Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Self Nutrition

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010

Self Nutrition

Har kjøpt produkter fra disse flere ganger hos söta bror. Har alltid stusset på hvorfor dette var så mye billigere enn alt annet. Jeg aner ikke, og det er derfor jeg spør. Men ryktet er at det er et dårlig merke. For eksperimenteringens skyld kjøpte jeg denne gangen ON Hyperwhey i stedet, var en god del dyrere.. Spørs om det var verdt det, time will show.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ja du merker sikkert stor forskjell i effekt på proteinpulver
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    13.37 leet. (13.38) fail..

Ye, men ikke så stor forskjell på kreatin monohydrat akkurat?

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Det var nok ironi Anders, men, proteinpulver merker man ikke stor forskjell på. Noe som imidlertid kan ha noe og si, er at feks. On's er et amerikansk merke mens self nutrition er et svensk merke, og det blir da langt rimiligere i sverige.

Personlig kjøper jeg bare hos Norkost, og har vært storfornøyd med det, spessielt Reflex Nutrition. Men det var den gangen jeg brukte proteinpulver.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg kjøpte self før, men ble sykt dårlig i magen av den MWA'en. smakte ikke helt bra heller

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av CNS Vis post
    Har kjøpt produkter fra disse flere ganger hos söta bror. Har alltid stusset på hvorfor dette var så mye billigere enn alt annet. Jeg aner ikke, og det er derfor jeg spør. Men ryktet er at det er et dårlig merke. For eksperimenteringens skyld kjøpte jeg denne gangen ON Hyperwhey i stedet, var en god del dyrere.. Spørs om det var verdt det, time will show.
    Ja det finnes bedre kvalitet å få kjøpt, men ON er også i den enden av skalaen som Self er så det er neppe noe voldsom forskjell å spore sålenge du kjøpe samme type protein med i annen prisklasse.
    Skal du ha absolutt høyeste kvalitet så må du nok titte over på et par andre merker.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    NK: Hvordan mener du Reflex sitt microwhey er på kvalitet? Jeg føler iallefall magen min er meget tilfredstilt når jeg drikker dette, og det virker ut som meget god kvalitet.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Føler allikevel ikke at jeg har kastet bort penger... ON er bra og ikke klumpete som faen, det var nemlig Self... Smaken var heller ikke noe særlig på Self. Men jeg har åpenbart blitt svindlet, fordi jeg fikk høre at ON er best på markedet, og at et er 100% opptak av proteinet, noe Self overhodet ikke hadde.

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Siste setning er bare svada. Hvordan vet du hvor mange prosent av det ene proteinet kontra det andre som ble tatt opp?

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Siste setning er bare svada. Hvordan vet du hvor mange prosent av det ene proteinet kontra det andre som ble tatt opp?
    Sa jeg ble svindlet. Siterte selgeren.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    NK: Hvordan mener du Reflex sitt microwhey er på kvalitet? Jeg føler iallefall magen min er meget tilfredstilt når jeg drikker dette, og det virker ut som meget god kvalitet.
    Reflex micro whey er av ypperste kvalitet, tror du skal lete litt for å finne noe bedre.

Men jeg har åpenbart blitt svindlet, fordi jeg fikk høre at ON er best på markedet, og at et er 100% opptak av proteinet, noe Self overhodet ikke hadde.
    Det med opptak er nok bare tull, men at ON er best på markedet det sier litt om et marked som inneholder utrolig få alternativer.
    ON er i budsjettklassen og har null og niks å gjøre i spitzenklasse segmentet. Det er nok en misoppfatning i Norge om at ON er så himla rått, det er bra greier men det er ikke oppe der blant de ypperste.
    Husk på det at om en vare koster 50.- i USA og prises til 200.- her så er den ikke bedre enn en vare som koster 75.- i USA og prises til 100.- her selv om den er halvparten i pris her hjemme. (det var satt litt på spissen dog)

