Hva med en egen underkategori under kosttildkudd hvor man kan gi ris/ros til webshops, erfaringer osv..?
Hva med en egen underkategori under kosttildkudd hvor man kan gi ris/ros til webshops, erfaringer osv..?
BØØØØ!
Da kan jeg være den første som går ut med erfaringene mine på ulike webshopper:
POWER-SPORT:
Service: Utrolig rotete nettbutikk. Bestilte varene mine og 1 MÅNED etterpå var alle på plass! Først rotet dem med den første bestillingen som kom 15 dager etter jeg hadde fått ORDRE IN PROCESS. Før jeg fikk pakken tok dem kontakt med meg og sa jeg hadde fått en TribuPlex 700, og denne skulle jeg sende tilbake asap. Dette var ikke tilfelle. I denne pakken fikk jeg 2x CreActive (jeg hadde også bestilt 2x Metabolic Pump) en ekstra shaker og en t-skjorte og dem beklaget rotet. Hadde grei kontakt med dem over e-mail og telefon så jeg var klar over forsinkelsen. Tok kontakt å sa jeg manglet Metabolic pump og dem skulle sende med en gang med et plaster på såret. Også denne pakken tok 15 dager og jeg fikk varene men ikke noe plaster på såret!
1,5/5
Pris: Veldig bra priser, ikke noe å si der.
4/5
Kvalitet: Virker som det er god kvalitet på produktene fra MRM, shakerene med skrukork er jeg veldig fornøyde med.
4/5
Sortiment:
Veldig lite utvalg etter min mening. Ingen fettsyrer og vitaminer. 3 ulike proteinpulver, alt whey. Hadde de hatt noe fettsyrer og vitaminer så hadde det vært høyere sum
3/5
Sist endret av korny; 13-10-04 kl 18:34
power-sport er sykt rotete, hadde det ikke vært fordi jeg pusha på som faen, så hadde det sikkert tatt en måned.. Gode produkter though...
rata tat tat
NORKOST:
Service: Hva kan jeg si? NK er NK og dette er og blir den beste webshoppen på service, UTEN tvil. Veldig hyggelig leder som svarer på spørsmål raskt og gutten har jo for så vidt peiling på det han driver med ogsåPakkene kommer VELDIG raskt, er levert samme dag jeg bestiller (så lenge han er på jobb) og kommer et par dager etterpå. Har også pakkesporing.
5/5
Pris: Du får hva du betaler for. Har veldig bra kvalitetsprodukter som også koster litt mer men har også andre alternativer. Prisene er veldig bra og ingenting å utsette på dette. Kjører også tilbud noe som jeg elsker å følge med på.
4,5/5
Kvalitet: Nevnt ovenfor også. Produktene til NK holder en høy standard og har ingenting å utsette på dette.
5/5
Sortiment: Slår de fleste her. Har en rekke ulike produkter og har de store merkevarene internasjonalt (I motsetning til AC som har produkter som folk utenfor Norge har lite kjennskap til)
5/5
Sist endret av korny; 06-10-04 kl 21:33
Opprinnelig skrevet av korny
word up til den!![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Det beste med Norkost, er at fyren faktisk vet noe om hva han selger. Når han i tillegg har mekket et logistikksystem som funker, med nok tilbakemeldiger til kjøperne underveis, blir det vanskelig å matche, og umulig å overgå for de andre butikkene.
Til power-sport med venner:
Det tar 10 sekunder å unngå en misfornøyd internett-kunde. Det tar måneder å bli kvitt en.
Sist endret av tjeh; 07-10-04 kl 07:08
Jeg gjør feil jeg og , det har hendt at folk får en pakke der det mangler en boks eller noe,i de tilfellene sender jeg ut erstatning samme dag som beskjeden kommer såfremt det er før klokka 2200 den dagen.
Veldig enig med mye over her.
Har ikke handlet så mye hos Norkost tidligere, men det blir det nå
Har en del bra priser hos Power-Sport ja, men det har vært bare tull med alle bestillingene der. Jeg har forhåndsbetalt og de gidder ikke å sende ut varene etterpå før jeg har pusha på dem flere ganger. Uprofesjonelt til de grader.
2231 i går kveld sendte jeg bestilling på mail til Norkost.
2315 fikk jeg bekreftelse på bestillingen og 2319 fikk jeg pakkenummer tilsendt.
0908 i morrest var varene levert inn på posten og pakken underveis.
Jeg er mektig imponert NK.
Du skal ha honnør for en service jeg ikke har opplevd andre plasser.

Enig i at Norkost er sjappa!
