Att det nå er mulig å få kjøpt glukosamine reseptfritt på apoteket. Kjøpte akkurat en boks![]()
Att det nå er mulig å få kjøpt glukosamine reseptfritt på apoteket. Kjøpte akkurat en boks![]()
Så, er glukosamin noe å anbefale?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Vet ikke. Tester det for første gang nå. Men her er vel en del på forumet som har brukt.
Hva er det?
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
hva gjør det?
Med disiplin og trening slutter man som mester.
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Har jo vært så mye snakk om det opp gjennom årene. Trodde alle visste hva det var jeg![]()
Hehe! Jeg følger ikke så godt med. Men det er noe til leddene? Eller bruker dere det til annet?
Gode ledd ass. Hva skal man med det?![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
miks dette med appelsin seloljen fra Norkost så har dere en av de bedre kombinasjonene for ledd dere kan få![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Kan dette være noe for kjæresten min tru? Han har mye vondt i kropp og ledd, knekker å brekker i ryggen hver gang han reiser seg, eller driver på med aktiviteter.
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Ok. Fortsatt billigere å handle utenlands, men det var vel ingen her som trodde det ville være rimelig å kjøpe noe sånt på et norsk apotek heller.
Healthspan Glucosamine, Glucosamine Hydrochloride HCl 1,000mg Tablets | Vitamins & Supplements from Healthspan
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................