Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: søk for f... søøøk

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

søk for f... søøøk

Jeg ser på endel andre forum at når enkelte spørsmål går igjen så sitter det veteraner og hele tiden poster svar som SØK SØK , GJØR ET SØK DETTE ER TATT OPP 1000ggr FØR osv osv.

Her på forumet så er det fint om vi driter i å henvise til søking , jeg synes det er mye bedre at vi gjentar ting som tåler å bli gjentatt til det kjedsommelige , det er jo derfor vi er her eller ?

Bronse Member
    Ble medlem
    02-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Jeg ser på endel andre forum at når enkelte spørsmål går igjen så sitter det veteraner og hele tiden poster svar som SØK SØK , GJØR ET SØK DETTE ER TATT OPP 1000ggr FØR osv osv.

Her på forumet så er det fint om vi driter i å henvise til søking , jeg synes det er mye bedre at vi gjentar ting som tåler å bli gjentatt til det kjedsommelige , det er jo derfor vi er her eller ?
    Jeg må si meg enig.

Det skader ikke å skrive samme teksten, så lenge det hjelper en person.
    Man er her for å dele erfaring med andre, hjelpe de å velge rett og lære mer/selv

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Til dels nesten helt enig, en kan gjenta ting, men en kan også I tillegg henvise til søkefunksjonen og/eller andre gode innlegg om samme emne

Superior newbie onakosano sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    25
    der er jeg ganske enig med deg nk. jeg skal ikke si at jeg ikke bruker å si det, for det gjør jeg ofte( søk, søk søk) men det er når det kommer opp 4tråder på rad om feks: v12 og kreatin.. hehe

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Må bare blåse ut litt her !

En annen ting jeg får hætta av er når en person kommer og spør om et proteinpulve ,gainer osv er bra osv

Så svarer folk med f.eks :

Spis opp maten din , det er ikke verdt pengene , spis heller mat osv.

Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet eller holde kjeft ?
    Om man sier at en ting ikke er verdt pengene så kan det jo tenkes at for personen som spør så betyr penger null og nix og da er et sånt svar verdiløst.
    Spis mer mat svar også , om personen lurer på noe med mat så spør han vel i et kostholdsforum og ikke et spesifikt tillskudds spørsmål i et kosttillskudd forum.

..

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Ja vi er jo her for å hjelpe nybegynnere, men når de nekter å lese selv kan jo man bli irritert.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Ja vi er jo her for å hjelpe nybegynnere, men når de nekter å lese selv kan jo man bli irritert.

Jepp , men om man fra i dag av og utover skriver søk på alle spørsmål som er tatt opp før da blir det rimelig kjedelig på dette forumet om vi ser bort fra OT delen

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Er enig jeg. Og skal ta noe av det på min egen kappe da jeg har henvist folk til søking selv.
    Det jeg har tenkt er at vi har mange bra stickeys osv her, som folk har lagt mye arbeid i, og det er synd om disse ikke blir brukt + at søk er en svært grei funksjon som kan spare samtlige tid og arbeid.
    For all del. Diskusjoner er konge. Det er ikke alltid det er relevant med en 2-3 år gammel diskusjon heller. Og aktivitet her er viktig, så ikke hele greia blir et oppslagsverk med en aktiv OT del.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg er enig. Men jeg må likevel nevne at jeg hadde satt utrolig stor pris på en stickythread skrevet i caps lock "Alt du trenger å vite om kreatin står her!" og gjerne med en blinkende skrift med farger og sånt.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Helt enig med deg NK!... STICKY!

Bronse Member
    Ble medlem
    02-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Jeg er enig. Men jeg må likevel nevne at jeg hadde satt utrolig stor pris på en stickythread skrevet i caps lock "Alt du trenger å vite om kreatin står her!" og gjerne med en blinkende skrift med farger og sånt.
    hehe selvom det hadde vært til stedet så hadde det vært flere spm om kreatin UANSETT. Sånne threads finnes på mange forums rundt om kring men det stilles 10000 samme spm uansett. Men tanken din er ikke dum

Superior newbie TheGame sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Og aktivitet her er viktig, så ikke hele greia blir et oppslagsverk med en aktiv OT del.
    Heilt enig!
    Forslaget om sticky støtter eg opp om. Bra idê!

Ble medlem
    05-2003
    Det som er positivt med dette forumet er at det virker som om de super uerfarne brukerne finner veien til treningsforum og iform først.

Når de så har lært seg basisen kommer de over hit for mer kunnskap. I og for seg er vel dette også et negativt tegn mtp at vi ikke klarer å rekruttere folk utenfor andre forumer i så stor grad som de andre forumene klarer.

Banned Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Enig med den gemene hop her.

Å lese opp gammel lærdom fra tid til annen frisker bare opp i kunnskapen.
    Men klart, å henvise til stickytrådene våre ser jeg ikke noe problem med.

Unntaket må være om samme person om og om igjen spør om ting som han har fått svar tidligere på med henvisning til linker på nytt og på nytt uten å vise noen vilje til å undersøke -litt- på egen hånd.
    Da kan et lite frustrasjonsutbrudd forsvares.

Forøvrig så har jeg vært litt masete om DC-trening i det siste, så jeg er vel neppe helt uskyldig selv

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Det som er positivt med dette forumet er at det virker som om de super uerfarne brukerne finner veien til treningsforum og iform først.

Når de så har lært seg basisen kommer de over hit for mer kunnskap. I og for seg er vel dette også et negativt tegn mtp at vi ikke klarer å rekruttere folk utenfor andre forumer i så stor grad som de andre forumene klarer.
    Liker det sånn jeg. Det er faktisk en grunn til at jeg ikke gidder å lese på treningsoforum. 3 millioner brukere og 500 000 underforumer gjør meg svimmel.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Liker det sånn jeg. Det er faktisk en grunn til at jeg ikke gidder å lese på treningsoforum. 3 millioner brukere og 500 000 underforumer gjør meg svimmel.

Sant det vi har jo en koselig liten kjerne på dette forumet.

Silver Member
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Sant det vi har jo en koselig liten kjerne på dette forumet.
    Eksludering ?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg har besluttet å bedrive vranglære mot alle som ikke stemte på meg til årets fp-navn. Hvis en slik spør meg hvordan det skal deffes, så vil jeg viselig svare ved å spise chillinøtter med druesukker som strøssel.
    Skjermbilde 2010-10-18 kl. 15.04.23.png
    Sist endret av NK; 18-10-10 kl 13:06

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.