Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Transportstreiken

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Transportstreiken

Info fra Norkost.no
    Som du sikkert kjenner til så er det transportstreik, Norkost bruker postens servicepakke ut til deg som kunde og foreløpig går dette som normalt. Det er endel butikker som bruker Mypack, vær obs på at mypack = tollpost og disse er i streik så om du handler av en butikk som bruker mypack så vil varene dine bli liggende fast på terminal hos tollpost.

Til de av dere som handler volumer som sendes på europall så kan vi opplyse om at stykkgods er berørt av streiken men samlast (3paller eller mer) som ikke skal innom terminal fortsatt går som normalt.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Forbanna streik! jeg venter på varer! det værste av alt er at noen kundene sliter med å forstå at dette ikke er vår feil
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Vi har en pall som står fast men det står jo ikke om liv, men om dette blir langvarig så blir det nok noe tomt i hyllene her også etterhvert

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Vi har en pall som står fast men det står jo ikke om liv, men om dette blir langvarig så blir det nok noe tomt i hyllene her også etterhvert
    jeg kommer ikke i mål med budsjettet for mai nå når to vare leveringer uteblir
    Men det kommer jo på juni budsjettet og forhåpentligvis går den mnd i god pluss
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.