Side 3 av 3 FørsteFørste 123
Viser resultatene 101 til 138 av 138

Tråd: Ris/ros webshops?

Platinum Member TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27

Vet ikke hvor jeg skal begynne......

Jeg gir 10/10 til norkost for god service

Bestiller jeg varene søndag kveld vet jeg at varene blir sendt mandag og kan gå på posten tirsdag og hente de Så sant det ikke blir liggene en dag ekstra i posten.

Liker tilbudene, gratis frakt om jeg bestiller nok, noe som ikke pleier å være noe problem.

Feks. 2Good barene har vært på tilbud tidligere. Gikk å ventet på at de skulle komme på tilbud enda en gang. Ga et lite hint til Stig(MrMuscle) om det ikke var på tide med tilbud snart. Under en uke etterpå var barene på tilbud igjen

Ofte kommer det en liten gave i pakken ALLTID like spennende å hente pakken på posten

Syns prismessig NK er veldig bra Det er alltid noen kroner å spare
    Selvom pris ikke er det viktigste for meg.

Ellers kan man bestille gasp klær gjennom NK Noe jeg er svært fornøyd med
    Rask og grei levering på dette også.

en gang bestilte jeg klær fra pf.no. jeg ventet over 30 dager på en gasp bukse og gasp hood. Etter 1mnd fikk jeg beskjed om at hooden var ute av produksjon/markedet. Drit gøy!

Mens da jeg bestillte bukse og hood fra nk, fikk jeg beskjed dagen etterpå at hooden ikke var begynt å bli produsert enda. men at buksa var bestillt og på vei

Så nå venter jeg spent på at hooden skal komme...da blir det ny bestilling fra NK

Tomler og tær opp for NK

Stå på dere gjøre en fantastisk innsats Anbefaler NK til alle
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Bronse Member Krush sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Jeg må skryte av Internutrition selv, jeg venter fortsatt på litt småtteri fra dem som jeg har blitt lovet ettersendt. Men det som trekker utrolig opp er at man får såppass ekstra gratis når det blir gjort en feil. Jeg fikk feil smak på et par ting, da ber de meg ikke om å sende tilbake smaken jeg fikk feil, men isteden lar de meg beholde det og ettersender de riktige smakene gratis, det kaller jeg super service. Jeg venter gjerne litt ekstra når jeg venter på noe godt.

Så all ros til IN for det. Dog litt verre for businiss om det er mye feil og de skal heletiden kompensere slikt, men med slik service så vet jeg iallefall kommer til å handle der igjen.

Kliss nytt medlem Husaberg sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    23
    Jeg bestiller så og si alt mitt fra norkost og er storfornøyd med det....

Bestillte en vare fra kostshop.no for 3 uker siden, men har ennå ikke mottat noe. har seff kontaktet dem...
    €€€ 4-Stoke force €€€

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2005

Norkost!

Jeg har handlet endel rundt forbi iløpet av årene, men har ikke kommet over en bedre service enn hva nk å norkost har gitt meg!

Pris? - Jeg er ikke så veldig prisbevist, men når jeg veit jeg får det jeg skal.. å blir hørt når jeg klager så er det vert mye!

Service? - Helt topp!

Leveringstid? - Helt topp!

Så lenge nk driver så seriøst som dette, så kommer ikke til å handle andre plasser

10 av 10 fra meg

Superior newbie onakosano sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    25
    vel da fikk jeg en ny pakke i posten idag
    bestilte meg 2good barer og det kom etter 2 dager genialt!!!

men n&#229;r jeg var &#229; henta pakken fikk jeg meg en overaskelse, for inni l&#229; det en eske 2good og en eske me high protein barer, (trodde jeg), gutten hoppa og spratt rundt i leiligheten helt til jeg skulle ta den ut, den var tom :P hehe, sikkert brukt som fyllmasse. hehe
    liten aprilsnarr i juni

genialt

Medlem cunty sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    23
    Ris til Internutrition , bestilte varene 10.06 (S&#248;ndag) fikk ordrebekreftelse og alt s&#229; ut som til &#229; v&#230;re p&#229; lager.

Brukte forskuddsbetaling og betalingen ble utf&#248;rt den 11.06(Mandag)

Har enda ikke h&#248;rt noe fra dem , og n&#229; er det jo L&#248;rdag den 16.06!

Har sendt 2 mails i l&#248;pet av uka og har ikke f&#229;tt svar p&#229; noen av dem.

