Viser resultatene 1 til 50 av 50

Tråd: Tråden for de som er blitt feite og jævlige etter sommeren!!

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Tråden for de som er blitt feite og jævlige etter sommeren!!

Ettersom denne tråden skulle ligget i en blanding av trening, kosthold og kosttilskudd delene så valgte jeg bare den siste!

Tenkte vi kunne dele litt planer for å få av sommerflesket for de som ikke kjører rett på vinterbulken!!
    Her er det da ypperlig å dele strategier for hvordan man skal komme seg tilbake til en akseptabel form! Denne tråden er da selvfølgelig ikke for mennesker som syns det er helt ok og se ut som en strandet hval om vinteren for å legge på seg muskler. Men mer for mennesker som ønsker å dra av fett samtidig som man legger på seg litt muskler!

Så her kan du altså fortelle om kosttilskuddene du har kjøpt inn for å nå dette målet og dietten som du skal følge de nærmeste månedene! Treningsprogram er en smule uinteressant av den grunn at tråden hadde endt opp med å være på størrelse med selvbiografien til Adolf Hitler.

Her er det jo et mangfold av utveier. Del gjerne dine mest vellykkede fremgangsmåter!

Er fullt klar over at det er 40(om ikke tusen) ulike slike tråder på forumet men tenkte vi kunne samle driten litt her. Greit med litt repetisjon og selvfølgelig litt motivasjonshistorer

Selv står jeg litt mellom å kjøre gode gamle TCD eller IF og tenker og kombinere dietten med litt rein effe og mye fysisk aktivitet og styrke.

Ekke feil og ha en digg fettprosent om vinteren og! selv om man kan skjule mye bak en feit ullgenser og polarekspedisjonsjakke! men det er jo selvfølelsen som er viktig her hehe

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Tilbake på IF. H&F sine småmåltider gjorde meg aldri tilfredsstilt på lik linje som et skikkelig IF-måltid
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Her er planen PSMF i 6 uker med 1 ukentlig refeed dag a max 400g karbs.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    - Høyt på karbs
    - Lavt på fett
    - 100-200 gram protein daglig.

- Mest korn og melkeprodukter

- Spiser etter sultfølelse og rutiner (Antall måltider varierer, men spiser f.eks. alltid frokost av rutine)

Havner vel i snitt på ca 1800-1900 kcal daglig med dette.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    så mye sommerfett er det ikke på denne kroppen da jeg skal stille om 3 uker

etter konkuransene legger jeg meg et par uker på 3000 kcal før jeg så justerer opp til 4000-4500kcal

jeg kommer da til å justere opp litt på karbs og ned litt på proteiner i forhold til hvordan forholdene har vært gjennom dieten nå i sommer.

kommer til å fortsette med å veie maten utover vinteren.
    skal prøve å pakke på meg enda mer masse og da hovedsaklig jobbe med svakheter.

jobber med kostholds oppsettet per dags dato, kan sikkert legge det ut i både loggen min og her når det er ferdig snikret sammen
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    09-2004

Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Her er planen PSMF i 6 uker med 1 ukentlig refeed dag a max 400g karbs.
    Hva er PSMF?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvorfor skal du øke så voldsomt på kaloriene Gremlings? Må da være plenty å ligge 10kg over konkurransevekten og ikke gå rundt vannete og fæl?

Jeg spiser TCD og har gjort det i godt over et år. Fungerer veldig fint både til å bygge og holde fettprosenten i sjakk. Et par små forandringer og man går fra kalorioverskudd til underskudd og vice versa.

Ligger på rundt 2800kcal på treningsdager og 2400kcal på treningsfridager. 6 økter a 30 minutter rolig morgenkardio i uken. En refeed dag i uken på en ca 1000g karbo. Vekten er 94,5kg og midjen 85cm. Målet i førsteomgang er ned på rundt 82cm rundt midjen. Så får jeg se om jeg er fornøyd da eller ei.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    MrM, hva er egentlig formålet bak den refeed-dagen du har? Jeg mener, du spiser jo karbohydrater etter trening som burde tilsvare glykogenet du bruker (du har jo ikke et så høyt volum).

På CKD og slikt har man jo refeeds, men der er jo volumet veldig høyt, UD2.0 har jo for eksempel et volum på 20-30 sett på 15-20 repetisjoner per muskelgruppe.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hvorfor skal du øke så voldsomt på kaloriene Gremlings? Må da være plenty å ligge 10kg over konkurransevekten og ikke gå rundt vannete og fæl?