Det blir som å gå på restaurant, T-bone smaker godt og det blir ikke bedre om man dobler prisen, en kobebiff derimot er kanskje for mange ikke verdt pengene men noen vil ha det absolutt beste og er villig til å betale det det koster

Når det gjelder Reflex så er jeg rimelig trygg på at det er i en rimelig eksklusiv klasse, merk at jeg ikke sier det samme om alt jeg selv selger. Det finnes veldig mye varer på det Norske markedet, det meste av det er av ok kvalitet, man får gjerne det man betaler for men for den vanlige forbruker så er det gjerne vanskelig å skille det gode fra det som er mindre godt.
    Protein får man jo i seg uansett hvilket proteinpulver man kjøper. Hadde det vært som i fiskeoljemarkedet så hadde det vært mer skremmende for da hadde man risikert å kjøpe proteinpulver og få antiprotein men slik er det ikke med protein
    Sist endret av NK; 16-05-10 kl 17:56

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Av ren nysgjerrighet. Hva får Reflex til å skille seg ut, hvordan er det unikt NK?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Det er slett ikke unikt men reflex har høyere kvalitet enn veldig mange andre og ON er en av de. Det har gjentatte labtester vist.
    I tillegg til andre tester så har jeg selv labtestet det meste og reflex er de eneste som nesten uten unntak leverer bedre enn de selv oppgir på labelen. Nå snakker vi om en råvare som ofte er basert på animalske råvarer og dermed så må man regne med litt variasjoner, det finnes en og annen batch med dårligere verdier enn andre men reflex er en av de som viser at de har topp varer uten å bare prate om det.

Husk på at jeg ikke snakker om smak og placebotriggende design her, der vinner muscletech uansett. Kvalitet er så mye mer enn bare proteininnhold også, det er en uvesentlig ting som å f.eks ikke benytte et søtningsmiddel som ikke skaper problemer for endel personer.

Det finnes også de som tilsetter ingredienser i pulvrene for å øke opptak osv, dette er interessant og bra om de bruker de rette tingene men det har ikke noe med kvalitet å gjøre i utgangspunktet
    Sist endret av NK; 16-05-10 kl 18:32

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Er lite Reflex på svenskegrensa, og enda mindre Reflex Natural Whey

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Er lite Reflex på svenskegrensa, og enda mindre Reflex Natural Whey
    På nordby har de et billig proteinpulver, tror kanskje det faktisk var self, litt usikker. Fikk tak i smaksprøver på det engang og det smakte helt ok, vurderer faktisk å kjøpe en burk neste gang jeg er i sverige.

Viktigste for min del er selvfølgelig smaken på pulveret, derfor jeg som oftest kjører ONS sitt pulver, selv om det er dyrt.

Fått smaksprøve på 90+ også, det og er drikkbart.

Skal du kjøpe reflex anbefaler jeg deg å kjøpe en liten boks først, det er per dags dato det værste proteinpulveret jeg har smakt. Helt forferdelig smak og det klumper og skummer no forjævelig.
    MEN, det virker som det er veldig subjektivt for ser flere som synes reflex sitt er godt, så kjøp en kg boks og prøv det ut. Det går jo for å være veldig bra kvalitetsmessig samtidig som prisen hos norkost ikke er så avskrekkende.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Fatter ikke hvordan det har klumpet seg for deg, hehe. Var det microwhey?

CNS: Du får det kjøpt hos Norkost Er vel uansett ikke lønnsomt og og kjøre til svenskegrensa om du er fra sørlandet

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned
    Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    Fatter ikke hvordan det har klumpet seg for deg, hehe. Var det microwhey?

CNS: Du får det kjøpt hos Norkost Er vel uansett ikke lønnsomt og og kjøre til svenskegrensa om du er fra sørlandet
    Er jo en del annet jeg skal ha i Sverige når jeg først drar dit. Er ikke verre enn å slenge mange i en minivan så blir det lønnsomt Får vel prøve litt Reflex hos en av de lokale forhandlerne, så slipper jeg frakt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.