Nå veit jeg ikke hvor stor prosentandel fp medlemmer utgjør av den totale kundegruppen, men det er genialt av han å være med her. Tror nok at alle her gjør som meg; stoler på fyren. Man stoler på at de varene han har inne er prima vare. Og sender man han spørsmål kan man regne med å få fornuftig svar.
Også går det jo fantastisk fort fra man bestiller pakken til den er underveis. Svarer raskt på forespørsler gjør han og.
Prater jeg med andre kostshopper er jeg litt mer skeptisk. Er redd for at de prøver å selge meg det som gir høyset profitt framfor det som er best. Sier ikke at det er slik, men man er jo negativ av natur såNå skal det sies at andre kostshopper også har bra service. Sende en gang forespørsel til et utvalg av shopper å ba om smaksprøver. Fikk hos samtlige, og hos noen opptill 100g.
At man kan koble en person til webshoppen er veldig positivt. Det gir et mer personlig preg, og da er det enklere å la hundrelappene flagre over![]()
NORKOST:
Veldig grei butikk,er rask,får beskjeder raskt om det skulle være noe. Blir litt "hjemmekoselig" å handle med.
Blir mitt førstevalg når det er manko på noe.
PROTEINFABRIKKEN :
Tja,siste ganger jeg bestilt tok det lang tid,veldig lang tid.Ingen beskjed om at det som var bestilt var tomt for på lager og at det var 2 mnd til det kom inn igjen. Litt kjedelig,men det kom til slutt.
ATHLETIC :
Har ikke bestilt derifra på veldig lang tid. Men hadde kun positivt inntrykk fra den gang.
NORDIC POWER :
Rask og grei.Fikk beskjeder raskt med trackin nummer .Kommer til å bruke igjen.
Veldig gode bars![]()
Clausthaler....
Handlet mye til Proteinfabrikken før men nå blir det mest fra Norkost. Som sagt best service og kjappest,samt regning vedlagt så jeg
slipper drittens postoppkrav..
NK:![]()
Ja, det hender NK sender pakker der halve bestillingen manglerOpprinnelig skrevet av NK
![]()
Men ordnet opp raskt og smertefritt, no problem at all!![]()
Norkost og Ej-shop all the way.
Better living through chemistry
Har vel nevnt det før men sier det igjen , de som lurer på noe med bestilliger og bruk av varer fra meg (og andre også) ta og "add" meg til din msn så tar vi en direkte prat slik at du kan være sikker på å få det som er best for deg.
Og Sindre ! sorry den feilen der kan jeg ikke fatte , må ha røyka pappkartong da jeg pakka den pakken.
Stuff4less
Service: Det tok 3dager før jeg fikk beskjed om at 1kg's boksen med protein jeg hadde bestilt var utsolgt. Men fikk da tilbud om rabatt på alle varene jeg skulle ha, og endte opp på nesten samme sammenlagt pris men med 3,5kg protein isteden. Et godt plaster på såret! Pakken lå da klar på postkontoret etter 5dager.
5/5
Pris: Veldig bra priser, selger faktisk Dalblad's billigere enn hoved imp. Fitnessplanet.
5/5
Kvalitet: Syntes "powerman" kreatinen hadde unormalt grov konsistens, ellers ikke noe å utsette på produktenes kvalitet.
4/5
Sortiment: De har etterhvert opparbeidet seg et veldig godt utvalg.
5/5
Sammenlagt: 5/5Blir nok stamkunde her, men må nok til Norkost/eller sverige for kjøpe swole v.2.......
Nå vet jo ikke jeg om det er noen herfra som er kunder uten å oppgi nickname , men jeg har ca 20-25% fra forumet her , resten er vanlige kunder , er også en god del kunder som jeg kjenner igjen fra et par andre forum.Opprinnelig skrevet av Tjalala
Har faktisk begynt å få en del damer fra et atkins/lavkarb forum som handler no impact karb sjokolader på bestilling i massevis + Protec og L-karnitine.![]()
Fitnessplanet er ikke importør av Dalblads de er kun forhandler.Opprinnelig skrevet av metromeno
Multikost AS www.multikost.no er importør av Dalblads produkter i Norge.
Selv om de selger Dalblads billgere enn andre vil det ikke si det er en veldig bra pris. Synes Dalblad sine produkter er relativt dyre, bør jo være skikkelig kvalitet. Kan ikke uttale meg om kvaliteten siden jeg har holdt meg til andre produsenter til nå, men prisen virker høy.
Synd at Dalblads gjorde den samme feilen som Eiselt nemlig og overprise produktene.