**edit : selv om pakken ble forsinket i 2 uker s&#229; er jeg veldig forn&#248;yd, jeg fikk med en kartong med 2good proteinbarer(en kartong med 12stk) og en pose med 750gr proFX.. Var verdt vente tiden! =)
    Sist endret av cunty; 06-07-07 kl 17:43 Begrunnelse: Fornøyd alikevel:p

Kliss nytt medlem Bobla78 sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    34
    Jeg bestiller protein/karbo på www.proteinfabrikken.no og alle andre kosttilskudd (Udo's etc) på www.helseogkost.no

Veldig bra nettbutikk + at varene er i postkassa 2-3 dager etter bestilling!!!

Kjempebra!!!!

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Har prøvd en del forskjellig no, men gi meg Norkost any day. Bra service, greie folk, de har god peiling på det de gjør på og alt er i posten dagen derpå. At det kommer giro istedet for postoppkrav er og meget bra.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Drev og surfet litt rundt p&#229; forskjellige webshops da jeg kom over Bcaa hos PF?? hm tenkte jeg,det er da ikke lov &#229; selge i norge!

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/...7&noprice=true

Hehe,ser ut som de har kapsla whey tech med vaniljesmak og det er jo fulstendig lov!

&#197; gi dette produktet bcaa+ som navn er jo litt misvisende...shame
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    Drev og surfet litt rundt på forskjellige webshops da jeg kom over Bcaa hos PF?? hm tenkte jeg,det er da ikke lov å selge i norge!

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/...7&noprice=true

Hehe,ser ut som de har kapsla whey tech med vaniljesmak og det er jo fulstendig lov!

Å gi dette produktet bcaa+ som navn er jo litt misvisende...shame
    Stemmer nok det, ble tatt opp BCAA og GLutamin også..

Superior newbie Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Jævla PF-folka....
    Size DOES matter

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hvilke webshopper er det som er duganes n&#229; for tida?
    lenge siden jeg har handla noe n&#229;...

Medlem cunty sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    hvilke webshopper er det som er duganes nå for tida?
    lenge siden jeg har handla noe nå...
    Norkost

Superior newbie Unleashed sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    26
    Myoshop.no har billig protein.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg bestilte varer i mai fra internutrition og enn&#229; ikke mottatt alt!! F&#229;r hele tiden til svar at det kommer om noen f&#229; dager

Medlem axept sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25

Norkost

Siden jeg bor i tønsberg så kontaktet jeg Norkost og fikk avtalt tid og kom opp til lageret og kunne velge det jeg ville! Super service og hyggelige mennesker! Absolutt og anbefale. fikk til og med hjelp med å bære alt ut i bilen.

topp karakter.

axept

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mikaelft Vis post
    Jeg bestilte varer i mai fra internutrition og ennå ikke mottatt alt!! Får hele tiden til svar at det kommer om noen få dager
    Vært mye problemer med denne forhandleren siste året, jeg var i sin tid veldig fornøyd. Men, kjenner til og med til en underforhandler som måtte gi dem opp. Innbiller meg at lagerproblemet har forplantet seg slik at de bestiller opp varer først etter at de er kjøpt av kunde.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Vært mye problemer med denne forhandleren siste året, jeg var i sin tid veldig fornøyd. Men, kjenner til og med til en underforhandler som måtte gi dem opp. Innbiller meg at lagerproblemet har forplantet seg slik at de bestiller opp varer først etter at de er kjøpt av kunde.

Jeg har fått varene mine nå, fikk med masse ekstra !!! Men litt synd at jeg måtte vente så lenge

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Tenkte jeg skulle spe på denne posten med en negativ erfaring for en gangsskyld.

Dvs negativ og negativ. Kanskje litt overdrevet, men det var iallefall en litt spesiell service, om man kan si det slik

Historien dreier seg om er Myoshop.no og mitt ønske om en smaksprøve.
    Det begynte med at jeg måtte sende to mailer før jeg fikk svar (shit happens, no big deal). Dette svaret var veldig positivt, og jeg fikk tilbud om smaksprøve til meg selv, og til noen av mine venner. Men på det tidspunkt så hadde jeg allerede handlet av en som vet å komme kundene sin i møte. Jeg var dum nok til å opplyse om dette, samtidig som jeg påpekte at en smaksprøve hadde fremdeles kommet godt med, da jeg ikke planlegger å slutte med proteiner med det første. Jeg oppga min adresse, samt adressen til en vennine og ventet i spenning.

Denne ventetiden viste seg å bli veldig lang, da jeg fremdeles ikke, etter snart 2 mnd, har mottat noen tilbakemedling eller smaksprøver. Det har heller ikke min vennine.