Jeg spiser TCD og har gjort det i godt over et år. Fungerer veldig fint både til å bygge og holde fettprosenten i sjakk. Et par små forandringer og man går fra kalorioverskudd til underskudd og vice versa.

Ligger på rundt 2800kcal på treningsdager og 2400kcal på treningsfridager. 6 økter a 30 minutter rolig morgenkardio i uken. En refeed dag i uken på en ca 1000g karbo. Vekten er 94,5kg og midjen 85cm. Målet i førsteomgang er ned på rundt 82cm rundt midjen. Så får jeg se om jeg er fornøyd da eller ei.
    10 kg over konkuranse vekt er selvsagt ønsket ja... jeg starta jo dieten på nesten 4000kcal og har god erfaring med å ligge rundt omkring der kontra 6000+ som jeg lå på i 2008.
    blir ikke mye over 10-15kg over konkuranse vekt om jeg legger meg på mellom 3800 og 4200.
    blir fettklypa som skal avgjøre til syvende og sist uansett da jeg har som mål og ikke overstige 12-15%.
    kommer til å spise rent å fortsette med litt kardio.

spiser du 2800kcal? det er jo rett over det flere jenter ligger på offseason.
    kan være lite optimalt å bygge max muskler på.
    men for all del funker det for deg så hvorfor ikke.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    MrM, hva er egentlig formålet bak den refeed-dagen du har? Jeg mener, du spiser jo karbohydrater etter trening som burde tilsvare glykogenet du bruker (du har jo ikke et så høyt volum).

På CKD og slikt har man jo refeeds, men der er jo volumet veldig høyt, UD2.0 har jo for eksempel et volum på 20-30 sett på 15-20 repetisjoner per muskelgruppe.
    Leptin.

Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    spiser du 2800kcal? det er jo rett over det flere jenter ligger på offseason.
    kan være lite optimalt å bygge max muskler på.
    men for all del funker det for deg så hvorfor ikke.
    Tror 350g protein skal ta seg av muskelveksten. Så ingen fare der. Jeg smeller bare opp i vekt så snart jeg nærmer meg 3000kcal. Jeg ble jo 120kg med litt over 3000kcal, og da kjørte jeg kardio i tillegg. Det gidder jeg ikke.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Leptin.

Tror 350g protein skal ta seg av muskelveksten. Så ingen fare der. Jeg smeller bare opp i vekt så snart jeg nærmer meg 3000kcal. Jeg ble jo 120kg med litt over 3000kcal, og da kjørte jeg kardio i tillegg. Det gidder jeg ikke.
    ja ser du ligger høyt på proteiner og etter min mening for lavt på karbs, men ser jo det funker for deg så gi gass
    jeg derimot gjør motsatt offseason justerer ned fra rett over 400 til rett rundt 300 å øker karbs noe.
    det ser jeg har fungert veldig bra for andre så gjennstår det å se om det funker for meg etter diet.
    det funket nå i vår før dieten ihvertfall men det er jo nå den store "testen" kommer.
    ser jeg at det går helt på trynet så kutter jeg selvsagt.
    skal ikke havne i familien til keiko igjen

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Etter min mening så ligger du for høyt på karbs. Men det funker for deg så gi gass. Meninger er som rævhøl, alle har et. Jeg har funnet det siste man skal bry seg med er hva ANDRE mener om sin egen diett.

Les opp om TCD/CKD om du ønsker å ha mer forståelse for hvorfor lav karb kan gi like gode resultater som høy karb.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Etter min mening så ligger du for høyt på karbs. Men det funker for deg så gi gass. Meninger er som rævhøl, alle har et. Jeg har funnet det siste man skal bry seg med er hva ANDRE mener om sin egen diett.

Les opp om TCD/CKD om du ønsker å ha mer forståelse for hvorfor lav karb kan gi like gode resultater som høy karb.
    jeg bryr meg ikke om din diet eller ditt oppsett sa bare min mening som sagt gjør som du vil så lenge det funker for deg. jeg er ikke i posisjon til å forteller deg hva du SKAL gjøre
    og det du gjør har du jo bevist funker.

nå i vår var det ihvertfall det som ga meg best økning av de metodene jeg har testet så langt.
    om det vil gjøre det nå uten at jeg legger på meg mye gjennstår jo å se
    jeg er åpen for å teste forskjellige ting og alt må jo prøves.

har lest litt om det men ikke mye, skal deffentlig lese/fordype meg mer om og rundt det.
    men det å leve på lav karb/nesten ingen karbs og kun prottiser har jeg testa og det var bare med på å gjøre hverdagen slitsom da jeg var trøtt og sliten konstant.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Er begynt å trene 2 kondisjonsøkter i uka + 2-3 styrkeøkter. Spiser stort sett akkurat hva jeg har lyst på (i hovedsak sunn mat) og legger ikke på meg et gram fett.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean01 Vis post
    Hva er PSMF?

