ka farsken e 1,3 dimethyl ?

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gadja Vis post
    Ka farsken e 1,3 dimethyl ?
    Trodde vår egen farmasøyt her på forumet var mer oppdatert enn som så?

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Startet på onsdag med RF, morgenvekt ons 93,2 kg
    Morgenvekt idag: 91,4. Sikkert væske etc, men så lavt kan jeg ikke huske å ha vært.
    Trente i går med RF, samme effekt som de andre dagene, good shit - -for meg!
    Matlysta er fraværende, og jeg er skjerpet. Må passe på å spise nok..

Myntsamler G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    38
    fikk rf idag og ser at jeg ikke kan den i hyllene i boden hos meg.....boksen er til forveksling lik maurkverk og andre bokser jeg har der blir spennende å se hvordan den funker,har ikke prøvd otc fatburners siden gamle ripped fuel.
    Clausthaler....

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg er på min 5 dag med ripped freak nå. Jeg tar 1 kapsel til frokost klokken 8 og 1 kapsel til måltid klokken 15 for så å gå på trening klokken 16. Første dagen ødlagte den sultmønsteret mitt helt. Jeg var sulten, men hadde ingen matlyst. Men dette skjedde bare på dag 1. Jeg syns den gir overraskende mye energi og er så langt imponert mtp at dette er noe man kan kjøpe over disk i Norge.
    Funker denne nesten like bra som f.eks ALRI VENOM 3.0 Hyperdrive? Blir man mer våken av den?
    Fuck the world! - John Rambo

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg har aldri prøvd noe ALRI produkter desverre så det kan jeg ikke svare på.

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Ripped freak var overraskende bra
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Kan du utdype det mer ANARKI?
    Selv er jeg svært fornøyd så langt, spesielt mht treningseffekten jeg får med lavt kaloriinntak.

Jeg tok imidlertid blodprøve etter 2 dager på denne. Den viste "høye" verdier av fritt T4 (mens alt annet var normalt), noe som viser at den booster metabolismen.
    Jeg kan ikke finne ut hvilket stoff som påvirker dette i den norske versjonen?
    Det er en haug av amerikanske "rippere" som uttalt påvirker disse nivåene, men denne reklamerer ikke med det, annet enn de "metabolisme forsterkende ingrediensene."
    Noen som kan mer om dette?

Legen mente det ikke var smart å fortsette med denne btw, får se om jeg trør den i dunken..

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Bruker kun RF før trening (5dager i uken), og merker mer energi/styrke på trening og ingen nedtur slik det ofte er med andre produkter lik denne.

Svetter endel mer en før også.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Trodde vår egen farmasøyt her på forumet var mer oppdatert enn som så?
    Jo hvis man sier geranium så sier det meg noe. Var jo det som var Amp og de var knall.

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Hvorfor ikke bare spise ephedra, den er det iallefall gjort mye forsking på. Og man kjenner til hva som er trygge doser og hvem som ikke burde bruke det som folk med hjerteproblemer.

Finner ingen forskning om geranium når det gjelder bivirkniger, dose, medisiniteraksjoner og hvem som ikke bør bruke det.

Min er erfaring med amp som innholdt geranium var at det var tøffere for psyken enn ephedra, alltså være nedtur.

Den imformasjon jeg har funnet om geranium er at det virker ved å øke mengden dopamin og noradrenalin i hjernen. Og at det er utliktet av det farmasøytiske selskapet Lilly som astmamedisin på 50 tallet. Forsknigen fra 50 tallet sier at det er mindre skadelig enn amfetamin og efedrin.

Gadja han som stiller de viktige spørsmålene...

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvorfor ikke bare spise ephedra, den er det iallefall gjort mye forsking på. Og man kjenner til hva som er trygge doser og hvem som ikke burde bruke det som folk med hjerteproblemer.

Finner ingen forskning om geranium når det gjelder bivirkniger, dose, medisiniteraksjoner og hvem som ikke bør bruke det.

Min er erfaring med amp som innholdt geranium var at det var tøffere for psyken enn ephedra, alltså være nedtur.

Den imformasjon jeg har funnet om geranium er at det virker ved å øke mengden dopamin og noradrenalin i hjernen. Og at det er utliktet av det farmasøytiske selskapet Lilly som astmamedisin på 50 tallet. Forsknigen fra 50 tallet sier at det er mindre skadelig enn amfetamin og efedrin.