Jeg konkluderer derfor med at vedkommende ikke ønsker meg som kunde, og heller ikke mine årlige 10-20 høvdinger som jeg bruker på diverse tilskudd

Cliffnotes: Myo skuffer. Norkost Ruler

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg syns du tar lett p&#229; vei Tivoli.

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Jeg syns du tar lett på vei Tivoli.
    Jeg er nå en sindig kar, og verden går ikke under for slike bagateller. Men jeg følte et lite behov for å fortelle en dårlig historie om en litt furten kundebehandling.

Jeg velger ordet furten, da det var det inntrykket jeg fikk. At de ble furtne over at jeg allerede hadde bestilt fra en annen leverandør, og derfor fortjente jeg ikke mer av deres oppmerksomhet. Litt morsomt faktisk, om jeg skal si det selv

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen Vis post
    Jeg er nå en sindig kar, og verden går ikke under for slike bagateller. Men jeg følte et lite behov for å fortelle en dårlig historie om en litt furten kundebehandling.

Jeg velger ordet furten, da det var det inntrykket jeg fikk. At de ble furtne over at jeg allerede hadde bestilt fra en annen leverandør, og derfor fortjente jeg ikke mer av deres oppmerksomhet. Litt morsomt faktisk, om jeg skal si det selv
    Nå er det vel ikke til å stable under en krakk at du har lett for å føle deg avvist også da.

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Nå er det vel ikke til å stable under en krakk at du har lett for å føle deg avvist også da.
    Bare i fra deg. Du er så brutal i dine avvisninger, og nekter å se hvilke godheter jeg har å tilby deg

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Siden jeg har klaget litt over mine erfaringer med smaksprøver, så tenkte jeg at en positiv opplevelse også var på sin plass.

Jeg fikk i dag en liten pakke med 2 smakprøver fra Norkost, og jeg må si jeg ble litt imponert.

De få erfaringen jeg har hatt med smaksprøver, dvs de smaksprøvene jeg faktisk har mottatt er små umerkede poser med halve porsjoner. Ikke mye å bygge et grunnlag på når man svelger ned en halv dl med veske. Men greit nok. (Det ble ikke handel fra denne leverandøren )

I dette tilfellet så fikk jeg en større porsjon som ga meg et mye bedre grunnlag å bygge en vurdering på. Men det som jeg egentlig tente litt på, var at posene var merket med produktype og innhold.

Innholdfortegnelsen var oppgitt i protein i prosent, samt en overikt over fordelingen av p/k/f i gram. Slik man forventer på enhver varedeklarasjon, men som ikke er så vanlig med enkle smaksprøver. Videre så var det merket med best før dato og ideelt blandingsforhold.

Dette er informasjon man selvfølgelig raskt kan finne ut selv, men jeg må likevel innrømme at jeg syntes det var meget hendig der og da. En oppfinnsom liten detalj som bærer preg av en god servicetanke. Slik blir det fornøyde kunder av, og fornøyde kunder kommer igjen. Det sa iallefall min gamle nabo Agatha, som solgte kroppen sin så ofte hun kunne. (Ingen sammenlikning, forøvrig )

Medlem Villsvinet sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    28
    Jeg må si meg meget fornøyd ned Norkost.

Jeg er fornøyd så lenge ting fungere når som de skal, men to ting har vært veldig positive her.

1. For en stund tilbake bestilte jeg noe over nettet fra Norkost. Det skjedde noe feil i bestillingssytemet og visa gikk inn og reserverte pengene til norkost, men bestillingen gikk ikke igjennom. Kl var vel ca halv ti på kvelden så jeg tenkte jeg skulle ringe å høre når de åpnet dagen etter, (telefonsvarer tenkte jeg)
    - til min overraskelse var den noen som tok telefonen så jeg trodde jeg hadde ringt feil, men nei det var NK. ( Håper inger ringer å plager deg etter arbeidstid etter denne posten) Jeg fikk fumlet frem hva som hadde skjedd. Han sendte da varene med oppkrav dagen etter. Dette har også skjedd med Elprice. Det tok en uke før pengene var tilbake på kontoen og i mellomtiden hadde de solgt ut det jeg skulle ha.

2. Jeg sendte en mail 23.12. Det var en søndag, fikk svar samme dag.
    Sendte bestilling 24.12 (vet at mange jobber da, men folk hater det og han driver jo selvstending så han kunne ha droppet det)
    - Fikk svar sener på dagen med sporing og det hele.

Dette er mer enn hva jeg forventer og derfor ønsker jeg å vidreformidle dette, her og til kamerater

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    NK er en mann jeg hadde turt og starta kunderelatert bedrift med , makan til serviceinnstilt fyr skal man lete lenger etter. All hon&#248;r til Norkost!