Protein Sparende Modifisert Faste!

Ble medlem
    03-2002
    Leptin.
    Du ligger jo pluss i kalorier hele uken, hva skal den refeed dagen din videre stimulere?

Jeg ville heller fordelt de karbohydratene du spiser i refeeden din etter trening.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du ligger jo pluss i kalorier hele uken, hva skal den refeed dagen din videre stimulere?

Jeg ville heller fordelt de karbohydratene du spiser i refeeden din etter trening.
    Jeg har vektreduksjon hver uke.

Og når det kommer til Hitfrank VS SKIP ang diettoppsett så vinner SKIP uten konkurranse.

Ble medlem
    03-2002

Og når det kommer til Hitfrank VS SKIP ang diettoppsett så vinner SKIP uten konkurranse.

På 2400-2800kcal + refeed dagen så går du ned, men hvis du spiser 3000kcal om dagen så blir du 120kg feit?? Something isn't right

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hva vil du frem til? Det er selvfølgelig over et år siden jeg spiste over 3000kcal da jeg har vært på denne dietten over et år. På den tid har jeg økt muskelmassen og dermed naturlig nok kan spise litt mer uten å legge på meg. Jeg gikk vel rett på 3500 eller noe etter NM i 2006. Om det ikke var mer. Så bakket vi det litt av når vi så vektøkningen, men det hjalp ikke og jeg fortsatte å øke i vekt. Så på 120kg var nok nok og vi reduserte på kaloriene.

En annen faktor er karbohydratene. Jeg legger tydeligvis lettere på meg med konstant inntak av karbohydrater. Så ved å begrense de til etter trening og en refeed dag så kan jeg kontrollere det bedre.

Da jeg var ferdig med deffen i November i fjor så gikk jeg over til kalorimengden jeg spiser nå. Økte sakte men sikkert opp til 100kg og dermed måtte gjøre endringer i form av mer kardio for å redusere vekten igjen.

Dette vet du da du har kommentert det tusen ganger før.

Ble medlem
    03-2002
    Hva vil du frem til? Det er selvfølgelig over et år siden jeg spiste over 3000kcal da jeg har vært på denne dietten over et år. På den tid har jeg økt muskelmassen og dermed naturlig nok kan spise litt mer uten å legge på meg. Jeg gikk vel rett på 3500 eller noe etter NM i 2006. Om det ikke var mer. Så bakket vi det litt av når vi så vektøkningen, men det hjalp ikke og jeg fortsatte å øke i vekt. Så på 120kg var nok nok og vi reduserte på kaloriene.

En annen faktor er karbohydratene. Jeg legger tydeligvis lettere på meg med konstant inntak av karbohydrater. Så ved å begrense de til etter trening og en refeed dag så kan jeg kontrollere det bedre.

Da jeg var ferdig med deffen i November i fjor så gikk jeg over til kalorimengden jeg spiser nå. Økte sakte men sikkert opp til 100kg og dermed måtte gjøre endringer i form av mer kardio for å redusere vekten igjen.

Dette vet du da du har kommentert det tusen ganger før.
    Tåler du ikke at noen stiller spørsmål til deg, eller er det bare pga at det er jeg som stiller de?

Var du under Skip når du endte opp på 120kg?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tåler du ikke at noen stiller spørsmål til deg, eller er det bare pga at det er jeg som stiller de?

Syns jeg svarte godt for meg jeg.

Ja jeg har vært under Skip siden 2006.

Ble medlem
    03-2002

Case closed!
    Sist endret av HITFrank; 07-09-09 kl 10:28

Ble medlem
    04-2006
    Tror jeg skal trene styrke tre dager per uke, og ha ca 130g karbs på treningsfrie dager og ca 300 på treningsdager. Også må jeg finne en lur protokoll for dager med alkohol .. kanskje PSMFish?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvordan er den closed? Jeg la ikke på meg noe muskelmasse syns du? Det var et eksperiment, se hva kroppen min sa om å bli tung. De fleste på min høyde må legge seg i seriøst kalorioverskudd for å bygge masse. Når jeg tok av fettet så var det betraktelig muskelmasseøkning. Men det var for slitsomt å gå rundt slik, så jeg vil heller være i form, om det så betyr at jeg øker mindre.