Gadja han som stiller de viktige spørsmålene...
    Kanskje fordi ephedra ikke fåes kjøpt i norge?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Blir man mer våken av denne Ripped Freak?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Blir man mer våken av denne Ripped Freak?
    Vil tippe du blir like våken som om du skulle drikke 3x 2,5dl redbull på rappen

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Jeg drikker mye kaffe, men denne pigger deg opp noe vanvittig.
    HAr tatt den et par ganger etter 1700 og da sliter jeg med å sovne, selv etter hard trening.
    Trener vanligvis i 15 tiden, så tar den ca 14 og da går det greit.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Vil tippe du blir like våken som om du skulle drikke 3x 2,5dl redbull på rappen
    Da blir man jo ikke så våken, bare lettere kvalm. Spørs jo om det er Norsk eller utenlands Red Bull også.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Da blir man jo ikke så våken, bare lettere kvalm. Spørs jo om det er Norsk eller utenlands Red Bull også.
    Ja, det er sant. Poenget mitt var egentlig bare at norsk redbull inneholder 80mg koffein i en burk, 3x80 = 240 som er nærme en kapsel ripped

Ble medlem
    09-2004
    Åååå Geranium funker! Testet det for første gang idag. Boksen med Jacked sa en scoop, og jobbe deg opp til et maksimum av tre. Skeptisk som jeg er hoppet jeg rett på 3scoops, var zombie fra nattevakt. Men 40min etter inntak våknet jeg som en lyspære som ble skrudd på. Svetter som en gris, prikker og stikker i hele kroppen som ved beta alanin(Jacked inneholder også beta alanin). Vasket hele kåken og orket til og med en cardioøkt midt på natta.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvor får du kjøpt jacked?

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Hvor får du kjøpt jacked?
    Hos meg/muscleshop.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hvor fort kan du skaffe meg en metro?
    RockyRock

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hos meg/muscleshop.
    Nå hadde jeg ikke planer om å dra til oslo på 5 uker, så får ta det etter ferien

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Jeg har nå inntatt en del kapsler av Ripped Freak, og må si meg veldig fornøyd. Det gir en veldig boost på energien, men jeg har ikke lagt merke til noen bivirkninger (enda iallefall). Den er mye mer behagelig å bruke enn effedrinholdige stackere f.eks. Veldig positivt overrasket av dette produktet!
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Noen som har brukt det i forbindelse med alkohol? Noe av samme effekten som effe? Føler jeg får perfekt form av en sekser øl og en stack II. Men det er jo ikkje å få tak i lenger.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Hvor fort kan du skaffe meg en metro?
    Iløpet av uka, hvis det ikke er tomt.

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Noen som har brukt det i forbindelse med alkohol? Noe av samme effekten som effe? Føler jeg får perfekt form av en sekser øl og en stack II. Men det er jo ikkje å få tak i lenger.
    Jeg dro på en liten spontanfyll i natt, mens jeg fortsatt var småhøy på geranium. Ble veldig trøtt og sliten. Men, nå gikk jeg av nattevakt igår og var i ferd med å snu døgnet.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg tok 75mg av 1.3 dimethyl. før trening i går. funka bra det! kan kanskje sammenlignes med 60-90mg efedrin.
    skal prøve å stacke med koffein på fredag.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Har du primaforce sin, eller er det ripped freak?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    primaFORCE!!!!!!!!!!!!

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Tar å kjøper tre bokser i morra. Etter alt skrytet det har motatt her så må det testes ut. Håper det funker like bra som Amp.

Har ikke trent på 2 uker, har ikke hatt noe motivasjon har heller ikke jogga på 3 uker. Har blitt totalt immun mot koffein har inntatt 700mg i dag og er fremdeles trøtt. Får og håpe jeg får ephedra snart, går ned å ser i postkassen

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tar å kjøper tre bokser i morra. Etter alt skrytet det har motatt her så må det testes ut. Håper det funker like bra som Amp.

Har ikke trent på 2 uker, har ikke hatt noe motivasjon har heller ikke jogga på 3 uker. Har blitt totalt immun mot koffein har inntatt 700mg i dag og er fremdeles trøtt. Får og håpe jeg får ephedra snart, går ned å ser i postkassen
    Måten du skriver på gir en klar peker på at sentralstimulerende er overhodet ikke noe du trenger mer av

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.