Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Sverige

Nybegynner
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    19

Sverige

Skal til Sverige i dag og kjøpe masse proteinpulver, og jeg tenkte jeg skulle prøve ett nytt merke enn det jeg bruker fra før. Setter pris på om noen kan anbefale gode merker på proteinpulver.

Takker for alle svar :-)
    "There's a sucker born every minute"

P.T. Barnum

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Activate, som du får kjøpt billig på Norkost.no.. Ikke så mye å spare på proteinpulver i sverige

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Optimum on's whey, med double rich chocolate smak, eneste pulveret jeg til dags dato faktisk nyter når jeg drikker.
    Dyrt, men verdt det pga smaken.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Gode merker !
    Det er vel mulig å finne natures best, eiselt og muligens dalblads der og de merkene mener jeg er gode om det er det du faktisk spør etter.

Er du bare ute etter å kjøpe høyt volum og vil ha lavest mulig pris som finnes det en haug med merker.
    Optimum nutrition gold standard er fin den om smak er viktig og du vil overbetale litt for å få det . Finner du tak i instant whey deluxe så får du det som etter min mening smaker best av alle men de finnes foreløpig kun i 909 og 2,27kilos desverre så om du skal kjøpe type 20kilo så blir det mange bøtter.

Ellers har de vel proteinfabrikken varer som whey tech osv der borte sammen med mange andre merker vi kjenner i Norge

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Jeg er ikke sponset av Norkost , men vil bare si at Activate og mange andre ting de selger er mye bedre og like rimelig som og bestille fra utlandet. Bare at de har bedre service og leverer raskere
    Fuck the world! - John Rambo

Nybegynner
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    19
    Okey, takk for tipsene! Fikk en 2 kgs boks proteinpulver av farmoren min for 3 måneder siden (legen hennes hadde anbefalt henne det....) og har drukket ca. 40 g av det hver dag ( sammen med 1 glass vann etter trening). Ser heller ikke noe poeng i å kjøpe fra Sverige, ettersom nettsiden(e) dere har oppgitt har et godt utvalg.

Er det nok å drikke 40 g om dagen i tillegg til at jeg spiser to egg og kjøttpålegg (7-10 brødskiver), eller burde jeg drikke enda mer/ oftere? (Veier per i dag 55 kg, men ønsker å veie opp mot 70 kg.)

Jeg trener styrke 3 ganger i uken + kickboksing 3 ganger og jogging 2-3 ganger.

P.T. Barnum

Medlem tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Ville fått i meg mer proteiner enn det der. Om det ikke er mulig gjennom mat er pulver en fin løsning.

Nybegynner
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    19
    ok. takk for svaret :-)

Men med tanke på mat, så spiser jeg to tallerkener med corn flakes til morgenen (uten sukker) og bruker Tine Ekstra Lett tilsatt D-vitamin/Skummet melk. Til lunsj spiser jeg 6 brødskiver med leverpostei/annet kjøttpålegg, og ett par timer senere 5 brødskiver med egg. Til middag er det enten kjøtt/fisk og grønnsaker (med linser, bønner, osv.). Til kveldsmat blir det som regel 4-6 knekkebrød/rugbrød med ost. I tillegg drikker jeg 40 g proteinpulver.

Blir jo litt lei i lengden av å bare spise kjøtt og linser/bønner og egg, dersom jeg skal inkludere det i alle måltidene. Er det noe annet proteinrikt jeg kan erstatte frokosten og kveldsmaten med?

P.T. Barnum

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.