Skal hente ut på posten i morgen, og lurer på erfaringer?
Skal hente ut på posten i morgen, og lurer på erfaringer?
En veldig fin fatburner det der, er skrevet endel om den tidligere på forumet her
Jeg testet en boks av denne i 2009, søkte frem hva jeg hadde å si om den:
http://www.fitnessprat.no/f20/mrmusc...tml#post673945
jeg forventet mye mer. På 6 kapsler om dagen så kjenner jeg ikke stort i det hele tatt. Har ikke hatt noe ekstre fettfobrenningseffekt heller. Så jeg kommer ikke til å kjøpe noen flere bokser. Den reduserte ikke sult og matlyst heller.
Blir spennende å høre hva du syns.
Hva inneholder den i forhold til T-REX?
Fuck the world! - John Rambo
Når du sier det Mrmuscle så endret de formelen etter en stund, det var noe annet i de første kontra den neste versjonen. Husker jeg ble veldig varm og at den virket veldig vanndrivende blant annet da jeg brukte den men det er nok førsteversjonen
Får håpe den funker litt bedre på meg![]()
Har brukt Therm-x energy til nå og er egentlig ganske fornøyd, men alltid gøy å prøve noe nytt![]()
Skal gi tilbakemelding når jeg har fått testet den ut litt.
Vel, å har jeg brukt den i et par uker og føler jeg har fått litt fart på sakene faktisk.
Jeg blir veldig varm, litt skjelven og til tider kvalm. Faktisk så kvalm at jeg har kastet opp.
Så jeg er litt usikker på hvor lenge jeg fortsetter men prøver litt til![]()
Treningspartneren min (som og var en kvinne) hadde samme reaksjonene som deg. Så er godt mulig den kicker bra for noen, jeg er ikke kjent for å være den som reagerer mest på slike produkter heller.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Igjen så bidrar du voldsomt til tråden du poster i, jeg er så glad du er her.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Første gangen jeg testet thermorexin så kjørte jeg like godt 2 kapsler med en gang. Det endte opp med at jeg fikk en syk diarè og måtte avbryte treningen på gunn av heftig varme.
Good shit!
Uteliv, inneliv eller underliv?
Mrmuscle: Det er nesten litt godt å høre, da er det vel bivirkninger som kan dukke opp hos alle.
MHG: Ja det gjør den! Det er nemlig når jeg i et øyeblikks dumhet har tatt den på tom mage jeg har kasta opp.
Stålballa: Haha, huff. Ja nei jeg holder meg til 1 kapsel 2-3 ganger om dagen.
Sliter også litt med å sove om kveldene hvis jeg tar den siste litt for sent men det er jo ganske logisk.