Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Tatt ut fra diet kick tråd i Norkost.no forumet

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1

Tatt ut fra diet kick tråd i Norkost.no forumet

Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Hvis du ikke sliter med lavt energinivå, sultfølelse osv, så ville jeg ikke investert i noe spesielle slankepiller
    Det er det jeg gjør iblant, eller gjerne vil unngå i lengden. Har et kaloriinntak på 1000-1200 kalorier og jobber en 9-12 timer om dagen. For ikke å snakke om at jeg snart skal hjem til familien adams i julen;D

Jeg tar disse nå; Lipo6, 120 liquid caps - Gymgrossisten : Kosttillskott Protein Hälsokost Whey-80 Gainer Pro Träning Kreatin hittar du hos Gymgrossisten™
    men har hørt at de ikke fungerer spesielt bra i lengden. Har bare tatt dem 3 dager selv, så vet ikke.. sultfølelsen er ikke borte eller minsket ihvertfall, men jeg har problemer med å sove på kveldene så jeg regner med at det kan være koffeinet (jeg drikker ikke kaffe eller noe annet ellers så er ikke vant med det) eller noe
    "Smerte er bare en følelse..."

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg flyttet denne posten til egen tråd da den handler om GG og ikke NK.

Når det gjelder Lipo6 så er det vel et ok produkt, det har bare en tredjedel så mye koffein som diet kick , det mangler capsicum, krom, grønn te og alcar men det har jo citrus arrantium.
    Sist endret av NK; 13-12-11 kl 08:40

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Hei, det var ikke meningen å spore det av, ville bare påpeke at den fra GG ikke var spesielt bra

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    spis mat som fyller opp mere. grønnsaker, hvit fisk osv Da kan du spise så mye du orker på 1200kcal

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg er på 13de dagen på lavkarbo nå, kjører det ikke for å slanke meg men for å se om det kan hemme betennelse, men på den annen side kan jeg jo si at det er en veldig enkel matfilosofi å følge for de som vil ned i vekt. Frykter jeg blir skjelettynn før betennelsen går over men det får stå sin prøve

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Skipper brød, pasta og poteter (bortsett fra 1-2måltider i uken der jeg superkoser meg med ovnsbakte poteter til maten..namnam!) så det blir mest grønnsaker og fisk, cottage cheese eller kokte egg. Greia i det siste er nok mest at jeg hverken har spesielt god matlyst eller tid til å lage noe særlig mat nå de siste ukene før jul;( Lavkarbo fungerer greit, men personlig preferanse er lett grønnsaker>fett Jeg har mye dårlige erfaringer med mat, har masse allergier og en mongokropp som knapt tåler annet enn brokkoli og kylling overdrivelse såklart!

Men jeg tar en spiseskje udo's choice om morgenen, en koffeintablett og en kopp julegløgg midt på dagen innimellom, så spiser jeg et måltid med fisk eller kylling på ettermiddagen og et par egg eller noe på kvelden

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Den udos choicen ville jeg ha droppet til fordel for en maritim olje om det var min diett. Vil du absolutt ha olje fra planteriket så bruk heller rapsolje eller noe, det koster null sammenlignet med overprisede udos.

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Virkelig? o_O er så vilt mange som har anbefalt udo's til meg, jeg pleier ikke å gidde å spise sånt men, ja, det var overveldende mange jeg kjenner som mente det var "helt fantastisk". Den skal jo inneholde omega 3, men vet du om noe annet jeg heller burde få i meg? snakker vi tran? *lage surt barnefjes* ææsj traaaan

Bronse Member BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Sel eller lakseolje... Begge har lite smak om du oppbevarer de i kjøleskapet...
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av fryd Vis post
    Virkelig? o_O er så vilt mange som har anbefalt udo's til meg, jeg pleier ikke å gidde å spise sånt men, ja, det var overveldende mange jeg kjenner som mente det var "helt fantastisk". Den skal jo inneholde omega 3, men vet du om noe annet jeg heller burde få i meg? snakker vi tran? *lage surt barnefjes* ææsj traaaan
    Det som er litt synd med internett er at folk kan bli anbefalt noe gang på gang og så blir det mange brukere og dermed en unison stemning som sier at en ting er veldig bra uten at noen av de egentlig faktisk vet hva de snakker om, Udos er sikkert bra det men det er unødvendig og du bør uansett bruke marin olje i tillegg for å få skikkelig EPA/DHA og DPA om man ønsker.
    Man ser akkurat det samme med et par bestselgende proteinpulvere i verden, millionr bruker det og da må det jo være verdens beste. Veldig mange bruker også kinesisk alfabet i verden men det betyr ikke nødvendigvis at det er det smarteste.

Noen av de som gjerne anbefaler udos er de som selger det, vi har selv solgt udos i flere år men har vi blitt spurt så har vi ikke vært redd for å ytre vår mening om den varen og ordet overpriset har vært brukt.

Det som er merkelig er at samme folkene som hører meg si at jeg heller anbefaler f.eks en selolje med argument på at de sparer penger og får en mye mer egnet olje de kvitterer med å allikevel bestille en flaske Udos ikke undervurder massesuggesjon.

De siste 4-5 flaskene med Udos på vårt lager gikk gjennom en kort seremoni der vi helte de i vasken

Medlem fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Hehe, sant nok:] usj, føler meg litt "lurt" som har kjøpt den :/ Det kostet jo nesten 200 kroner, og jeg smaker ikke forskjell på den og vanlig olivenolje, det smaker helt mongo begge deler ihvertfall. Godt at tran kommer i kapselform

Og kudos for at dere er ærlige!

Lignende tråder

1. NYHET ! Diet kick nå på lager
    By NK in forum Norkost.no webshop
    Svar: 33
    Nyeste innlegg: 13-12-11, 07:24
  2. Kick-Ass
    By MrMuscle in forum Technobabbel
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 31-07-10, 15:33
  3. Kick boxing