Hadde dalblads holdt en lavere prisprofil tror jeg kundegruppen hadde vært større. Siden det kan jo ikke være så ufattelig mange som er villige til å betale mer for "ekstra kvalitet"?
Grunnen til at dalblads ikke er billigere i Norge er vel fordi importøren(fra selskapet) har satt en minstepris, noe de fleste importører gjør.
Uteliv, inneliv eller underliv?

NORKOST er plettfri i mine øyne, veldig godt vareutvalg, full pott.. ingenting å klage på.
handlet litt fra ejshoppen tidligere, 5 dager leveringstid +/-, gode priser, noe dårlig varesortiment..
proteinfabrikken er en grei sjappe.. basic wheyen er billig, og tilfredstillende da jeg var nybegynner, men nå heller jeg mer mot whey isolatprodukter. her synes jeg pf er meget dyre, og en del av produktene dems ellers markedsfører seg på en gal måte. det virker som produktene har et superduper patentert system av proteinsammensetning, men når man leser litt lengre ned, viser det seg at hovedandelen av denne bøtta er konsentrat ( billigste wheyen ).. da blir jeg litt skuffet !!![]()
Bestilte fra EJ-shop, kort leveringstid, gode priser og 2 smaks prøver og vannflaske i pakken.
NEVER EVER GIVE UP, ETA PÅ!!
Finnes det i det hele tatt noenher på forumet som syntes at en annen nettbutikk er bedre?Opprinnelig skrevet av forecloseradream
Importøren har ikke satt noen minstepris som forhandlere ikke kan gå under , varene er faktisk dyrere inn enn konkurrerende varer så da må prisen opp ellers så går vinninga bort i spinninga om du skjønner.Opprinnelig skrevet av stor og sterk
Når ei bøtte UW2 4kilo koster +-800.- ut og ei Whey Class+ 4kilos koster 950+ ut så er det på grunn av at innprisen er forskjellig (kanskje litt feil eksempel dette da UW2 skulle vært priset en del høyere)
Har ikke mye erfaring med mange av disse nettsjappene selv, men NK har mye bra produkter. For dere som er enig i dette bør dere ta en tur innom den butikken som åpner på ryen. Ringte og snakket med en av dem i går, og det virker VELDIG lovende. Prisen var veldig veldig bra og mye kvalitetsprodukter. Alt fra optimum til prolab, eas, iss osv...
Har et skikkelig fett åpningstilbud på lørdag også. sjekk hjemmesiden dems. www.power-up.no.
Tror detta blir fett!
Jobber du ikke selv hos PowerUp da?Opprinnelig skrevet av Seppo
Uten å være så bereist på markedet, så har jeg KUN positive ting å si om NORKOST, God service, som jeg vet i mange andre bransjer på nett, er helt rævva på, spesielt de store.
I tillegg har vi Gründer'n selv her på Fitenssprat.no, som gjør det mer personlig og tillitsvekkende.
Helt konge Opplegg.
Peis på!
--Veni Vidi Vici--
meg i rævva, her må det jobbes først !hantelcur
har du vært å sammenlignet diverse data nå novicemannen
![]()
da kom Kreatinet gitt, and its paid for online, hvordan bør jeg ta det når jeg trener 07:00.
Bra service NORKOST btw!
--Veni Vidi Vici--
meg i rævva, her må det jobbes først !hantelcur
Trener du 0700 så tar du en dose kreatin før og etter trening + en dose ettermiddag/kveld
treningsfrie dager morgen og ettermiddag/kveld
Om du vil så kjører du eo ladefase nå først med 5-7dager på 5doser pr dag jevnt spredt ut
Fikk et par pmer om dette , folk forstod visst ikke denne posten , jeg mente det Ironisk i for hold til posten over herOpprinnelig skrevet av NK
Så Seppo og Chris-alexander er samme person ? trodde det var -ut-
å drive slik power-sport gjorde med poster der butikkeieren prøver å virke som en kunde og legger ut skryt av butikken , er axmataz også fra samme firma ?
Tviler på at axmataz er fra samme firma, hvis de ikke bruker sukker som karbokilde hele gjengen?
Nice form by the way!
Har fått varer av NK (Norkost) og kan si at jeg er kjempefornøyd med servicen!Pakkene hadde dessuten tracking-nummer slik at jeg kunne følge dem hele veien. Kjempeservice og knall priser!
Poeng: 10/10
BIG BUMP TO NK!
Jeg er storfornøyd med NorKost jeg også, men hele tråden skal vel ikke KUN handle om NorKost?
Jeg er også storfornøyd med EJ shop, veldig bra priser, service og leveringstid!
