Dersom jeg bestiller dette fra UK, vil det bli stoppet? Slik jeg forstår det er det ikke veldig ulikt effedrin?
Dersom jeg bestiller dette fra UK, vil det bli stoppet? Slik jeg forstår det er det ikke veldig ulikt effedrin?
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Jeg ville sendt en mail til Elham.Kossary@legemiddelverket.no og spurt om det er klassifisert som reseptbelagt legemiddel. Han er rådgiver for legemiddelverket og vet hva som er lov og ikke lov.
Sjekk også her http://www.legemiddelverket.no/templ...____60721.aspx , ligger noen linker til lister på lovdata under.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Will do
Takk.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
Ifølge mine recarch innholder det det efedrin-alkohoder.Så kan gi en liten bot vil jeg tro.
Fikk svar fra Legemiddelverket:
"Privatpersoner trenger ikke importtillatelse for innførsel av en rimelig mengde legemidler til eget bruk. Forutsetningen for dette er at importen skjer innenfor EØS-området. Legemidlene må også være lovlig ervervet i innkjøpslandet. For mer info se følgende:
http://www.legemiddelverket.no/templ...____57488.aspx
Innførsel av legemidler ved forsendelse fra et land utenom EØS-området er ikke tillatt.
Med vennlig hilsen | Best regards
Asefeh Moradi
Rådgiver | Adviser
Statens legemiddelverk
Norwegian Medicines Agency
www.legemiddelverket.no | www.noma.no"
Med andre ord sier han at det er et reseptfritt legemiddel som kan handles for inntil 3mnd bruk ?
Husker jeg spurte om ecdysterone og da fikk jeg mer spessifikt svar på akkurat det stoffet.
HAHA.. Nå ser jeg jo at det er en annen dude som har svart , kansje han er sommer-vikar , sjekk etternavnet hans, MORADI![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Har bestillt sida c fra discount flere ganger uten at den har blitt stoppet, ei heller bot!
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Hmm rart siden det innholder litt efedrin og står på dopinglista.Skulle jo bli behandla likt som ma huang.
Posten forlanger sikkert legeerklæring uansett. Det er deres "hemmelige" våpen. De KAN forlange legeerklæring dersom de føler for det. Fuckers...
http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...27-1565.html#4
Dette er reseptbelagt og en tullete mail fra LMV, de svarer absolutt ikke på svaret ditt.
Noe typisk fra LMV.
Fuck...
Jaja tok no å bestillte likevel.Går det galt kan jeg bare leke dum.
Har enda ikke fått noe i posten enda,heller ikke noe brev fra tollen.Er 100 gram i løs form med 6% alkolider.Hvis det kommer skal jeg kapsle det i 500-700mg kapsler som vil gi 42mg alkolider kanskje blande med 1g guarana med 10% koffein tror det vil gi bra boost før trening.
Spør de etter resept så har jeg allergi og muligens astma siden jeg har muggsopp der jeg bor.Får allergitabelleter og svar på en blodprøve som vil vise om jeg og har astma.
Så da kan jeg spørre legen om resept,hvis den blir stoppa.
Kan jo gå for Omen sin løsning og hehe.
Det tok sin tid,men nå kom det henteseddel fra posten.Tok 2mnd,så hadde nesten gitt opp.
Passer bra,for jeg har vært helt tom for energi siste tiden og koffein toleransen har blitt veldig høy.
Har noen prøvd Sida Cordifolia som "fettforbrenner" ?
Ser at det er 10% Ephedra per mg.. så det er 35mg ephedra per tab... og jeg skal visstnok ta 3 stk til dagen, så det blir 105mg ephedra til dagen.. Men såvidt jeg har forstått er ephedra slappe greier iforhold til ephedrin.
Så.. Hvordan er virkningen til de av dere som har prøvd ?
Mener på det er 2-3 tabs til dagen som er anbefalt.
Jeg tok 2 stk om morgenen (11 tiden), og deretter 3 stk en halvtime før trening (4 tiden).. og jeg svettet som en gris idag! Helt latterlig mye også.. Tok en time kardio på tredemøllen, og jeg svettet allerede etter 10 minutter.
Så det er iallefall NOE effekt, om man kjører på med litt ekstra.
Hvor lurt det er, er jo et annet spørsmål.