Uansett så er jo formen min bedre der en du har oppnådd på de fleste "diettene" dine. Så jeg skjønner ikke hva du gnåler for.

Ble medlem
    04-2006
    Hvor høy er du MrM? Opp i mot 190?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Stemmer, 189.

Ble medlem
    03-2002
    Hvordan er den closed? Jeg la ikke på meg noe muskelmasse syns du? Det var et eksperiment, se hva kroppen min sa om å bli tung. De fleste på min høyde må legge seg i seriøst kalorioverskudd for å bygge masse. Når jeg tok av fettet så var det betraktelig muskelmasseøkning. Men det var for slitsomt å gå rundt slik, så jeg vil heller være i form, om det så betyr at jeg øker mindre.
    Så lave gutter som ønsker å øke i muskulatur må ikke ligge så mye i kalorioverskudd som høye gutter? Hva kaller man dette fenomenet?

Uansett så er jo formen min bedre der en du har oppnådd på de fleste "diettene" dine. Så jeg skjønner ikke hva du gnåler for.
    Gnåler ikke. Dessuten så var jeg rundt 80cm rundt livet med en vekt på 92-93 kg i begynnelsen av 2000, men det unnskylder jo ikke forfallet de siste årene.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Så lave gutter som ønsker å øke i muskulatur må ikke ligge så mye i kalorioverskudd som høye gutter? Hva kaller man dette fenomenet?

Gnåler ikke. Dessuten så var jeg rundt 80cm rundt livet med en vekt på 92-93 kg i begynnelsen av 2000, men det unnskylder jo ikke forfallet de siste årene.
    Dårlig skrevet av meg. Mente at jo høyere og tyngre man er jo mer kalorier må man normalt sett ta inn for å vokse. Men for meg så er dette tydeligvis ikke nødvendig. Noe som er helt ok for meg.

Du gnåler. Du rakker ned på formen min og SKIP sine kunnskaper uten å vite hva planer og mål vi har hatt. Ingenting skjer med fysikken min uten at det er en grunn til det. Vi hadde 12 måneder med planlagt hard bulk for å se hva som skjedde. Jeg la på meg musklemasse men for mye fett til å forsvare kalorimengden i mine øyne. Derfor gjør vi ikke det lengre.

Uten korsryggtykkelse så er det klart at midjen din kan være så lav. Men så tipper jeg at kassemålet var tilsvarende lavt. Ser du, jeg og kan.

Ble medlem
    03-2002
    Uten korsryggtykkelse så er det klart at midjen din kan være så lav. Men så tipper jeg at kassemålet var tilsvarende lavt. Ser du, jeg og kan.
    Så grunnen til ditt midjemål er korsryggstykkelsen?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Så grunnen til ditt midjemål er korsryggstykkelsen?
    Blant annet. Magemusklene spiller en rolle og det faktum at fettet slipper sist på magen hos meg. Og det faktum at jeg har fødehofter er nok en faktor og.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg anbefaler fortsatt H&F!

Holder meg ganske slank samtidig som jeg bygger. En uke med PSMF i ny og ne i tillegg gjør susen.

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post

Holder meg ganske slank samtidig som jeg bygger. En uke med PSMF i ny og ne i tillegg gjør susen.
    Signerer den
    Ain't nothing to it, but to do it!

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kva med oss som var feit og jævlig før sumaren også?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Kva med oss som var feit og jævlig før sumaren også?
    vi blir alltid glemt
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    09-2004

kan vi gjøre det til en gylden regel at man ikke bruker forkortelser på alle dietter? evt supplerer med en smule info hehe. H&F? health and fitness?

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    H&F = Health & Fitness

Kort fortalt: Spis når du er sulten og da et måltid bestående av 1 porsjon frukt, 1 porsjon protein og 1 porsjon fett.

Vent til du er høyt oppe på sultskalaen før du spiser hvis du fokuserer på å deffe og spis oftere hvis du prøver å bygge fettfritt.

Om noen lurer på mer så har både jeg og andre skrevet mye om det i andre tråder på forumet.

PSMF = Protein Sparende Modifisert Faste

Ekstremt kaloriunderskudd. Kun protein. Null karbs og fett. Som regel bare 6-10 dager på rad. Deretter oppkarb og evt. tilbake til tradisjonell diett eller en ny runde. Avhengig av fettprosent.

Happy nå da, Lean?????