NK: God service!Jeg har også et godt inntrykk av NK. Det største plusset i forhold til eksempelvis AC må jo være muligheten til å ta forbindelse med NK på MSN. Da kan en få svar på spørsmålene sine direkte, og ofte dukker det jo opp flere spørsmål etter hvert som en får svar også. Den servicen jeg fikk der var kjempemessig, føles mer som om en går i en "vanlig" butikk og handler i stedet for en vevsjappe.
Kjempemessig NK, bare å gi gass. Bra at du tar inn stadig flere produkter: Ser frem til å prøve Eiselt Protec og se hvordan det er i forhold til TNs Protein Isolate.
Sist endret av Nedkjemp; 27-10-04 kl 14:38 Begrunnelse: Noe småputling!
Omnia Mea Mecum Porto
-> Alt jeg er bærer jeg med meg <-
Ville bare nevne Nordic Power også, kjempegod kundeservice, kommer nok til å handle litt her utanom Norkost ja.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Norkost og atletic city og nordicpower er de beste butikkene.
Takker for den linken, blir et besøk dit neste helg for 2,3kg protein for 400,- kan vel knapt nok Svinesund matche.. Hørte om butikken for en stund siden men så havnet det altså i glemmekassa..Opprinnelig skrevet av Seppo
THX!!
[Forresten noen som har prøvd den whey Matrix-proteinen??] -->høres jo bra ut..
NORKOST: Har handlet hos Norkost mange ganger, og er kjempefornøyd hver gang. 1.klasses service og kundebehandling. 100% til å stole på. Fint at sortimentsbredden er stor og kun kvalitetsprodukter.
EJ-SHOP: Ikke noe å klage på her heller, bra priser og god service. Mangler det lille ekstra som Norkost gir.
PROTEINFABRIKKEN: Fornøyd med service, men prisene er i stiveste laget i forhold til varekvaliteten.
Dette er det SYKESTE jeg har opplevd.. Bestilte 2 flasker sesathin på norkost i går formiddag (11-12 tida), og nå fikk jeg nettopp flaskene i posten. Vanligvis går det minst to dager før jeg får ting jeg bestiller fra østlandet (bor sørvest i Rogaland)..![]()
![]()
Ja,det virker som om NK virkelig har orden i sysakene! Har ikke bestilt noe derfra,men når jula er over,så må jeg nok bestille litt! Ser fram til det!!![]()
"The greatest feeling you can get is the pump" !curl!
Okey det er tydligvis en hallelujastemning vedr. NK her, så jeg skal ikke kødde med det![]()
Personlig har jeg handlet en god del produkter fra både proteinfabrikken, ej-shop og tech nutrition. For meg er det pris kontra kvalitet som gjelder. Om gubben i telefonen er blid eller ikke, om det tar 7 dager eller 1 dag til man har det i posten er mindre viktig (men ikke helt uvensentlig seff). Hos alle de overnevnte har jeg vært veldig fornøyd med produktene, men tech nutrition har litt for stive priser til at det har blitt noe mer enn en en-gangs-affære å handle hos dem.
I dag har jeg handlet fra ny leverandør, etter en link fra korny, nemlig nordicpower
Bestillte varer for over 2000,- i dag og jeg må si meg meeeeget imponert over prisene der. Hvis produktene er bra, tror jeg at jeg har funnet min nye faste leverandør. Det at det ligger i Stavanger gjør jo heller ingen ting, for da kan jeg hente varene selv og slippe porto
Link: www.nordicpower.no
www.power-up.no
De var tom for en av tingene jeg bestilte, så de ringte meg og spurte om jeg ville ha noe i stedet for, eller pengene tilbake (forhåndsbetalte). Fikk litt avslag på et annet produkt, da det ikke var noe i samme prisklasse jeg ville ha. Fikk shaker med skrulokk med på kjøpet.. Kan heller ikke klage på noen av prisene de kjører.. Godt fornøyd..![]()
Må si meg godt fornøgd med power-up. Rask levering, hyggelig kundeservice og fine priser.
har bare prøvd ejshop og nkshop.
jeg trodde lenge (måned) at bestillinga mi hadde gått i stykke rhos ejshop, da det en dag datt ned en lapp i posten som ba meg dra å hente ei pakke. det tok LANG tid. den andre shopen jeg har prøvd går som regel litt raskere ja!
en ting skal sies om ej-proteinet, og det er at det kan ligge halv-drikki i shaken i en uke, uten å lukte bemerkelsesverdig vondt.
Internutrition, har også kommet som et friskt pust, spennende produkter, helt greie priser og kundeservice...