Ettersom denne tråden skulle ligget i en blanding av trening, kosthold og kosttilskudd delene så valgte jeg bare den siste!
Tenkte vi kunne dele litt planer for å få av sommerflesket for de som ikke kjører rett på vinterbulken!!
Her er det da ypperlig å dele strategier for hvordan man skal komme seg tilbake til en akseptabel form! Denne tråden er da selvfølgelig ikke for mennesker som syns det er helt ok og se ut som en strandet hval om vinteren for å legge på seg muskler. Men mer for mennesker som ønsker å dra av fett samtidig som man legger på seg litt muskler!
Så her kan du altså fortelle om kosttilskuddene du har kjøpt inn for å nå dette målet og dietten som du skal følge de nærmeste månedene! Treningsprogram er en smule uinteressant av den grunn at tråden hadde endt opp med å være på størrelse med selvbiografien til Adolf Hitler.
Her er det jo et mangfold av utveier. Del gjerne dine mest vellykkede fremgangsmåter!
Er fullt klar over at det er 40(om ikke tusen) ulike slike tråder på forumet men tenkte vi kunne samle driten litt her. Greit med litt repetisjon og selvfølgelig litt motivasjonshistorer
Selv står jeg litt mellom å kjøre gode gamle TCD eller IF og tenker og kombinere dietten med litt rein effe og mye fysisk aktivitet og styrke.
Ekke feil og ha en digg fettprosent om vinteren og! selv om man kan skjule mye bak en feit ullgenser og polarekspedisjonsjakke! men det er jo selvfølelsen som er viktig her hehe

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat
som sagt gjør som du vil så lenge det funker for deg. jeg er ikke i posisjon til å forteller deg hva du SKAL gjøre