Ble medlem
    09-2004
    H&F = Health & Fitness

Kort fortalt: Spis når du er sulten og da et måltid bestående av 1 porsjon frukt, 1 porsjon protein og 1 porsjon fett.

Vent til du er høyt oppe på sultskalaen før du spiser hvis du fokuserer på å deffe og spis oftere hvis du prøver å bygge fettfritt.

Om noen lurer på mer så har både jeg og andre skrevet mye om det i andre tråder på forumet.

PSMF = Protein Sparende Modifisert Faste

Ekstremt kaloriunderskudd. Kun protein. Null karbs og fett. Som regel bare 6-10 dager på rad. Deretter oppkarb og evt. tilbake til tradisjonell diett eller en ny runde. Avhengig av fettprosent.

Happy nå da, Lean?????
    Velly velly happy! utfyllende og bra info! hehe

Ble medlem
    09-2004
    Forresten sykt deilig og ha fastet til 5/halv 6 og så spise et enormt måltid. All mettheten, ingen av skyldfølelsen ren eufori når man først kan spise! er det det man kaller og sette pris på maten sin slik som mor sier?

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Jeg er stavbilt halvfeit hele året. Lite stress med hverken bulking eller deffing. Men etter noen år nå med trening, så er heldigvis min halvtrente halvfeit status betraktelig bedre enn halvfeit utrent.

Myntsamler G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    38
    Har ikke hatt noe seriøst opplegg på mange år(treningsboka er vel ett godt bevis på det..hehe)(,blitt noen enkle treninger her og der....men har (bokstavelig talt) fått kniven på strupen av kjerringa om å skjerpe meg,så surfer rundt og sjekker priser på tilskudd,puster støv av dietter og må investere i noen trimutsyr igjen (boikotter alle trimstudio)....Har gått opp over 30 kg siden jeg ble gift og en kan ikke se lengre at jeg noen gang har løftet en vekt.

Tiden og økonomien til å spise 1 kg kyllingfilet for dagen og 5 kg pulver i mnd,bruke arbeidstiden til mat og slikt er nok forbi,men det blir vel ett siste og desperat forsøk på å komme i bedre form.
    Clausthaler....

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Tror jeg skal trene styrke tre dager per uke, og ha ca 130g karbs på treningsfrie dager og ca 300 på treningsdager. Også må jeg finne en lur protokoll for dager med alkohol .. kanskje PSMFish?
    Et eller 2 måltid før fylla med lavfett og høprotein. Siste måltidet senest en time før inntagelse av alkohol. Fast som normalt dagen etter.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Et eller 2 måltid før fylla med lavfett og høprotein. Siste måltidet senest en time før inntagelse av alkohol. Fast som normalt dagen etter.
    Det var noe sånt jeg tenkte meg, ja

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Uff, jeg har vært godt over 120kg lenge nå, det er snart på tide med en diett. Men, jeg har en del mål i forhold til størrelse og styrke jeg ønsker å oppnå først. Trøster meg med at midjen i alle fall er under meteren, faktisk under 90cm også, så det er ingen som gjetter på at jeg er så tung som jeg er.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Over 120kg med midje under 90cm? Sleng ut et bilde, det er jo mildt sagt imponerende.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Uff, jeg har vært godt over 120kg lenge nå, det er snart på tide med en diett. Men, jeg har en del mål i forhold til størrelse og styrke jeg ønsker å oppnå først. Trøster meg med at midjen i alle fall er under meteren, faktisk under 90cm også, så det er ingen som gjetter på at jeg er så tung som jeg er.
    Prove it....

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    120kg og under 90cm midje hørtes freaky ut ja! Har rundt 80 selv på rundt 77kg, satser på at det er ryggtykkelsen som har skylda for at jeg er så feit..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg er rundt 90kg og har 90 midje!
    og jeg er da ikke sånn kjempefeit heller.

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    jeg er rundt 90kg og har 90 midje!
    og jeg er da ikke sånn kjempefeit heller.
    haha, sykt, jeg er 90-93kg nå og har 83cm midje, og du er i forbanna mye bedre form enn meg, du har bra vomfyll tror jeg
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hvor måler dere midja egentlig?
    jeg måler over navlen der den er størst

Ble medlem
    06-2005
    måler litt over navlen. hehe, sansynligvis der den er smalest selvsagt

om du måler helt der nede så blir det mere hoftemål.. eller muligens en hybrid hofte/midjemåling

slang med et beskrivende bilde med noen skikkelig kjønnslepper

-Phil Baroni

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.