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jeg skal bumpe meg selv med en skryt til norkost igjen! Enda en bestilling som m&#248;tte mine forventninger ( som er h&#248;ye etter tidligere best. )

Rask levering og gode priser. Spurte ogs&#229; etter smakspr&#248;ver p&#229; den nye activate serien , og fikk gode merkede pr&#248;ver i full-size doser.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ya Diig!? BigBoi sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    23
    Norkost skuffer aldri. Beste servicen jeg har vært borti.
    Raskt svar og rask levering! A++++++++
    Pump It Uuuup!

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Jeg tror Norkost-gutta brukte litt lang tid p&#229; m&#229;rrakaffen her om dagen. Jeg bestillte varer sent p&#229; kvelden og fikk ikke leveringsbekreftelse f&#248;r klokken 10:00 og pakkesporing klokken 12:00 dagen etter.

Jeg b&#248;yer meg i st&#248;vet for en slik effektivitet. Skulle nesten tro de ikke har annet &#229; gj&#248;re enn &#229; drikke kaffe og levere varer.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Beklager Tjeh at vi ikke var p&#229; hugget og fikk sendt ut varer den natten , Stig ble s&#229; s&#248;vnig at vi m&#229;tte kutte ned til &#229; kun jobbe dagtid

Underdog
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Norkost is the real shit!
    Beste servicen, rask levering og best på smak!

btw, jeg går gladelig med NORKOST reklame på ryggen. (Bestille seg t-skjorte med en gang).
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

Medlem
    Ble medlem
    11-2006
    ........

Entwine82 Entwine82 sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    30

Muscleshop.nu

Muscleshop.nu i Sverige har den beste servicen jeg har opplevd, sendte dem 4 mail ig&#229;r, ang leveranser, produkter og toll og fikk svar kort tid etterp&#229;. Og inatt har jeg mottatt mail om at pakken er klar til &#229; bli sendt med posten. Utrolig bra! Bestilte hele pakka ig&#229;r, s&#229; dette ser bra ut

Om det ikke blir noe kr&#248;ll med posten, kommer jeg til &#229; handle her fremover, utenom proteinpulver da.
    Prisene er ganske s&#229; lave, og utvalget er bra nok, synes jeg. Men de kunne hatt flere protein og vitamin-tilskudd &#229; velge mellom.

Har handla fra Tech Nutrition, Myo, Proteinfabrikken tidligere. Pr&#248;vde nylig Gymgrossisten ogs&#229;, og hadde varene bare 2-3 dager etterp&#229;

Handla noe myseprotein fra proteinbutikken.no sist s&#248;ndag, men har ikke f&#229;tt beskjed el noe etter ordrebekreftelsen.

N&#229; har jeg t.o.m f&#229;tt beskreftelse p&#229; mail fra posten i sverige, dette er det desidert beste jeg har v&#230;rt borti, jeg f&#229;r beskjed om ALT som skjer! Og det g&#229;r med expressfart
    I utgangspunktet er jeg litt usikker n&#229;r det gjelder &#229; betale med visa i utenlandske netthandler, men de har f&#229;tt meg til &#229; f&#248;le meg sikker hele veien
    Blir nok muscleshop.nu p&#229; meg fremover ja..

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    BUMP!

NOEN SOM HAR NOEN BRA SJAPPER Å ANBEFALE?
    GJERNE UTENLANDSKE.

SELV JEG ER VELDIG FORNØYD MED:
    www.mmsports.se
    www.predatornutrition.com
    www.discount-supplements.co.uk

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    www.powerbody.co.uk (yohimbine hcl, bcaa mm)
    www.vitaminuk.com (d-vitamin 5000iu)
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    takk bror

Streetfighter Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Bestilte BCAA fra www.suppz.com, fikk leveringen etter 1 uke.
    Overraskende bra. De har mye bra produkter også.

Ivi
    Ivi er ikke aktiv
    Medlem Ivi sin avatar
    Ble medlem
    01-2012
    Jeg har bestilt en del spesialvarer (mandelmel, sukrinmelis, sukrin osv) fra x-life. Sendte bestilling i går og fikk i dag beskjed om at varen var sendt. Gratis med frakt siden jeg handlet for over 500 kroner
    You say banana, I say potato.

Side 3 av 3 FørsteFørste 123

Lignende tråder

1. Ris/Ros til L-Glutamin fra Danlab
    By propellen in forum Kosthold
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 14-09-02, 10:15

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine