Nanox Sveltax® Fitness 60 kapsler - HIGHWHEY
Denne poppa opp på vg.no så jeg klikka for å sjekke, jeg trodde Sveltax ble tatt av markedet av mattilsynet? Eller er husken min helt FØKKD APP?
Nanox Sveltax® Fitness 60 kapsler - HIGHWHEY
Denne poppa opp på vg.no så jeg klikka for å sjekke, jeg trodde Sveltax ble tatt av markedet av mattilsynet? Eller er husken min helt FØKKD APP?
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
Den er tatt av markedet, men er jo ikke alle aktørene i markedet som bryr seg om lover og regler.. Ganske få egentlig..
mulig det er en ny versjon, men tviler..
en klinisk studie har overvåket at capsaicin, tatt på denne måten, kan øke kaloriforbrenningen mer enn 300 % i løpet av timen etter inntak! Kombinert med trening viser den samme studien, enda mer spektakulære resultater. I den første timen etter kondisjonstrening (eller annen fysisk aktivitet), var kaloriforbruket 12 ganger mer intenst i forhold til referanseverdien! Alt dette resulterer i en ekstrem kaloriforbrenning når du tar sveltax i kombinasjon med trening.dnp?som et resultat er sveltax ikke bare en veldig sterk fettforbrenner men også selektivt. Det tvinger kroppen først til å bruke sine fettreserver, slik at resultatet av fettforbrenningsaktiviteten på denne måten vil være maksimal.
På optimalbody.se fant jeg at en av leverandørene der hadde sponset 5brukere med 2mnd forbruk, resultatene var mildt sagt lite imponerende mtp. At det dreide seg om 2mnd hvor brukerne i utgangspunktet prøvde å gå ned, trente og benyttet tilskuddet.
Verdt å forsøke med andre ord?
HAH, jeg leste feil
Jaja, litt selvdisiplin og innsats > tilskudd![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
PES ERASE, suicide aromatase inhibitor. Getz u ripped. Funker kanon, knebøyjostein frykter konkurranse om beste sixpack. Glem dette fjasetullet.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Spørsmålet er om tersklen for over-/underskudd endrer seg. Grønn te har jo blitt vist i flere studier å øke forbrenningen med noen skarve cælz i døgnet.
Robert: Erase emdrer balansen mellom østrogen/testo i kroppen, noe som gjør det ekstremt mye enklere å deffe. Er en grunn til at en slank jente har dobbel fettprosent enn en slank gutt. God jul!
Er grønn te verdt pengene da?
Du savnes Ullrich....
Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft
Det blir litt det samme som å spørre om kaffe er verdt pengene. Grønn te har blitt påvist å øke forbrenningen noe, samtidig som det finnes flere sorter som faktisk er gode på smak. Så ja, i mine øyne er det verdt pengene.![]()
Nettet røk her, så innlegget ble borte.
Oppsummert: Grønn te er et av de få tilskuddene med dokumentert effekt i de dosene som står på pakningen.
Robert: Grønn te i drikkeform inneholder ikke alltid EGCG, noe som kan gjøre det meningsløst.
dessuten er et jævlig beta å gå rundt å drikke te hele tiden
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Antioksidanter som katalysator for økt forbrenning?
Hva er det da slags merker som innehaver disse antioksidantene?
Egne erfaringer tilsier både Lipton og Twinings, hver gang jeg har drukket en kopp av disse har jeg blitt en anelse skjelven som om jeg hadde drukket MYE kaffe og blitt varm samtidig. Er det ok å da anta en effekt?
Leser også at de har en spesiell innvirkning på utskillelse av noradrenalin med samme virkemåte som efedrin. Interessant...
Det er en tråd her på forumet, tror NK har laget den. Omhandler studier på grønn te. Se der. Fritt etter minnet forbrenner man 80-200 kcal ekstra i døgnet + økt insulinfølsomhet og kanskje cancerprotektive egenskaper.